Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gast, een parketvloer is geen auto. Zo simpel is het. Het is helemaal geen "briljant inzicht" dat er vroeg of laat iets aan zal komen, maar het inzicht dat hier gedeeld wordt - en dat gij niet schijnt te lezen - is dat het de bedoeling is dat parket veroudert en krassen en vlekken en deuken krijgt, itt een auto waarvan de restwaarde bij de minste kras verdampt.

Dus als ge geen krassen en deuken en vlekken wilt, koopt ge best iets anders dan parket. Briljant? Nee. Moeilijk te begrijpen? Schijnbaar wel. :thinking:

Ik ben op zoek naar opbergrekken.
Op 2dehands zijn het grootste deel van de advertenties gewoon van fabrikanten of winkels die hun handel als "gebruikt" aanduiden.

Waarvoor gaat ge tegenwoordig nog naar 2dehands?

Laatst bewerkt:
Elvis zit precies snel op zijn paard.
Heb jij er uberhaupt een gedacht van wat hoefijzers doen op een parketvloer? Da's metaal hé! En 200kg per poot.

Irritatie: letterlijk dan. Er hangt hooikoorts in de lucht, mijn sinussen beginnen vol te lopen en mijn kop voelt alsof die iedere minuut harder wordt aangevezen in een bankvijs.

En toch is het zo. Niets zo lelijk of kil als een afgelikte, pas gelegde parket. Als ge bang zijt van een beetje karakter in huis, leg dan tegels of keramisch parket zoals de andere zielloze mensen. :eviltongue:

Hout moet een patine hebben. Als ge parket hebt moet ge er verdomme een ritueel van maken om elke dag minstens één zjat koffie te laten vallen op uwe vloer.
Doet me denken aan de Defoo in Gent.
Als student daar vaak gezeten, daar stonden apennootjes waarvan je de schil op de grond moest gooien omdat dat goed was voor de houten vloer of zoiets. Mijn herinneringen zijn nogal vaag wel :crazy:

Fucking hell.... Mail ik dus nog even naar Experza voor een vacature waar ik eerder op de dag al voor gemaild had.... krijg ik nu als antwoord: 'we geven geen firmanamen door'.

YOU WHAT ?!!! :mad:

Edit: vraag ik met welke reden dat is, krijg ik als antwoord dan: "intern beleid, we geven geen firmanamen door"...............................

Fucking hell.... Mail ik dus nog even naar Experza voor een vacature waar ik eerder op de dag al voor gemaild had.... krijg ik nu als antwoord: 'we geven geen firmanamen door'.

YOU WHAT ?!!! :mad:
Is toch normaal? Interims geven nooit de naam van een bedrijf door, alles moet via hen want anders verdienen ze er niets op.

De laatste dagen als mijn auto aan huis staat, gaan er altijd een paar koolmeesjes op mijn spiegels zitten. Gelukkig nog geen krasjes op de lak, maar natuurlijk wel alles ondergescheten :angry:

Net alles schoon proper gemaakt. Als ik dit nu nog eens zie dan ga ik toch eens mijn katapult van de zolder halen denk ik :unsure:

Kleine ergernis: online iets te koop gezet. Koper voor gevonden en kwam het vandaaag afhalen. Dus andere potentiële kopers afgewezen.

Niet komen opdagen en negeert alle berichten.

Khoop datem straks explosieve diarree krijgt.
Idem hier. Net nieuwe salon gekocht en ik zet e oude te koop. Direct "Tanja" die geïnteresseerd is, vlot communiceert en direct afspraak maken.
Het ging eigenlijk te vlot naar mijn gedacht, dus moest ik het geweten hebben.
Natuurlijk op uur van afspraak niemand te zien, "Tanja" niet meer bereikbaar en andere mensen afgewezen.

Die haar adres zou ik toch graag hebben.

Ludo Phillipaerds, of hoe schrijft ge zijn achternaam? Net in het nieuws die een videocall interview geeft terwijl hij duidelijk aan het rijden is. WTF?

Head & Shoulders shampoo, eens een bus geprobeerd en wel content van de shampoo, maar wat een klotebus waarin ze dat steken, eenmaal het er begint uit te komen stopt het niet meer met lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan