Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
A23 batterij van duracel bij brico: 7,39
A23 batterij van duracel bij amazon: 3,19 (met gratis verzending dankzij prime)
A23 batterij bij Gamma(van merk Gamma): 7,19

tja, laat het koop lokaal dan maar.

Gamma en Brico zijn nu ook heel dure lokale winkels. Als ik die vergelijk met de lokale niet-keten doe het zelf zijn die voor veel zaken dubbel zo duur.

Lokaal kopen is zeer vaak een slechte deal.
De enige momenten dat ik iets in een lokale winkel koop is onder de volgende voorwaarden: Ik heb het NU nodig of het is eten of kledij/schoenen.
Wil ik beroep kunnen doen op de wettelijke garantie? -> Koop online binnen BE/EU.
Al de rest bestel ik online van buiten de EU aan significant lagere prijzen.

Hot take: als je het niet kan verdragen van iemand dat zij een taal verkrachten terwijl ze oprechte moeite doen om deze te spreken of te leren dan heb je geen enkel recht van klagen over de (on)kunde van een ander.

Door ongepast rij gedrag heeft een wagen beginnen rollen en door onze gence gegaan. Paar olifanten ontsnapt, paar uur bezig geweest met ze terug te duwen met paar wagens.

1 van de bulls vond het niet leuk dus ff maar de wagen wat aangevallen. Wagen is per total maar geen slachtoffers. Spijtig dat we een wagen kwijt spelen door idioten op de weg

Door ongepast rij gedrag heeft een wagen beginnen rollen en door onze gence gegaan. Paar olifanten ontsnapt, paar uur bezig geweest met ze terug te duwen met paar wagens.

1 van de bulls vond het niet leuk dus ff maar de wagen wat aangevallen. Wagen is per total maar geen slachtoffers. Spijtig dat we een wagen kwijt spelen door idioten op de weg

Zijt ge daar eigenlijk voor verzekerd? :unsure:

Ok, dat is niet plezant zo'n vuurtorenlicht in uw -véél te duur, maarja, je kan wel zeggen dat je aan zee woont- appartement, maar dat kan je toch bedenken vóór je daar gaat wonen. Je gaat daar toch eens zien.

Het doel van een vuurtoren is om vanuit zee van het licht te genieten , niet vanuit het binnen land .

Ok, dat is niet plezant zo'n vuurtorenlicht in uw -véél te duur, maarja, je kan wel zeggen dat je aan zee woont- appartement, maar dat kan je toch bedenken vóór je daar gaat wonen. Je gaat daar toch eens zien.
Nee. Dat is zoals in de stad gaan wonen en klagen over het geluid en rumoer in de straten.

In dezelfde categorie als de frans/nederlands discussie hier.

Mensen die mij mails in het zweeds sturen omdat we een zweeds bedrijf zijn en ik in Noorwegen zit. Noors ok, zweeds? Nee bedankt >.<

Je ziet ze wel al van heel ver (logisch ook) van in het binnenland. toen ik voorbij Disksmuide kwam, zag ik ze al.

Boven De Wolken is een heel mooi initiatief, maar het is helemaal niet zo evident om daar als fotograaf te staan. Ik zou daar met een mond vol tanden staan, want wat zég je tegen die mensen buiten de clichématige gemeenplaatsen? Afscheidsfotografie ... moet je daar dan een begrafenisfotograaf bij voorstellen die je boekt zoals je dat doet voor een trouw? Wellicht is dat niet op de begrafenis zelf, maar tijdens de laatste momenten van iemand die op palliatieve zorgen ligt? Ook héél integere fotografie, maar ik kan me toch niet inbeelden dat ik aan een fotograaf denk om de laatste momenten van mijn aardse bestaan vast te leggen. Wordt dat veel gevraagd?
Ik heb jammer genoeg uit de eerste hand ervaring met een fotograaf van boven de wolken en veel heeft ze niet gezegd en dat hoeft ook niet. Enkel haar medeleven betuigd en vooral naar ons geluisterd wat wij wouden. Hebben zo een heel mooi fotoboekje van ons gezin met alle vier samen. Voor hij overleden is hadden we maar één foto waar we alle vier op stonden dus dat is zeer waardevol.
Ook al voelt dat op de moment zelf heel raar (want uiteindelijk sta je te poseren met je overleden zoontje in de armen) ben ik heel blij dat dit initiatief bestaat want zelf hadden we daar niet aan gedacht om dit te doen.
Het blijft heel pijnlijk om door dat boekje te bladeren maar ik voel me op dat moment nog heel verbonden met hem.

Ik heb jammer genoeg uit de eerste hand ervaring met een fotograaf van boven de wolken en veel heeft ze niet gezegd en dat hoeft ook niet. Enkel haar medeleven betuigd en vooral naar ons geluisterd wat wij wouden. Hebben zo een heel mooi fotoboekje van ons gezin met alle vier samen. Voor hij overleden is hadden we maar één foto waar we alle vier op stonden dus dat is zeer waardevol.
Ook al voelt dat op de moment zelf heel raar (want uiteindelijk sta je te poseren met je overleden zoontje in de armen) ben ik heel blij dat dit initiatief bestaat want zelf hadden we daar niet aan gedacht om dit te doen.
Het blijft heel pijnlijk om door dat boekje te bladeren maar ik voel me op dat moment nog heel verbonden met hem.
En op dat moment heb je eigenlijk ook geen behoefte om te praten met die fotograaf. Dat hij of zij er is is het belangrijkste.

Wat een fucktards hebt ge toch op de baan. Naar het station aan het fietsen, het is druk op de fietsbaan met veel tegenliggers. Probeert er een pipo mij langs links voor te steken, maar schat de tegenligger slecht in waardoor hij snel terug naar rechts afweek. Tegen mijn wiel natuurlijk. Gelukkig zonder erg, maar dan had die kerel het lef om kwaad te worden op mij (ik had ook wel woorden natuurlijk) en te roepen dat hij een camera heeft.

Da's dan nog het ergste hé. Iemand die een camera draagt uit frustratie van de overtredingen en fouten van anderen, maar die dan zelf agressief en roekeloos rijdt. En nul schuldbesef of foutinzicht heeft. Het zijn heus niet alleen automobilisten die een gevaar zijn op de baan.

Altijd tof om een ochtend te beginnen. Net geen verkeersongeval, met een gratis kopje verkeersagressie erbovenop.

Gisteren op restaurant geweest en nog iets gaan drinken nadien met vrienden, op een weekdag, een zeldzaamheid. Hierdoor lag ik dus om iets na middernacht in mijn bed, 2u later dan normaal. Om half 3 hoor ik mijn hond janken, die wil naar buiten. Die doet dat 2-3 keer per jaar als hij wat ziek is en moet nr 1 / nr 2 / spauwen. Ik snel een trainingsbroek en een tshirt aan en naar buiten.

Begint die rustig gras te eten dus waarschijnlijk iets met zijn maag. 20 minuten later ben ik echt bevroren daar buiten in mijn tshirt en wil ik aanstalten maken om weer naar binnen te gaan. Meneer begint dan te draaien en te trekken in de hoop dat zijn halsband zou uitvliegen, waardoor ik in een moeilijke positie stond want ik kan hem dan niet "meetrekken".

Long story short kreeg ik die niet mee naar binnen dus ben ik 20 minuten heel de blok rond moeten lopen met amper kleren aan, om hem bij het passeren van de deur naar binnen te duwen :sop: Nadien geraakte ik niet meer in slaap waardoor ik nu echt geradbraakt ben op het werk :sop:

Gisteren op restaurant geweest en nog iets gaan drinken nadien met vrienden, op een weekdag, een zeldzaamheid. Hierdoor lag ik dus om iets na middernacht in mijn bed, 2u later dan normaal. Om half 3 hoor ik mijn hond janken, die wil naar buiten. Die doet dat 2-3 keer per jaar als hij wat ziek is en moet nr 1 / nr 2 / spauwen. Ik snel een trainingsbroek en een tshirt aan en naar buiten.

Begint die rustig gras te eten dus waarschijnlijk iets met zijn maag. 20 minuten later ben ik echt bevroren daar buiten in mijn tshirt en wil ik aanstalten maken om weer naar binnen te gaan. Meneer begint dan te draaien en te trekken in de hoop dat zijn halsband zou uitvliegen, waardoor ik in een moeilijke positie stond want ik kan hem dan niet "meetrekken".

Long story short kreeg ik die niet mee naar binnen dus ben ik 20 minuten heel de blok rond moeten lopen met amper kleren aan, om hem bij het passeren van de deur naar binnen te duwen :sop: Nadien geraakte ik niet meer in slaap waardoor ik nu echt geradbraakt ben op het werk :sop:
Maar was 't lekker?

1 of andere lul met een kleinepiemelwagen beslist dat die grote dikke witte lijn op zijn rijbaan niets moet voorstellen en vlamt zich voor mij op de voorrangsweg waardoor ik van 80 naar 60 moet vertragen. (Ergernis 1)

Pissed wil ik flashen, maar ipv aan de linker hendel te trekken, trek ik aan de rechter hendel waardoor ik mijn raam vol ruitenwisservloeistof spoot. Ik denk niet dat mijn punt is over gekomen. :unsure:

1 of andere lul met een kleinepiemelwagen beslist dat die grote dikke witte lijn op zijn rijbaan niets moet voorstellen en vlamt zich voor mij op de voorrangsweg waardoor ik van 80 naar 60 moet vertragen. (Ergernis 1)

Pissed wil ik flashen, maar ipv aan de linker hendel te trekken, trek ik aan de rechter hendel waardoor ik mijn raam vol ruitenwisservloeistof spoot. Ik denk niet dat mijn punt is over gekomen. :unsure:
Die piemel zal geen nattigheid hebben gevoeld, nee.

Je auto kreeg er tranen van in de ogen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan