Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Green Mamba @Mulan weten jullie een laserprinter aan te raden? Ik heb momenteel ook nog een inkjetprinter van Brother die al wel wat jaren heeft maar waarvan de cartridges inderdaad ook wel veel kosten. Voor een laserprinter zal Brother ook wel een goede keuze zijn, vermoed ik? HP mijd ik zoveel mogelijk.
Ik heb deze. Als ik zo tussen de lijnen kan lezen @Mulan ook.

Samsung smartphone van het werk waar sinds een update van Android de batterij veel sneller afgaat. Gisterenavond volledig opgeladen. Bluetooth af, wifi af en in energiebesparingsmodus. Sinds deze ochtend de wifi aan en misschien 2x mijn mailbox eens geopend. Staat ondertussen op 75%.
Zet power saving modus permanent aan.
Je zou een performance hit moeten krijg maar daar merk ik niets van want ik draai geen intensive applicaties/games op mijn smartphone.
Batterij gaat nu anderhalve keer zo lang mee.

Kijk onder batterij welke applicaties je capaciteit opvreten. -> disable of uninstall die niet critieke applicaties.
Reduceer scherm brightness.
Misschien is het een brol gsm met een crappy batterij?
Van in het begin al heel weinig apps die ik erop heb staan. En brightness staat ook altijd al laag.

Of het aan gsm of batterij ligt kan ik ook niet met zekerheid zeggen. Ik weet alleen dat dit begonnen is bij de laatste update van Android.

Ook dikwijls
"Ik zoek X"
Reply:"Dat heb ik niet, ik heb enkel Y"

JA DAAR BEN IK NIETS MEE MIRIAM DANKU
We hebben een facebook groep van het werk om te wisselen.
Al een paar keer gehad dat ik een wissel zoek voor een bepaalde dag, een uur later zie ik dat ik vier meldingen heb op dat bericht, verheugd ga ik dan kijken om vier keer te lezen "sorry kan ik je niet mee helpen, moet zelf werken dan."
:wallbash:

Al een paar keer gehad dat ik een wissel zoek voor een bepaalde dag, een uur later zie ik dat ik vier meldingen heb op dat bericht, verheugd ga ik dan kijken om vier keer te lezen "sorry kan ik je niet mee helpen, moet zelf werken dan."
Dat spoort inderdaad niet. Kan je beter niks zeggen.

Vreemd toch dat zo’n spoorwissels via Facebook moeten worden gezocht. :unsure:

De straat die sinds gisteren gebruikt wordt als een circuit. Zonder zever, hier komen gasten met patserbakken en moto's tegen 120+ door de 'zone 30' straat gevlamd, pure waanzin.

Subiet dood door schuld ofzo en paar jaar de bak in of erger: Motorijder overleeft als gehandicapte en jij mag nog ferm dokken voor de komende 5 decennia.
:unsure:

you-joke.gif

Subiet dood door schuld ofzo en paar jaar de bak in of erger: Motorijder overleeft als gehandicapte en jij mag nog ferm dokken voor de komende 5 decennia.
1. Ga uw materiaal in een andere provincie halen. Woon je in Limburg, ga dan bv naar West-Vlaanderen.

2. Koop nieuwe donkere kleren inclusief muts en mondmasker dat je nadien kan verbranden.

3. Boek een weekendje weg, maar kom in het midden van de nacht terug om de strip te plaatsen.

4. Informeer uw vrouw/man dat in een goed huwelijk men elkaars crimineel gedrag ondersteunt.

5. Kom na het weekendje terug thuis en wees geschokt als je hoort dat er een of ander crapuul een strip met nagels geplaatst had en de lokale straatracer het komende half jaar zijn eten door een rietje moet drinken.

:unsure:

Dat spoort nu toch echt niet hé.

49 euro.

Kom, steun de commerce tijdens deze feestdagen.

Kost wsl +- evenveel als een paar nieuwe inktpatronen die ook bijgeleverd zullen zijn.
Ik heb een HP Envy 4520 series
Tegenwoordig krijgt ge eigenlijk eerder een printer bij het kopen van uw inktpatronen
Tis idd goedkoper van uw printer te vervangen als de patronen leeg zijn.
Ivm printer vs patronen: in de inktpatronen van een nieuwe printer zit minder volume dan in de patronen die je apart koopt.
Inderdaad, in die patronen bij een nieuwe printer zit amper inkt. Dan kunnen ze beter ofwel geen inktpatronen erbij steken, ofwel wat meer geld ervoor vragen en fatsoenlijk gevulde patronen erbij doen.
Hier ook een Brother, voor het geld dat het maar kost (150 euro of zo betaald) vergeleken met de tijd dat het mee gaat: veel slimmere investering.
Ik heb een Brother gehad, dat toestel is meer binnen geweest te herstellen dan dat het bij mij op de bureau gestaan heeft, uiteindelijk een nieuwe gekregen, maar ook die was snel weer stuk. Brolther moet ik dus niet meer hebben.
Hier een 15 jaar oud inkjet ding met een refurbished patroon dat intussen al een paar jaar meegaat, voor die paar kleurplaten die ik daar op een maand mee afdruk is dat meer dan voldoende.
Mijn eerste printer (ook al HP) heb ik ook meer dan 15 jaar gehad en gebruikte ik in die rijd ook vrij veel. Printers zijn ook niet meer zoals ze vroeger waren, net zoals bij zoveel andere zaken maken ze enkel nog bron.

Een huurhuis zoeken is zo'n opdracht tegenwoordig, solliciteren is er niets tegen. Als er eens iets deftig passeert (zelden) dan zijn er hopen kandidaten waartegen je moet opboksen en als je dat ene specifieke bezoekmoment (op dinsdagvoormiddag ofzo) niet kan komen mag je t ook direct op je buik schrijven. En dat is dan nog zonder hondjes gerekend...

Rugpijn is terug, infiltraties waarschijnlijk uitgewerkt.
Andere reden kan dat verrekte kutweer zijn.

@Tanuki_ Herkenbaar, je zou nochtans durven stellen dat er aanbod is, maar die prijzen alleen al.
Hetzelfde liedje is het bij daten, werk zoeken enz.
Ik kan zelfs nog niet veranderen van huisarts, niemand in de stad neemt nog patiënten bij, een echte ramp.
Dan maar bij de huidige blijven gaan, die mij verslijt voor slappeling en plantrekker.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan