Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De poes (bijna 16 jaar oud) is al enkele weken niet goed. Met medicatie kwam ze er wat bovenop, maar moest elke keer opgedreven worden. Zou houdt vocht in de longen vast. Vanmorgen nog maar eens naar de dierenarts geweest. Laatste keer verhoging van vochtafdrijvers en cortisone. Verder kan er niet gegaan worden, dus vrees er een beetje voor :(
Nodeloos rekken wil ik ook niet doen. Straks de kindjes maar al voorbereiden als school gedaan is.
Ondertussen is ze ingeslapen :(
We konden het niet meer aanzien.

FB_IMG_1677879321330.jpg

Ze heeft dus verzekering gebeld, en gemaild en heeft haar staart ingetrokken. Dus nu een voorschot van 500€ betaald om onze auto te mogen terug hebben dan nog eens 1500€.
Ik loop hier echt ambetant van, zij heeft de auto mogen halen ik wil diene vent ni meer zien pure chantage.

Ik ben absoluut niet zeker of het hun fout is of gewoon slijtage ik stel mij gewoon vragen als ik een groot onderhoud doe en 2 dagen later breekt den boel af.
Dus afgesloten hoofdstuk met heel wrange nasmaak :(

Heb precies vorige maand een bod gedaan op een appartement. Bod werd de dag erna aanvaard door de eigenaar. We zijn nu een maand verder en nu nog maar ontvangt mijn notaris een ontwerp van compromis van de notaris van de tegenpartij. Blijkbaar staan er een aantal zaken in dat ontwerp die niet in orde zijn. Mijn notaris moet dus weer terugkoppelen om een hoop rechtzettingen te doen. Is het normaal dat dit allemaal zolang duurt? Mijn huidige woonsituatie is niet ideal en wil het hier zo snel mogelijk afbollen.

Sinds gisteren zit ik met het probleem dat bij browsen met de GSM op BG ik altijd na enkele minuten zo'n louche pop-up krijg over hoe het mijn geluksdag is en google me een smartphone heeft laten winnen.

Lijkt tot nu toe enkel bij BG te zijn...zit het probleem dan bij mij of hier?

Sinds gisteren zit ik met het probleem dat bij browsen met de GSM op BG ik altijd na enkele minuten zo'n louche pop-up krijg over hoe het mijn geluksdag is en google me een smartphone heeft laten winnen.

Hier ook dat probleem.

Idem

B&b geboekt... dachten es romantisch uit te slapen zonder de kindjes. Komen hier net een kliek nederlanders toe om 5:30 die denken dat ze een rave party geboekt hebben. Iedereen wakker, en zonet de eigenares hysterisch aant gillen dat ze iedereen NU op straat zet.

Goeiemorgen.

Laatst bewerkt:
B&b geboekt... dachten es romantisch uit te slapen zonder de kindjes. Komen hier net een kliek nederlanders toe om 5:30 die denken dat ze een rave party geboekt hebben. Iedereen wakker, en zonet de eigenares hysterisch aant gillen dat ze iedereen NU op straat zet.

Goeiemorgen.
Iedereen of alleen die Ollanders?

Gisteren een pakje droge worsten van Aoste gekocht in Delhaize. Kom ik thuis, zag ik dat het pakje een klein beetje open was. Ik dacht “ok, droge worsten zal wel niet niet z’n kwaad kunnen”. Vandaag gemerkt dat er precies een worst in zat waarvan er al was gebeten…🤮

De Creg heeft (alweer) de boordtabel waardes nog niet aangepast. Normaal moet de boordtabel van februari aangepast worden tegen begin maart.
Het is nu 5 maart --> De boordtabel van februari is nog steeds niet beschikbaar.

Dat is vervelend want daardoor is de laadprijs foutief bij het thuis opladen en dat tarief heb ik wel nodig om door te sturen naar de werkgever tegen eind maart.
Maar het is niet zo dat als ik vandaag oplaad, en ik pas het tarief morgen aan, dat ik dat tarief dan nog kan toepassen op vandaag he. Dat kan niet retroactief aangepast worden.

Nu goed, de werkgever gaat dit wel aanvaarden (ze zien ook wat het verbruik is en ze weten ook de juiste prijs tegen eind maart), maar vervelend is dit wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan