Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger kuiste ik te weinig, nu wellicht te veel. Ik doe op de benedenverdieping elke dag de vloer (ook dweilen) en 1x per week dweil ik ook de bovenverdieping, dit toch al gedurende bijna een jaar.

Hoe meer ik het doe, hoe sneller en efficiënter ik word. Als je kuist vooraleer iets écht vuil is en gekuist moet worden, gaat het allemaal best wel rap. :D En ik zie het als goede lichaamsbeweging.
Elke dag? 🤯 das dan toch niet met een traditionele dweil en emmer? Das hetgeen mij er altijd doet tegenop kijken dat ge heel die bazaar moet bovenhalen en dan met de hand zitten uitwringen en gedoe..

Elke dag? 🤯 das dan toch niet met een traditionele dweil en emmer? Das hetgeen mij er altijd doet tegenop kijken dat ge heel die bazaar moet bovenhalen en dan met de hand zitten uitwringen en gedoe..
Jep, met de traditionele dweil en emmer.

Maar zoals ik al zei: ik kuis nu wellicht té veel.

Nochtans als je jong waar zag je er wel niet tegenop om hem elke dag uit te wringen :unsure:

Met de hond hier is dat wel nodig, de stofzuigrobot gaat zo toch wel een paar keer per week door de living. En na een week liggen die z'n haren overal. Maar goed, heb ook zo fijn ruikende productjes en stiekem ga ik soms nog es met den dweil extra rond voor de geur. 🤫
Dat is gewoon mentaal want amper 1 uur na uw kuisbeurt ligt het alweer vol met hondenhaar ;)

Nodig met kerst maar eens je familie uit. Ik + vrouwlief stofzuigen dan een week lang -op voorhand- non stop en als mijn familie dan langskomt ligt het ... alwéér vol hondenhaar en krijg ik de schijterij ervan.

Dat 100% wegkrijgen zodat je familie nog NUL hondenharen ziet liggen is echt gewoon ijdele hoop. Sommige honden ruiven gewoon aan een 24/7 rate (letterlijk te nemen).

Dat is gewoon mentaal want amper 1 uur na uw kuisbeurt ligt het alweer vol met hondenhaar ;)

Nodig met kerst maar eens je familie uit. Ik stofzuig dan een week lang non stop en als mijn familie dan langskomt ligt het ... wéér vol hondenhaar en krijg ik de schijterij ervan.

Dat 100% wegkrijgen zodat je familie nog NUL hondenharen ziet liggen is echt gewoon ijdele hoop. Sommige honden ruiven gewoon aan een 24/7 rate (letterlijk te nemen).

Ohja maar dat is ook zo, de mops hier ruift de hele tijd. Vandaar die robotstofzuiger maar de badkamer, slaapkamer enzo kan ik redelijk proper houden dan. Daar komt em niet en zijn dan eerder opgepikte haren die rondzweven of van als em dan toch es door die kamers crosst :p

Uw foreshadowing over champignons was wel prachtig uitgewerkt 👌. Ik zou het in een film script gieten.
Attack of the killer mushrooms.

Ik twijfel nog tussen een aantal regisseurs :unsure: . Het moet wel minstens het niveau van attack of the killer tomatoes evenaren. En die lat ligt hoog ik heb maanden geen tomaat in men buurt kunnen verdragen na het zien van die film.

Daarstraks heel 't appartement gepoetst, gedweild enzo.
En iedere keer als ik da dan doe en erna rond loop dan kan ik daar zo van genieten hoe proper 't is en goed da ruikt.
En ik wil da dan zo lang mogelijk proper houden.

En dan besef ik dat ik mijn ma geworden ben. :headshake:
Mag ik u anders uitnodigen om hier ook te komen poetsen, dan mag je daarna hier nog een beetje rondlopen om ervan te genieten hoe proper het is enzo.

Ik ga u wel een pamper aandoen, ik neem geen risico's na al uw toilet verhalen.

Mag ik u anders uitnodigen om hier ook te komen poetsen, dan mag je daarna hier nog een beetje rondlopen om ervan te genieten hoe proper het is enzo.

Ik ga u wel een pamper aandoen, ik neem geen risico's na al uw toilet verhalen.

Dit gebeurt meer dan je denkt.
Maar ja zolang je niet TE gulzig bent en ervoor zorgt dat de rekeningen nog betaald worden, geraak je hier vrij dikwijls (schaamteloos) mee weg.

Vroeger kuiste ik te weinig, nu wellicht te veel. Ik doe op de benedenverdieping elke dag de vloer (ook dweilen) en 1x per week dweil ik ook de bovenverdieping, dit toch al gedurende bijna een jaar.
Dit is 1 van de meest onvoorstelbare dingen die ik ooit heb gehoord. Bij mij is dweilen een evenement. Dat moet weken op voorhand worden ingepland om me te kunnen voorbereiden, en als dan blijkt dat ik ook maar 1 andere activiteit heb in de dagen errond wordt het geannuleerd. Daarna voel ik mij dan minstens een week een quasi bovenmenselijke supervolwassene. Ik kampeer buiten in een tent om de vloer niet te bevuilen, trek foto's voor mijn oma en neem contact op met verre familie om hen erover te vertellen. Grote gebeurtenissen krijgen hun plaats op de tijdslijn van mijn leven aan de hand van de dichtsbijzijnde keer dat ik gedweild heb.
Waanzinnig om zoiets op te nemen in uw dagelijkse routine.

Dit is 1 van de meest onvoorstelbare dingen die ik ooit heb gehoord. Bij mij is dweilen een evenement. Dat moet weken op voorhand worden ingepland om me te kunnen voorbereiden, en als dan blijkt dat ik ook maar 1 andere activiteit heb in de dagen errond wordt het geannuleerd. Daarna voel ik mij dan minstens een week een quasi bovenmenselijke supervolwassene. Ik kampeer buiten in een tent om de vloer niet te bevuilen, trek foto's voor mijn oma en neem contact op met verre familie om hen erover te vertellen. Grote gebeurtenissen krijgen hun plaats op de tijdslijn van mijn leven aan de hand van de dichtsbijzijnde keer dat ik gedweild heb.
Ik zal dan maar niet mijn hele poetsroutine uit de doeken doen, want dan ga ik al helemaal neurotisch lijken. :unsure:

Maar echt: vroeger was ik het totaal tegenovergestelde. Complete sloddervos tot en met, opruimen en poetsen zo lang mogelijk uitstellen tot het echt niet meer anders kon (meestal omdat er bezoek kwam en de schaamte me anders te veel zou zijn)...

De kuisvrouw is hier momenteel bezig. Ik raad u aan hetzelfde te doen :ROFLMAO:

Ik vraag me soms af wat poetsvrouw/persoon denkt wanneer ik als een luie kloot achter mijn bureau wat zit te tokkelen en zij/they in het zweet aan het werken is.
Buiten dan elk woord dat ik tegen de poetshulp zeg interpreteren als een trigger om het levensverhaal van dichtstbijzijnde familielid uit de doeken te doen. Meteen mijn `ergernis`

Ik vraag me soms af wat poetsvrouw/persoon denkt wanneer ik als een luie kloot achter mijn bureau wat zit te tokkelen en zij/they in het zweet aan het werken is.
Buiten dan elk woord dat ik tegen de poetshulp zeg interpreteren als een trigger om het levensverhaal van dichtstbijzijnde familielid uit de doeken te doen. Meteen mijn `ergernis`
Ik heb een Poolse, die verstaat geen fluit van wat ik zeg, en het is wederkerig, very nice.
Enige nadeel is dat ik voor elke scheet naar de babushka van de dienst moet bellen om mijn boodschap door te geven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan