Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
kwas naar The Sound of 007 - Live From the Royal Albert Hall aan het luisteren op amazon prime. Holy shit, zo'n slechte covers dat daar tussen zaten. Celeste, you just killed 'You only live twice' en WTF Paloma Faith, what were you doing? :cry:

Tandpijn. Heel lichte maar, maar effectief een gaatje gevonden, dus na vele jaren toch maar eens een afspraak gemaakt bij een tandarts.
(Moest een nieuwe tandarts zoeken, maar binnen 2 weken kan ik al terecht.)

Soit, ik zal maar niet klagen.
Een kennis die net aan zijn rug is geöpereerd, en weken stapvoets moet revalideren.
Als alles goed komt...

Iemand anders die van het ene moment op het andere doof werd.
(Men heeft nog wat gehoor kunnen redden, d.m.v. cortisonen. Maar schade is blijvend. Reden is nog onbekend, een virus, of iets in de hersenen.)

Maar toch. Mijn tand verdient uiteraard de meeste aandacht.

Laatst bewerkt:
kwas naar The Sound of 007 - Live From the Royal Albert Hall aan het luisteren op amazon prime. Holy shit, zo'n slechte covers dat daar tussen zaten. Celeste, you just killed 'You only live twice' en WTF Paloma Faith, what were you doing? :cry:
Stick with the OGs :unsure:

Random ergernis van de dag: de complete onzin van broekmaten en pasvormen van kledij in het algemeen.

Als voorbeeld:

Ik draag jeans, Levi's in maat 30x34 - het 511 model heeft mijn voorkeur
Deze broek heb ik in 3 verschillende kleuren.

Elke - fucking - broek - zit compleet anders terwijl het hier steeds hetzelfde model + materialen betreft.
Het ene model is heel slim fit, een tweede zit perfect en een derde zit wat te los.

/RANT

Random ergernis van de dag: de complete onzin van broekmaten en pasvormen van kledij in het algemeen.

Als voorbeeld:

Elke - fucking - broek - zit compleet anders terwijl het hier steeds hetzelfde model + materialen betreft.
Het ene model is heel slim fit, een tweede zit perfect en een derde zit wat te los.

/RANT
De reden waarom ik kledij moet passen ipv online te shoppen. Gegarandeerd mag ik de baan op om te gaan ruilen, kan ik evengoed er een shopping uitstapje van maken.

De titel van dit topic.

De titel van dit topic.
car-funeral-chipper.jpg

Hij bedoelde misschien "in pieces", en dan is dit wel een oplossing.

Laatst bewerkt:

Als voorbeeld:

/RANT
Ik snap dat ook niet. Ongelofelijk irritant!

Ik heb zo eens twee paar Air Force One's gekocht van Nike, in het wit en het zwart. Zelfde model, zelfde maat, gewoon ander kleur.
Die witte zijn ondertussen al 3 jaar versleten en de vuilbak in, die zwarte zien er als nieuw uit. Geen idee waarom maar die zitten zo verschrikkelijk slecht.

Als voorbeeld:

/RANT
Ook al paar keer voorgehad. Vroeger in Esprit eens 2 broeken gepast, exact dezelfde maar andere kleur. Bij het passen merkte ik dat de ene een centimeter korter was dan de andere en dat ze wat smaller was vanboven. Zelfde met Levi's jeans. De laatste jaren koop ik van jeans enkel Lee Cooper en daar merk ik dat probleem precies niet. Maar in ieder geval pas ik broeken wel altijd eerst goed. Nog nooit een online gekocht ook.

Ook al paar keer voorgehad. Vroeger in Esprit eens 2 broeken gepast, exact dezelfde maar andere kleur. Bij het passen merkte ik dat de ene een centimeter korter was dan de andere en dat ze wat smaller was vanboven. Zelfde met Levi's jeans. De laatste jaren koop ik van jeans enkel Lee Cooper en daar merk ik dat probleem precies niet. Maar in ieder geval pas ik broeken wel altijd eerst goed. Nog nooit een online gekocht ook.
Heb krak hetzelfde probleem bij Lee Cooper :-(

Als voorbeeld:

/RANT
I share your pain. Hier net hetzelfde met Levi's, een hele hoop 541 besteld en dan tussen de verschillende kleuren leek het ook wel of de maat veranderde. Dan was de ene kleur in pakweg Vietnam gemaakt en de andere in Turkije.

Altijd een hoop extra "werk" om broeken te vinden die goed zitten.

Ik denk dat het vandaag nationale laat-je-hond-loslopen-dag was. Ene loper met 4 honden spande de kroon. Die beesten liepen tot 50m voor hem uit en hij gaf er geen ruk om.

Gsm dus vorige zondag gestolen. Meteen een nieuwe simkaart aangevraagd bij Mobile Vikings. Maandag een nieuwe gsm gekocht. Op dinsdagochtend een mail gekregen dat de simkaart verzonden is. Op heden nog steeds niets ontvangen. Vrij vervelend want geen whatsapp, niet kunnen bellen, zelfs bankapp openen lukt niet op m'n nieuwe gsm want nummer verificatie nodig. Sinds wanneer duurt het drie werkdagen om een envelop van Belgisch adres A naar Belgisch adres B te versturen? Pakjesperiode zeker :(

Laatst bewerkt:
Gsm dus vorige zondag gestolen. Meteen een nieuwe simkaart aangevraagd bij Mobile Vikings. Maandag een nieuwe gsm gekocht. Op dinsdagochtend een mail gekregen dat de simkaart verzonden is. Op heden nog steeds niets ontvangen. Vrij vervelend want geen whatsapp, niet kunnen bellen, zelfs bankapp openen lukt niet op m'n nieuwe gsm want nummer verificatie nodig. Sinds wanneer duurt het drie werkdagen om een envelop van Belgisch adres A naar Belgisch adres B te versturen? Pakjesperiode zeker :(
Mijn kerstkaarten zijn Exact 14 dagen onderweg geweest, 1 stad verder... Ik was er zelf dus al eerder gepasseerd dan mijn kaartje er was geraakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan