2 ergernissen aangaande mijn vader die in het ziekenhuis ligt.
Om te beginnen, hij belt geregeld naar mij of mijn ma, maar door de stoppen in zijn oren hoort hij niet goed en dan zit hij te vloeken aan de telefoon of horen we hem zeggen dat die telefoon kapot is, terwijl er helemaal niks mis is met zijn gsm.
Soms belt hij zelfs naar de buren en valt hij nog eens lastig, maar bij hen hoort hij uiteraard niks.
Tweede ergernis gaat over het ziekenhuis.
We hebben afgelopen week heel wat informatie van de hoofdverpleegster gekregen, maar gisteren was het een andere verpleegster en die zei dat we voor meer informatie contact moesten opnemen met de dokter.
Ik stuur dus een mail naar de behandelende arts met mijn vragen, krijg ik een mail terug dat ik mijn telefoonnummer moet doorgeven zodat hij kan bellen.
Ze hebben onze nummers gvd al van de dag dat hij opgenomen is (gvd ze hebben die al in zijn dossier van bij zijn opname vorig jaar) in het ziekenhuis en hebben nog geen enkele keer gebeld.
Daarnaast vind ik bellen ook moeilijker, om te beginnen kan je zaken vergeten te vragen, waardoor je dan opnieuw moet bellen met elkaar (wat heel wat tijd vergt, want je moet bellen ol een afspraak te maken zodat de dokter je dan terug kan bellen)
En ik moet dan ook alles nog aan mijn moeder vertellen, wat makkelijker is met een mail dan wanneer je gebeld hebt, want na te bellen kan je zaken vergeten door te vertellen.