Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dochter wil voor haar verjaardag trakteren met chocoladetaart op school.
Netjes het recept kunnen volgen tot "voeg de gesmolten boter met chocolade toe aan het geheel".
1/3de in de mengkom, 1/2de op de grond.

Het is een merkwaardig talent om ZO onhandig te zijn... 😭
Het zit in de familie? 🤷

Garagevloer is soms kletsnat is als het hard regent. Nochtans zijn de muren droog, en alle kasten en toestellen in de garage zijn ook kurkdroog.
Ook mijn fiets die ik regelmatig verplaats om te zien of er lekken zijn is altijd kurkdroog.

Ik vermoed dat de reden dan condensvorming is? Hoe kan je zoiets oplossen?

Garagevloer is soms kletsnat is als het hard regent. Nochtans zijn de muren droog, en alle kasten en toestellen in de garage zijn ook kurkdroog.
Ook mijn fiets die ik regelmatig verplaats om te zien of er lekken zijn is altijd kurkdroog.

Meerdere fietsen plaatsen

Dochter wil voor haar verjaardag trakteren met chocoladetaart op school.
Netjes het recept kunnen volgen tot "voeg de gesmolten boter met chocolade toe aan het geheel".
1/3de in de mengkom, 1/2de op de grond.

Het is een merkwaardig talent om ZO onhandig te zijn... 😭
Complexe breuk! Waar is de rest?

Is de garagevloer blote beton?
Kan anders opborrelend grondwater zijn bij zware regenval.

Zit hier zelf met dat probleem omdat de piwi die de vloer heeft gegoten veel te weinig cement en hydrofuge heeft gebruikt hiervoor.

Is de garagevloer blote beton?
Kan anders opborrelend grondwater zijn bij zware regenval.

Zit hier zelf met dat probleem omdat de piwi die de vloer heeft gegoten veel te weinig cement en hydrofuge heeft gebruikt hiervoor.
Ja volgens mij is dit inderdaad blote beton hier? De garagevloer is spiegelglad en daar kan geen druppel water door.
Dus morsen met water? Dan moet het heel warm zijn of je moet dan dit opkuisen of het water blijft gewoon in de garage staan.

Mmm, dan hebben ze dat hier toch niet zo goed gedaan bij het leggen van de garagevloer. :frown:

Zie stomme stoot van de dag en ergernis (account gemaakt met typfout in mailadres): contact opnemen met klantendienst om mailadres aan te passen. Klantendienst: 'Wij kunnen dat niet. Neemt morgen nog eens contact op.'

Ik kan gemakkelijk artikelen over menselijk leed genre “ontploffing zorgt voor 15 doden” lezen zonder iets te voelen ofzo.

Maar als ik zo’n dingen lees bloedt mijn hart toch altijd een beetje. Ik denk dan altijd meteen aan mijn hond en aan het feit dat ik dat beestje nooit zomaar zou kunnen dumpen. Ik wil ‘m dan altijd gewoon direct gaan knuffelen.

Ziekenfonds dat niet wilt betalen voor mijn arbeidsongeschiktheid.

Is goedgekeurd en heb alles al een maand geleden ingediend maar de gegevens die ze zelf hebben opgevraagd van de werkgever gaan maar tot in Augustus 2022 omdat ik toen mijn contract heb gekregen.

Zeggen ze gisteren aan de telefoon dat ik papieren moet mailen van maart tot Augustus van mijn IBO daar en dan zeggen ze of het nog niet zeker is dat ik iets krijg omdat ik niet kan bewijzen dat ik daar van Januari 2022 werk omdat de eerste 3 maanden stage waren met behoud van uitkering en dat kunnen ze niet "berekenen"

Nu heb ik maandag een afspraak op het kantoor en gaan ze zien maar een maand zonder inkomsten steekt me wel in de shit want de facturen blijven komen.

Nu ben ik hierdoor zowiezo verplicht terug te gaan werken 22 Januari hoewel ik nog niet volledig over mijn depressie ben, en als ik me nu nog geldzorgen moet gaan maken als die niet uitbetalen zou voor minder uw depressie nog terug komen.

Die baggerreacties op dat TikTokfilmpje van de U9 van KAA Gent en mensen die het (effect ervan) willen minimaliseren.

1077c556-91c2-11ed-af20-ea6983ebb3d1.jpg

Ergernis van de voorbije maanden: hoe recruiters mij benaderen op Linkedin

1) eentje die mij met een verkeerde voornaam aanspreekt
2) een Duitser die mij een maand geleden contacteerde in het Duits dat hij een geweldige opportuniteit heeft voor mij. Op mijn profiel staat niet dat ik Duits spreek dus ik vind dat al vrij onbeleefd. Twee weken geleden had hij mij opnieuw gecontacteerd in het Duits en vandaag opnieuw. Ik heb nul keer geantwoord en nu heb ik hem opgegeven als spammer.
3) eentje die mij aansprak en waar ik niet op reageerde. Nu een aantal maanden later contacteert die mij via Facebook Messenger of ik al nagedacht heb over die fantastische opportuniteit. Ik ken die persoon niet en heb er ook geen gemeenschappelijke vrienden mee. Die heb ik dan ook geblokkeerd.

Misschien ergert het mij zo omdat ik helemaal niet op zoek ben naar een nieuwe baan maar dit is toch niet de manier om mensen te werven.

Moest heel de dag wachten van bol.com omdat het misschien de dag erna zou geleverd worden.

Nu gebeld, ze gaan het met Bpost opnemen waarom het niet is geleverd. Gaat nog 4 werkdagen duren.
Kinda sucks.
Hier was het de mens vd koerierdienst zelf die mijn pakket had achtergehouden.
Camerabeelden en gewichten vd pakketten opgevraagd bij Bpost en uiteindelijk hebben ze de dader kunnen vatten.

Heb toen zo'n declaratie van 't een of 't ander moeten ondertekenen dat er niets geleverd was.
Enkele dagen nadien dan de bestelling opnieuw geleverd.

Ik denk dat daar serieuze bedragen mee gemoeid zijn. Moet toch veel tijd en massa's geld kosten voor de grote webshops.
Je moet maar enkele koeriers hebben die op den duur door hebben welk pakket wel eens waardevol kan zijn en de kosten schieten omhoog.

Envelop ontvangen waar ik dringend op aan het wachten was 14 werkdagen na verzending. :sarcastic:
Gewoon van Belgisch adres A naar Belgisch adres B.

Ziekenfonds dat niet wilt betalen voor mijn arbeidsongeschiktheid.

Is goedgekeurd en heb alles al een maand geleden ingediend maar de gegevens die ze zelf hebben opgevraagd van de werkgever gaan maar tot in Augustus 2022 omdat ik toen mijn contract heb gekregen.

Zeggen ze gisteren aan de telefoon dat ik papieren moet mailen van maart tot Augustus van mijn IBO daar en dan zeggen ze of het nog niet zeker is dat ik iets krijg omdat ik niet kan bewijzen dat ik daar van Januari 2022 werk omdat de eerste 3 maanden stage waren met behoud van uitkering en dat kunnen ze niet "berekenen"

Nu heb ik maandag een afspraak op het kantoor en gaan ze zien maar een maand zonder inkomsten steekt me wel in de shit want de facturen blijven komen.

Nu ben ik hierdoor zowiezo verplicht terug te gaan werken 22 Januari hoewel ik nog niet volledig over mijn depressie ben, en als ik me nu nog geldzorgen moet gaan maken als die niet uitbetalen zou voor minder uw depressie nog terug komen.
Ga eens naar het OCMW van uw gemeente en vraag leefloon aan. Dan kunnen ze bekijken of ze die maand zonder inkomen kunnen overbruggen.

Ga eens naar het OCMW van uw gemeente en vraag leefloon aan. Dan kunnen ze bekijken of ze die maand zonder inkomen kunnen overbruggen.
Je kan toch geen leefloon aanvragen als je onder een lopend arbeidscontract zit waarbij er vanuit de werkgever geen betalingsproblemen zijn? 🤔

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan