Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze kerstkaartjes zijn na 4 dagen blijkbaar nog niet aangekomen.
8 december: Je pakje ligt bij de douane om na te kijken. Dit duurt gemiddeld 1-2 dagen maar dit kan soms 7 dagen duren.
23 december: Je pakje ligt bij de douane om na te kijken. Dit duurt gemiddeld 1-2 dagen maar dit kan soms 7 dagen duren.

8 december: Je pakje ligt bij de douane om na te kijken. Dit duurt gemiddeld 1-2 dagen maar dit kan soms 7 dagen duren.
23 december: Je pakje ligt bij de douane om na te kijken. Dit duurt gemiddeld 1-2 dagen maar dit kan soms 7 dagen duren.
Reken er maar al op dat het iets voor na nieuwjaar zal worden.

Reken er maar al op dat het iets voor na nieuwjaar zal worden.
Yup en dan het woordje 'geschenk' negeren ondanks de ruime tijd die ze nemen, en mij dan onterecht BTW aanrekenen (Het is onder 45€). En dan kan ik klacht indienen en laten ze het nog eens een maandje langer liggen. Zo werkt de douane tegenwoordig.

Yup en dan het woordje 'geschenk' negeren ondanks de ruime tijd die ze nemen, en mij dan onterecht BTW aanrekenen (Het is onder 45€). En dan kan ik klacht indienen en laten ze het nog eens een maandje langer liggen. Zo werkt de douane Bpost tegenwoordig.
FTFY.

Ik begin mij meer en meer te storen over die mensen die op FB constant liggen te zaniken dat hun pakje 'gewoon' voor hun deur is gezet, zodat kwaadaardige mensen dit zouden kunnen meepakken. Ik zie wekelijks wel zo'n post van mensen die dan een foto gaan trekken: "ah, afgeleverd op een veilige plaats zeggen ze dan."

Tsja, no offense, maar het is toch niet de eerste keer dat je een pakje bestelt? Je weet toch ondertussen dat die bijna altijd vaste kost is als je niet thuis bent. Mijn advies: laat het leveren op een afhaalpunt wat volgens mij bij zowat iedereen mogelijk is? Of zie gewoon dat je thuis bent op dat uur.

Ik begin mij meer en meer te storen over die mensen die op FB constant liggen te zaniken dat hun pakje 'gewoon' voor hun deur is gezet, zodat kwaadaardige mensen dit zouden kunnen meepakken. Ik zie wekelijks wel zo'n post van mensen die dan een foto gaan trekken: "ah, afgeleverd op een veilige plaats zeggen ze dan."

Tsja, no offense, maar het is toch niet de eerste keer dat je een pakje bestelt? Je weet toch ondertussen dat die bijna altijd vaste kost is als je niet thuis bent. Mijn advies: laat het leveren op een afhaalpunt wat volgens mij bij zowat iedereen mogelijk is? Of zie gewoon dat je thuis bent op dat uur.
En tegenwoordig kan je normaal bij uw pakjes die met Bpost komen ook aangeven (op track & trace pagina) wat je wil dat er gebeurt als je niet thuis bent (veilige plaats, afhaalpunt...)

Tsja, no offense, maar het is toch niet de eerste keer dat je een pakje bestelt? Je weet toch ondertussen dat die bijna altijd vaste kost is als je niet thuis bent. Mijn advies: laat het leveren op een afhaalpunt wat volgens mij bij zowat iedereen mogelijk is? Of zie gewoon dat je thuis bent op dat uur
Iets met dienst en ervoor betalen.
Klachten zijn wat mij betreft terecht.
Want gij betaald voor een dienst.

Iets met dienst en ervoor betalen.
Klachten zijn wat mij betreft terecht.
Want gij betaald voor een dienst.
Daar gaat het toch niet om? Natuurlijk wilt iedereen dat zijn pakje tegoei wordt geleverd, maar je weet gewoon dat die kans groot is dat ze het gewoon voor de deur zetten... Dan kan je achteraf wel gaan klagen en zagen, maar dat brengt uw pakje hoogstwaarschijnlijk niet terug.

Het zekere voor het onzekere nemen dus.

Als de regels stellen dat als je niet thuis bent, het opnieuw wordt aangeboden of bij een afhaalpunt wordt afgezet, verwacht ik 1 van die 2 opties en geen onbewaakt pakket aan mijn deur.

Daar gaat het toch niet om? Natuurlijk wilt iedereen dat zijn pakje tegoei wordt geleverd, maar je weet gewoon dat die kans groot is dat ze het gewoon voor de deur zetten... Dan kan je achteraf wel gaan klagen en zagen, maar dat brengt uw pakje hoogstwaarschijnlijk niet terug.

Het zekere voor het onzekere nemen dus.
Nee.
Dienst betalen...is dienst verdachten. Niks zekere zekere onshit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan