Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp ik, ik zit hier ook maar omdat het mij niet lukt mijn 37ste motivatiebrief te schrijven (of lukt het niet omdat ik hier zit? DUN DUN DUNNN)
Detecteer ik daar een gebrek aan..... motivatie?

yeah-csi-miami.gif

Begrijp ik, ik zit hier ook maar omdat het mij niet lukt mijn 37ste motivatiebrief te schrijven (of lukt het niet omdat ik hier zit? DUN DUN DUNNN)
Gewoon zeggen dat je al veel goeds gehoord hebt over *****, dat je denkt een mooie aanwinst te zijn voor ‘het team’ omwille van X, Y en Z en dat je uitkijkt naar de kans op een persoonlijk gesprek om je motivatie verder toe te lichten. Een statement in het genre ‘mijn ambitie lag steeds bij een bedrijf met uw cultuur/waarden/blabla’ is ook altijd goed.

Ik neem nu 2 weken de trein en ‘t ding is nog maar in 50% van de gevallen op tijd geweest, of niet afgeschaft. Wtf. Kan goed geloven dat iedereen nog de auto neemt.

Netflix... :angry:

Naar de serie Cobra Kai aan het kijken, zit net aan het begin van seizoen 3. Maar op hun promobeeld dat je ziet om de serie te selecteren, zie je één van de hoofdrolspelers in een bepaalde outfit én samen met een ander personage uit een (veel) latere aflevering in de serie, waardoor echt een huge spoiler wordt gegeven. Bende debielen zeg.

Verschrikkelijk. Hoe incompentent kan je zijn.
Heel fout van mij, maar ik zit ineens met dit lied in mijn hoofd...

(Damned adhd-brein)

Verschrikkelijk. Hoe incompentent kan je zijn.
Ja want uiteindelijk bleken het 3 luiaards te zijn. Om dat niet uit elkaar te kunnen houden moeten ze wel heel in incompetent zijn 😆

Daarstraks was het BE-Alert, vanwege een gaslek bij Vynova hier. Verschillende ouders hadden blijkbaar ook een melding via Smartschool gekregen dat ze de kinderen binnen gingen houden tijdens de speeltijd.

Mannekes lief, het drama dat zowel ouders als niet-ouders daarover maken.

Ocharme de kindjes

Ons Kiarake kon tijdens haar speeltijd niet spelen

Ochottekes die kiendjes, niet buiten kunnen tijdens de speeltijd

De dutskes toch, ocharme onze Kyjano

Mannekes lief seg, zijn kinderen tegenwoordig van suiker gemaakt of maken ouders anno 2023 van het minste een drama? Bij het minste reageren alsof hun kind nu voor het leven getekend is.

Eerst moest ik deze week niet werken (overuren oppakken).
Dan kreeg ik eind vorige week te horen dat er voor één dag (vandaag), werk was.
Kreeg ik gisteren avond plots te horen dat er voor woensdag, donderdag en vrijdag ook werk is.
Het is nu niet dat het tegen mijn goesting is, maar als je eerst denkt van een rustige week te hebben en dan slaat dat plots om.

Als ik uw avonturen lees zou ik denken toch wat minder vettig te eten 😅

Jaloers op @kay-gell ?

Zondag is mijn enigste cheat meal, en mijn lichaam heeft ineens beslist van peppe ajuin dat ga ik nietmeer verdragen. Ma ik weiger dit te aanvaarden met als gevolg dat elke maandag mijn lichaam revenge neemt.

Deze keer had mijn lichaam gewonnen want heb serieus afgezien.

Ja want uiteindelijk bleken het 3 luiaards te zijn. Om dat niet uit elkaar te kunnen houden moeten ze wel heel in incompetent zijn 😆
In sommige versies van het Spaans noemt men dat osos persezosos, luie beren, kennelijk. Ik vermoed dat er daar ergens een nogal slechte vertaling is gebeurd (ze kwamen uit Peru).

Een masterstudente die haar thesis bij mij heeft gedaan heeft me opgegeven als referentie voor potentiële nieuwe werkgevers.

Dat is nu al de tweede keer dat ik dan een mail krijg in het Frans met de vraag of ik wat info wou geven over haar. Ik antwoord dan gewoon in het Frans dat ik de rest van mijn bericht wel in het Engels schrijf. Toch wel een beetje klassiek dat een Franse (eerst keer) en een Brusselse firma (tweede keer) veronderstellen dat iemand met een duidelijk niet-Franse naam die aan een Vlaamse instelling werkt wel Frans zal spreken. Zeker omdat de persoon in kwestie een Engelstalige opleiding heeft gevolgd. Ik heb hopen buitenlandse collega's die zo'n mail gewoon meteen deleten.

Maar ik kreeg wel meteen "Thank you for quick answer Mister <naam>" terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan