Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarnet wou ik de auto gaan wassen in de self Carwash en ik was duidelijk de enige niet met dat idee want alle hokjes waren bezet. Ik plaats me strategisch bij diegene waarvan ik denk dat die wel het eerst klaar zullen zijn... Zie ik ze vertrekken, BAM rijdt er ene met zijn duidelijk recente BMW (zo recent dat er zelfs geen nummerplaat vooraan hing!) erin via de uitgang van de selfcarwash (duidelijk aangeduid met pijltjes + woorden).
Toch efkes ferm gevloekt, maar uitstappen en van uwe tak maken tegen types die met een BMW rijden én asociaal gedrag vertonen, leidt waarschijnlijk niet tot een "Oh, sorry, ik had geen idee, ik wou uw plaats niet inpikken, kom maar, ik zal wel achteraan aansluiten!"... 😠
Er zal weer zand uit de lucht vallen van de Sahara en gij gaat uw auto wassen?

Welke design debiel hebben ze bij Tweakers losgelaten om een ooit overzichtelijke pagina te veranderen in de frontpagina van hln?

Die app nu geinstalleerd van TICKETSWAP...

echt, al 20 of 30 meldingen gehad, en quasi meteen naar gsm gegrepen.... toch telkens "sorry tickets zijn reeds verkocht".
WTF.

Ik denk echt wel dat de mensen met 5G op zo'n momenten toch in het voordeel zijn tov mensen met 4G :baard:

Eigenlijk 95 euro want nadien was het “iedereen 5 euro fooi?”

Jesus, zoveel geef ik zelfs aan mezelf nooit om te gaan eten. Dat die een etentje organiseert en dan zelf letterlijk niks dokt vind ik nogal crazy. Betaal dan het aperitief of de drank ofzo he.
Kies misschien iets minder decadente vrienden?

5 euro fooi per persoon, :lol:

kom kom, je had het duidelijk over "types die met een bmw rijden"
Nee, ik had het specifiek over de types die met een bmw rijden én asociaal gedrag vertonen.

Komaan, doe je best, welk type springt voor ogen als je het hebt over een bmw of golf in combinatie met asociaal gedrag?
En als je 't snapt, hoe groot is de kans dat je daarmee een confrontatie gaat opzoeken?

(Kortom: was het een bejaarde in een Yaris geweest, was ik wél assertief geweest. 😜)

op een maaltijd van 90€ per persoon? allez, eigenlijk moet ge hier niet tippen, maar als ge het toch doet is, 5% wel cheap.
Mja kijk, ik tip in belgië nooit.

De lonen zijn best ok in vergelijking met europa, en zeker in de rest van de wereld.

op een maaltijd van 90€ per persoon? allez, eigenlijk moet ge hier niet tippen, maar als ge het toch doet is, 5% wel cheap.
5% is misschien cheap, maar ik heb zelf jaren in de horeca gewerkt (niet als ober) en kan u zeggen dat een ober op een doorsnee avond aardig wat fooien bij elkaar raapt. Die 5 euro pp was hier met zeker 4 man als ik dat zo lees, dus 20 euro. Da's niet slecht voor 1 tafel. En da's zuiver in de zak he vergeet dat niet.
Allez, in theorie betaal je daar belastingen op, maar cash fooien ik zie dat niemand aangeven. Of zeker niet alles.

Nee, ik had het specifiek over de types die met een bmw rijden én asociaal gedrag vertonen.
Audi toch ook vaak, maar minder dan BMW. Als ze een bedrijfswagen hebben, schrijf ik het bedrijf aan. Enfin, als ze echt douchey rijden en natuurlijk niet enkel de BMWs.

Milde ergernis: vakantie en natuurlijk heel het kot ziek.

Krijg een welkomstbrief van de gemeente Etterbeek... In het Frans en Engels, met daarin een uitnodiging tot activiteiten in het Frans en Engels. En om mee te doen aan "conversatietafels" om het Frans te leren.

En dat voor een officieel tweetalige gemeente waar alle officiële informatie in het Nederlands beschikbaar zou moeten zijn.

Ben herenkapper/barbier en tis nu al de 2e keer in een korte tijd dat dit gebeurt...

Een klant heeft een afspraak om bv 8u. Om 8u zie je nog niemand toekomen. Om 8u05 stuur ik een bericht à la "Hey, ben je al onderweg? :)". Dit is iets wat ik altijd doe. Een mens kan es vertraging hebben door kleine omstandigheden, allemaal geen probleem. De meeste klanten sturen op voorhand al dat ze misschien 5 minuten later zullen zijn, allemaal geen probleem.

Dus ik stuur een bericht en ik krijg direct een bericht terug à la "Sorry, ben ziek, zal er niet geraken"

Hoe fucking moeilijk kan het zijn om op voorhand al te sturen dat je er niet zal geraken omdat je ziek bent? Het feit dat ze reageren op mijn bericht kan ook al aantonen dat ze int geheel niets gingen laten weten. En dus gewoon hun kat zouden gestuurd hebben.

Fucking fuck zeg. :wallbash:

Ik passeer er dagelijks, als dat nog afgehaald en naar jullie opgestuurd moet worden, laat maar weten.
Dankje voor het aanbod!
Ik heb net een mailtje gestuurd naar de webshop want het is ondertussen al weer een week geleden dat ik er nog iets van gehoord heb.
Momenteel heb ik echt geen idee meer waar dat pakket nu zit.
Het is een grote doos met installatiemateriaal voor zonnepanelen.
Ik had er graag aan begonnen want ik ben binnenkort weer weg van huis voor x weken...

Ben herenkapper/barbier en tis nu al de 2e keer in een korte tijd dat dit gebeurt...

Een klant heeft een afspraak om bv 8u. Om 8u zie je nog niemand toekomen. Om 8u05 stuur ik een bericht à la "Hey, ben je al onderweg? :)". Dit is iets wat ik altijd doe. Een mens kan es vertraging hebben door kleine omstandigheden, allemaal geen probleem. De meeste klanten sturen op voorhand al dat ze misschien 5 minuten later zullen zijn, allemaal geen probleem.

Dus ik stuur een bericht en ik krijg direct een bericht terug à la "Sorry, ben ziek, zal er niet geraken"

Hoe fucking moeilijk kan het zijn om op voorhand al te sturen dat je er niet zal geraken omdat je ziek bent? Het feit dat ze reageren op mijn bericht kan ook al aantonen dat ze int geheel niets gingen laten weten. En dus gewoon hun kat zouden gestuurd hebben.

Fucking fuck zeg. :wallbash:
De vrouw heeft dat hier ook veel aan de hand (logopediste). Het is hier al zover gekomen dat als ze niet 24h op voorhand annuleren en geen ziektebriefje kunnen voorleggen ze de consultatie moeten betalen ( en krijgen daar geen teruggaven van de ziekenkas voor)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan