Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die reactie kreeg ik ook toen ik een gelijkaardige siatuatie had als MaTi, "parket moet karakter hebben". Fuck off, niet de mijne die er pas ligt. :p
Wacht maar tot hij begint te splijten :p De eerste keren is dat zot worden. Wij hebben nu wel bewust ene gekocht met knopen in omdat wij dat schoner vinden. Wat blutsen er bijstoort ons niet echt.

Ik ben op zoek naar opbergrekken.
Op 2dehands zijn het grootste deel van de advertenties gewoon van fabrikanten of winkels die hun handel als "gebruikt" aanduiden.

Waarvoor gaat ge tegenwoordig nog naar 2dehands?
Mijn broer verkoopt een rek :p

Laatst bewerkt:
Als ik hier niet meer verschijn is het omdat ik wegens moord in den bak zit en het internet daar nog niet geregeld is. Twee kotstudentjes zijn al den hele rit bezig over wat ze gaan eten.

Een korte bloemlezing: champignons ieuwwwwwwww nee wraps nee geen wraps das weer t zelfde, ja eet dinsgke mee, geen idee, halen we niks af neeeeee ik ben gezond bezigggggg, videe dan? neeeeeeheeeeeeh daar zitten champignooooons innnnnn.

Dat ge een inhoudelijk onwaarschijnlijk lege doos zijt is op zich iets waar ge weinig aan kunt doen. Maar hou dat dan toch gwn voor uzelf zeg ffs

Laatst bewerkt:
Als ik hier niet meer verschijn is het omdat ik wegens moord in den bak zit en het internet daar nog niet geregeld is. Twee kotstudentjes zijn al den hele rit bezig over wat ze gaan eten.

Een korte bloemlezing: champignons ieuwwwwwwww nee wraps nee geen wraps das weer t zelfde, ja eet dinsgke mee, geen idee, halen we niks af neeeeee ik ben gezond bezigggggg, videe dan? neeeeeeheeeeeeh daar zitten champignooooons innnnnn.

Dat ge een inhoudelijk een onwaarschijnlijk lege doos zijt is op zich iets waar ge weinig aan kunt doen. Maar hou dat dan toch gwn voor uzelf zeg ffs
Er is enkel internet in de nieuwe gevangenissen. Allez prisoncloud.
In de oude gevangenissen is er voorlopig enkel gekozen voor telefonie op cel.

Dus ge gaat lang offline zijn ;p.

Dat ge een inhoudelijk onwaarschijnlijk lege doos zijt is op zich iets waar ge weinig aan kunt doen. Maar hou dat dan toch gwn voor uzelf zeg ffs
Vraag of ze graag een dikke worst zouden hebben?

Uw foreshadowing over champignons was wel prachtig uitgewerkt 👌. Ik zou het in een film script gieten.

Das zo cliché en op het randje van rassisme dat gij er weer vanuit gaat dat friet met mayonaise wordt gegeten..
Ik zou u heel graag quoten, elke "r" naar een "l" omzetten, en zeggen "FTFY :unsure:".
Maar ik vrees dat ik dan mijn eerste ban (ooit) aan mijn been heb :(

Schokdemper die na 5k km al lekt.
Valt wel onder garantie maar geruststellend is da toch niet

En tligt niet aan mijn rijstijl, met andere wagens nooit last mee gehad.

Ben blij dak 5jaar garantie heb.
Ze waren wel correct en vriendelijk in de garage. Chance da ze het zeggen, anders had ik het ni geweten

Ik zou u heel graag quoten, elke "r" naar een "l" omzetten, en zeggen "FTFY :unsure:".
Maar ik vrees dat ik dan mijn eerste ban (ooit) aan mijn been heb :(
Das zo cliché en op het landje van lassisme dat gij el weel vanuit gaat dat fliet met mayonaise woldt gegeten..
??

Daarstraks heel 't appartement gepoetst, gedweild enzo.
En iedere keer als ik da dan doe en erna rond loop dan kan ik daar zo van genieten hoe proper 't is en goed da ruikt.
En ik wil da dan zo lang mogelijk proper houden.

En dan besef ik dat ik mijn ma geworden ben. :headshake:

Daarstraks heel 't appartement gepoetst, gedweild enzo.
En iedere keer als ik da dan doe en erna rond loop dan kan ik daar zo van genieten hoe proper 't is en goed da ruikt.
En ik wil da dan zo lang mogelijk proper houden.

En dan besef ik dat ik mijn ma geworden ben. :headshake:
Ik vloek altijd omdat ik weet dat ik een week later opnieuw kan beginnen... en dat is dus zo een tijdsverspilling. Want als ik dat uitstel naar om de 2 weken om de maand of mijn record na 8 maand zie ik echt geen verschil dat ik mij soms afvraag waarom doe ik de moeite...

Als dat echt zo zou zijn dat ge geen verschil ziet, dan zou ik mij ook afvragen waarom ge dat elke week doet.

Laatst bewerkt:
Als dat echt zo zou zijn dat ge geen verschil ziet, dan zou ik mij ook afvragen waarom ge wat elke week doet.
Je moet -gemiddeld genomen- iets harder kuisen als je om de 2 weken kuist ipv elke week. Maar dat is zeker niet het dubbele.
Dus tenzij er elke week familie op bezoek komt, is het nutteloos om elke week te kuisen, behalve voor uw eigen gemoedsrust en genot.

Sommige mensen vinden het ook gewoon niet zo leuk als het huis er niet proper bijligt hé!

Muggen in huis... en ik weet niet waar die kleine fuckers vandaan komen. Gelukkig prikken ze voornamelijk de vrouw, maar het gezoem is irritant, en de sakkerende vrouw is dat ook!

Gezien uw postgeschiedenis verwacht ik dat er een tiental kakmopjes gaan volgen :unsure:

Ik kak dan altijd wel iets voorzichtiger. Na recent onder de bril gepiest te hebben, ben ik toch wa voorzichtiger op kuis-dag.
Zou eigenlijk beter beneden op 't werk gaan dan.

Je moet -gemiddeld genomen- iets harder kuisen als je om de 2 weken kuist ipv elke week. Maar dat is zeker niet het dubbele.
Dus tenzij er elke week familie op bezoek komt, is het nutteloos om elke week te kuisen, behalve voor uw eigen gemoedsrust en genot.

Sommige mensen vinden het ook gewoon niet zo leuk als het huis er niet proper bijligt hé!

Met de hond hier is dat wel nodig, de stofzuigrobot gaat zo toch wel een paar keer per week door de living. En na een week liggen die z'n haren overal. Maar goed, heb ook zo fijn ruikende productjes en stiekem ga ik soms nog es met den dweil extra rond voor de geur. 🤫

Vroeger kuiste ik te weinig, nu wellicht te veel. Ik doe op de benedenverdieping elke dag de vloer (ook dweilen) en 1x per week dweil ik ook de bovenverdieping, dit toch al gedurende bijna een jaar.

Hoe meer ik het doe, hoe sneller en efficiënter ik word. Als je kuist vooraleer iets écht vuil is en gekuist moet worden, gaat het allemaal best wel rap. :D En ik zie het als goede lichaamsbeweging.

Vroeger kuiste ik te weinig, nu wellicht te veel. Ik doe op de benedenverdieping elke dag de vloer (ook dweilen) en 1x per week dweil ik ook de bovenverdieping, dit toch al gedurende bijna een jaar.

Hoe meer ik het doe, hoe sneller en efficiënter ik word. Als je kuist vooraleer iets écht vuil is en gekuist moet worden, gaat het allemaal best wel rap. :D En ik zie het als goede lichaamsbeweging.
start to dweil!

Ik weet wat ge nog kunt eten. Een goei kom HOUD UW MUIL.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan