Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Forum dat mij al een half u toegang weigert op pc :(

maar enkel in mijn geliefde firefox precies. cookies wissen helpt niet.

We zijn zo dadelijk terug!​

Onze excuses voor het ongemak, maar momenteel voeren we enkele geplande onderhoudswerkzaamheden uit. We zijn terug bereikbaar binnen enkele ogenblikken!

— Het BeyondGaming Team
Ik moest de huidige pagina vernieuwen. De snellink laten laden was niet voldoende om dit te laten verdwijnen. Oh en dat was via firefox.

Het lezen van het racisme topic geeft mij spontaan zin om mijn avatar te veranderen naar een cartoon van een Chinees in lederhosen met een bot door zijn neus terwijl hij een friet met mayonaise aan het eten is.

Thuinhuis aan het uitmesten, blijk dat daar muizennest gans de winter heeft liggen broeden dus we kunnen de helft van de spullen daar gewoon wegsmijten. Ofwel alles aangevreten ofwel alles onder gepist. Alle zakken potgrond kapot en verspreid achter de rekken. En gans da kot stinkt als de pest :sop:

Het lezen van het racisme topic geeft mij spontaan zin om mijn avatar te veranderen naar een cartoon van een Chinees in lederhosen met een bot door zijn neus terwijl hij een friet met mayonaise aan het eten is.
Awel doet da. En dan zal ik uwe avatar terug pakken.

Das zo cliché en op het randje van rassisme dat gij er weer vanuit gaat dat friet met mayonaise wordt gegeten..

Zit hier ne spast al 20 minuten de straat op en af te racen met zijne Lamborghini en maar stoer lawaai maken. Maar wel tegen 5 km/u over de spoorweg moeten omdat ‘m zo laag tegen de grond zit. Belachelijke randdebiel.

Zit hier ne spast al 20 minuten de straat op en af te racen met zijne Lamborghini en maar stoer lawaai maken. Maar wel tegen 5 km/u over de spoorweg moeten omdat ‘m zo laag tegen de grond zit. Belachelijke randdebiel.
Prijs u gelukkig, een Lamborghini is nog het bekijken waard.
Hier doen ze dat met van die afgereden wrakken.

Idd. Nu zitten ze al uren te leuteren over een tekening van 50 jaar geleden. Ge moet er maar uw tijd en energie willen insteken. En waarom? Niemand geeft daar ooit zijn ongelijk toe. Precies het parlement. :)

Ik ruik een kans op straat race :unsure:
Fiks adres please.

Gisteren namiddag weeral bijna een aanrijding gehad met een auto.
Ik reed met de fiets, wacht aan de lichten op groen, en vertrek rustig aan, gelukkig.
Dwaze rotkees met een baard van +-50cm slaat rechtsaf, zonder pinken of deftig te kijken.

Waar is de tijd dat dit gewoon nog kon op de VRT.

De cafébaas hier in het dorp die beslist heeft om zijn zaak niet meer te openen als het mag.
Pand zal verkocht worden en hij gaat wat meer genieten van het leven

Ik begrijp hem wel, maar had zo zin om na corona daar een pint te gaan drinken.
Heel gezellig terras in de zomer, bierkenner, sponsor van zowel de lokale voetbalclub als wielerclub
pff

Heel spijtig zo'n zaken idd.

Mijn ma heeft gevraagd haar laptop wat in orde te brengen. Sporadisch gebruikt ze die eens. Nog met Windows 8.1 en sinds 2015 geen updates meer gehad 😒. Oh god.

Vreemd artikel. Tot je 65ste kom je normaal gezien nog in aanmerking voor een longtransplantatie. Echter deze mens heeft volgens dit artikel géén (enkel) recht meer hierop omdat hij al 50+ is en Coronapatiënt. Maar er staat tevens dat hij genezen is van Corona.

Kan iemand de volledig inhoud lezen want hetgeen ik als niet abonnee kan lezen, is bullshit ..

Opmerking: Ik vermoed dat wettelijk hij weldegelijk nog in aanmerking komt, maar dat géén enkel ziekenhuis hem nog op de lijst wil plaatsen. Omdat ze van oordeel zijn dat hij deze transplantatie toch niet meer zou overleven of omdat ze mensen prefereren onder de 50 en de wachtlijsten nu héél lang zijn. Dat is wel erg natuurlijk voor de familie. :frown:

Vreemd. Laatst nog op regionale tv gezien dat iemand van 65+ mogelijk een longtransplantatie kan krijgen nadat die vorig jaar corona heeft gehad. Ook in coma gelegen.

Vreemd artikel. Tot je 65ste kom je normaal gezien nog in aanmerking voor een longtransplantatie. Echter deze mens heeft volgens dit artikel géén (enkel) recht meer hierop omdat hij al 50+ is en Coronapatiënt. Maar er staat tevens dat hij genezen is van Corona.

Kan iemand de volledig inhoud lezen want hetgeen ik als niet abonnee kan lezen, is bullshit ..

Opmerking: Ik vermoed dat wettelijk hij weldegelijk nog in aanmerking komt, maar dat géén enkel ziekenhuis hem nog op de lijst wil plaatsen. Omdat ze van oordeel zijn dat hij deze transplantatie toch niet meer zou overleven of omdat ze mensen prefereren onder de 50 en de wachtlijsten nu héél lang zijn. Dat is wel erg natuurlijk voor de familie. :frown:
Sinds 20 december ligt Joris in coma. “We zijn er gelukkig alle vier nog eens bij gemogen”, vertelt Florence. “Hoewel we niet hebben uitgesproken dat het een afscheid was, voelde het wel wat zo. Je beseft toch dat het misschien de laatste keer is dat je hem spreekt… Ik heb hem nog gezegd dat ik hem graag zag, en ik heb hem bedankt voor alles. En hij zei dat we er alles aan moesten doen om hem weer beter te maken. Dus ik denk dat hij ook wel besefte dat het niet de goeie kant uitging.”
Intussen is Joris erin geslaagd corona te overwinnen, maar hij is nog steeds niet wakker. “Zijn longen zijn te zwaar aangetast, door corona en door de langdurige beademing. Met deze longen kan hij niet meer wakker worden…” Een optie is dan een transplantatie.

Zo bizar vind ik het ook niet dat ze iemand die al maandenlang in coma ligt, niet prioritair beschouwen 🙄

Zo bizar vind ik het ook niet dat ze iemand die al maandenlang in coma ligt, niet prioritair beschouwen 🙄
Neen.

Maar ik kon het volledig artikel niet lezen hé. Zo leek het alsof hij gewoon TE oud was voor een transplantatie wat gewoon niet waar is.
Ja jammer genoeg ziet het er niet zo goed uit voor deze mens. Maar mirakels kunnen altijd gebeuren.

Neen.

Maar ik kon het volledig artikel niet lezen hé. Zo leek het alsof hij gewoon TE oud was voor een transplantatie wat gewoon niet waar is.
Ja jammer genoeg ziet het er niet zo goed uit voor deze mens. Maar mirakels kunnen altijd gebeuren.
De rollende ogen was, ter verduidelijking, niet op jou bedoeld maar op hln met sensatiebeluste titels die nergens op slaan en het gebrek aan inzicht van de familie die duidelijk totaal niet snapt hoe zeldzaam longen zijn, alle emotionaliteit ten spijt.

Mochten ze hetzelfde artikel posten met een overduidelijke oproep om jezelf als orgaandonor te laten registreren, zodat ook hun papa nog een kans zou krijgen ondanks dat hij al 59j is, zou ik veel meer empathie hebben...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan