Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
parfums die ge van ver ruikt associëer ik vooral met euh, "goed-gevoede" balkanpersonages met een borstkapsel waar Tom Selleck jaloers op is. dus die verken ik ook liever niet.
Als je sensitief bent aan geuren, klopt dat vooroordeel totaal niet. Er was er zelfs ene bij die ik niet eens gezien (nuja, geregistreerd dus) heb, gewoon plots als een mokerslag getroffen door een gigantische geurwalm! 😭

Moh, sneeuw!

En ik hoef zelfs ni door het raam te kijken. Social media gaat het mij vertellen!!!!

1 lichtpunt: ik moet de baan niet op tussen de verkrampte chauffeurs.

Dat is toch een een regel die er enkel is om de mensen wat te pesten. Er is geen enkele zinnige verklaring waarom dat dat stopje nu aan die fles vast zou moeten zitten.
Ja hoor, tuurlijk, ze hebben dat enkel en alleen ingevoerd om iedereen te pesten, gewoon omdat het kan. :sarcastic:

Uiteraard is daar een goede reden voor, al begrijp ik best dat het even aanpassen is en jou een ergernis oplevert. Maar daarom hoef je nog geen onzin te verkopen.

Dat is toch een een regel die er enkel is om de mensen wat te pesten. Er is geen enkele zinnige verklaring waarom dat dat stopje nu aan die fles vast zou moeten zitten.
All of Coca‑Cola’s bottles, including the caps, have been 100% recyclable for many years but not all are being recycled. Bottle caps are often discarded and littered. The new design means that the cap stays connected to the bottle after opening, reducing the potential for it to be littered while still giving consumers a positive drinking experience.

Maar als je het gaat afknippen, tja :p

Juist voordat ik wil vertrekken was ik nog aant denken zou ik een muts en handschoenen aandoen…? Gisteren was het niet zo koud. Ma iets in mij zei toch van beter aandoen kunt het altijd uitdoen als het echt te warm is.

Kom ik onder en is het gewoon aant sneeuwen. Ik had een skiebril nodig, zofel was het aant sneeuwen in mijn ogen.

Ja hoor, tuurlijk, ze hebben dat enkel en alleen ingevoerd om iedereen te pesten, gewoon omdat het kan. :sarcastic:

Uiteraard is daar een goede reden voor, al begrijp ik best dat het even aanpassen is en jou een ergernis oplevert. Maar daarom hoef je nog geen onzin te verkopen.
Voor mij is het momenteel nog geen ergernis, want ik heb de nieuwe flessen nog niet gebruikt.
Maar zeg gerust wat die "goede reden" dan wel is.
All of Coca‑Cola’s bottles, including the caps, have been 100% recyclable for many years but not all are being recycled. Bottle caps are often discarded and littered. The new design means that the cap stays connected to the bottle after opening, reducing the potential for it to be littered while still giving consumers a positive drinking experience.

Maar als je het gaat afknippen, tja :p
Eigenlijk ook gewoon totale onzin, de grote meerderheid van de dopjes zitten gewoon op de flessen wanneer deze weggesmeten worden.

had een weekendje geboekt bij kennissen aan de opaalkust...

net een mailtje dat het niet doorgaat.. haar man is dood.
Da's wel 2x kutnieuws in 1 mail... was een sympathieke vent waar je met plezier een gite van huurde.

Ge moet in Antwerpen eens proberen om hulp te krijgen:
50% kan geen Frans/Engels/Nederlands
25% zijn oude bomma's/huisvrouwen die denken dat ik hun vierkant int zak ga zetten aan de 10 automaten waar ze uit kunnen kiezen
25% negeert u straal.

Na een half uur dus iemand gevonden :p

Wel gespeeld op Euromillions vanavond, Karma owes me one :unsure:

:thinking:

Moh, sneeuw!

En ik hoef zelfs ni door het raam te kijken. Social media gaat het mij vertellen!!!!

1 lichtpunt: ik moet de baan niet op tussen de verkrampte chauffeurs.
Eerste 'slachtoffer' is hier een feit. Ik heb het niet zien gebeuren, maar eentje langs de kant van de weg zien zitten, een auto met 4 pinkers op (twee eigenlijk) en net de ambulance en de politie zien arriveren.

Migraine waar ik niet vanaf geraak èn nood aan een dutje maar natuurlijk woensdag dus straks een drukke kleuter in huis. 😓

Nek die vastzit sinds zaterdag, heel gezellig, en de kiné krijgt hem niet los (y)
Dry needling heeft hier geholpen om een blokkage te verhelpen. En in de kine keihard laten duwen op die spieren zodat ze plots uit zichzelf ontspannen. Maar dat werkt allemaal niet bij iedereen natuurlijk.

Dry needling heeft hier geholpen om een blokkage te verhelpen. En in de kine keihard laten duwen op die spieren zodat ze plots uit zichzelf ontspannen. Maar dat werkt allemaal niet bij iedereen natuurlijk.
Dry needling heeft hij maandag geprobeerd, niet geholpen, 't is echt wel pittig. Seffes huisarts en zien of hij een spierontspanner wilt voorschrijven, blijkbaar doen ze dit nog zelden (volgens de kiné)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan