Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Viel wel meeMaar was 't lekker?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viel wel meeMaar was 't lekker?

1 of andere lul met een kleinepiemelwagen beslist dat die grote dikke witte lijn op zijn rijbaan niets moet voorstellen en vlamt zich voor mij op de voorrangsweg waardoor ik van 80 naar 60 moet vertragen. (Ergernis 1)
Pissed wil ik flashen, maar ipv aan de linker hendel te trekken, trek ik aan de rechter hendel waardoor ik mijn raam vol ruitenwisservloeistof spoot. Ik denk niet dat mijn punt is over gekomen.![]()
Elke leasebak.Audi Q8![]()
Qua rijstijl en parkeercapriolen mag je me gerust op dezelfde hoop smijten als de bejaarden in Kjell zijn filmpjes, maar qua knopjes en hendeltjes kan ik dit nu echt met zekerheid steken op slaaptekort.Mulan, voorvechter van het cliché "vrouwen en auto's"!
Keep fighting the good cause!

Dan zijn mijn parkeervaardigheden VEEL duidelijker!Goeike voor de populaire tiktok-challenge "Tell me you’re a woman without telling me you’re a woman"

Dan zijn mijn parkeervaardigheden VEEL duidelijker!![]()
Da's behoorlijk accuraat.
Al ben ik het type dat dan weer 3 straten verder zal parkeren bcuz FUCK THAT SHIT!Je kan ook een trekhaak aan je auto laten monteren. Dan voel je dat zo nietDa's behoorlijk accuraat.Al ben ik het type dat dan weer 3 straten verder zal parkeren bcuz FUCK THAT SHIT!

Mag ik wettelijk zelfs niet eens doen! Auto is te licht.Je kan ook een trekhaak aan je auto laten monteren. Dan voel je dat zo niet![]()

Op die manier is natuurlijk elke andere wagen een small dick gone wild auto.Mag ik wettelijk zelfs niet eens doen! Auto is te licht.![]()
![]()
Licht van vuurtoren "Lange Nelle" in Oostende deels afgeschermd op vraag van bouwpromotor | VRT NWS Nieuws
Het licht van de vuurtoren "Lange Nelle" in Oostende wordt voor een deel afgeschermd, zodat het licht niet meer in de appartementen in de Vuurtorenwijk zal schijnen. Die maatregel komt er op vraag van een bouwpromotor die naar eigen zeggen klachten kreeg van inwoners. Een absorberende folie moet...www.vrt.be
Ok, dat is niet plezant zo'n vuurtorenlicht in uw -véél te duur, maarja, je kan wel zeggen dat je aan zee woont- appartement, maar dat kan je toch bedenken vóór je daar gaat wonen. Je gaat daar toch eens zien.
Ik pas mijn auto aan naar mijn rijstijl, graag gedaan op zowel ecologisch als menselijk vlak!Op die manier is natuurlijk elke andere wagen een small dick gone wild auto.
Ik snap de ergernis, maar daarvoor iemand anders z'n eigendom voor bekrassen gaat er wel "lichtjes" over.Sta op parking achter de praktijk te wachten tot Mr S van dokter komt. Alle plaatsen bezet. Komt er een Audi oprijden, die er niet beter op vindt dan op het stuk pad dat naar de ingang loopt te gaan staan. De banden in de twee - op dat moment gelukkig lege - perkjes die er langs lopen. Had ik mijn sleutels mee, ik gaf hem een schreef.