Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sta je u minuten het apenzuur te schudden aan een brik soep, blijft dat toch altijd kop 1 gekleurd water en kop 2 pudding.
BG-mode:'k heb dat nu verschillende keren gelezen en ik versta er geen fluit van. wat!?
Ik weet het, ik beklaag mij elke dag mijn gebrek aan bitcoin, mijn loonbrief zonder gouden randje, mijn ontbrekende zwembad/poolhouse/outdoor lounge en geen constant heet staande blonde cover girl uit Oekraïne als nanny.BG-mode:
Een pauper moet inferieure soep uit brik kopen, die -terecht!- moeilijk homogeniseerbaar blijkt. Ongetwijfeld het resultaat van verkeerde levenskeuzes.
de 'werkexpert' de steak expert, Van wat is die nog allemaal expert?De overdosis Stijn Baert in de media.
Ik koop de brikken van Boni en precies nooit last van?Ik weet het, ik beklaag mij elke dag mijn gebrek aan bitcoin, mijn loonbrief zonder gouden randje, mijn ontbrekende zwembad/poolhouse/outdoor lounge en geen constant heet staande blonde cover girl uit Oekraïne als nanny.
Hij toonde gewoon niet genoeg Triumph des Willens om die massa écht te willen mengen.BG-mode:
Een pauper moet inferieure soep uit brik kopen, die -terecht!- moeilijk homogeniseerbaar blijkt. Ongetwijfeld het resultaat van verkeerde levenskeuzes.

Knorr hier. Jij kan misschien gewoon ook beter schudden? (Nee, ik ga geen goedkope Mister grap maken… maar het is moeilijkIk koop de brikken van Boni en precies nooit last van?

Ik giet ze na opening wel in een andere afsluitbare pot zodat ik kan roeren.Knorr hier. Jij kan misschien gewoon ook beter schudden? (Nee, ik ga geen goedkope Mister grap maken… maar het is moeilijk![]()

Ik giet ze na opening wel in een andere afsluitbare pot zodat ik kan roeren.![]()
en geen constant heet staande blonde cover girl uit Oekraïne als nanny.

BG-mode:

No, é, she schudt hard and she roers with de klok mee.you swing both ways then?![]()
Echte soep heb je zo gemaakt, i.p.v. die brol uit brik.Sta je u minuten het apenzuur te schudden aan een brik soep, blijft dat toch altijd kop 1 gekleurd water en kop 2 pudding.
Voordat je begint te zagen Calfons, dat de batterij niet was opgeladen, moet je wel eerst kijken of je deze hebt aangezet foempe.E-bike bestellen, betalen dat die direct in gebruik kan worden genomen, kan je de batterij nog helemaal opladen. En hij is een beetje te groot, maar dat ligt aan mij, de verkeerde maat door gegeven.![]()

Al maar goed dat je niet aaneenhangt van vooroordelenToch efkes ferm gevloekt, maar uitstappen en van uwe tak maken tegen types die met een BMW rijden én asociaal gedrag vertonen, leidt waarschijnlijk niet tot een "Oh, sorry, ik had geen idee, ik wou uw plaats niet inpikken, kom maar, ik zal wel achteraan aansluiten!"...![]()

Was het een Golf geweest, had ik hetzelfde gedacht hoor!Al maar goed dat je niet aaneenhangt van vooroordelen![]()