Of ze droomde van de handboeien en het matrakske van Dieter van Thuis.Is maar een collega van op haar werk. ;-)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of ze droomde van de handboeien en het matrakske van Dieter van Thuis.Is maar een collega van op haar werk. ;-)
Glad op de (fiets)baan deze ochtend. 4 fietsers onderuit zien gaan, 't was een spannend tochtje naar 't werk.
Het valt mij al langer op maar als ge fietst met uw kind(eren) naast u of achterop uw fiets en ge doet die geen helm aan waar zijde dan in godsnaam mee bezig.

Iedereen heeft wel eens een emotionele periode, kom op hé.al twee dagen last van extreem tranende ogen, alsof ik constant zit te wenen![]()

22 jaar in Gent gewoond. Nu op den buiten.Glad op de (fiets)baan deze ochtend. 4 fietsers onderuit zien gaan, 't was een spannend tochtje naar 't werk.
Het valt mij al langer op maar als ge fietst met uw kind(eren) naast u of achterop uw fiets en ge doet die geen helm aan waar zijde dan in godsnaam mee bezig.
Moet zijn dat Dieter een goeie beffer is zeker.Neen, niet mijn naam![]()
Nog niet geleerd van @kay-gell dat je volle banden moet steken op zo'n stepke?Band step weer kapot. En ze konden die pas zaterdag maken. Dus bij de winkel voor ne dag ene kunnen lenen wat top is natuurlijk. Maar had de step niet getest want die van mij is een xiaomi en die ik nu heb een segway maar hetzelfde bedrijf dus ik dacht van zal wel hetzefde zijn.
Op mijn terugweg naar station in brussel ga ik via de kruidentuinlaan en dat is bergaf. Haal ik 27km en stopt de bus voor mij omdat het rood is, geen probleem denk ik…
Begin ik de rem in te houden zoals ik altijd doe maar bij deze was die niet aangepast zoals die van mij dus die step remde voor geen hol. En ik zag die achterkant van de bus maar dichter bijkomen, ik dacht ff van dit is het.
Dan maar mijn rechtvoet gebruikt om af te remmen en echt op het nippertje niet tegen de bus geknald. En ja ik weet je kan het spatbord ook gebruiken maar dat heb ik nog nooit gedaan en bergaf tegen 27 per uur wou ik dat niet voor de eerste keer uittesten.
Ben er nog van aant trillen op de trein
It wasn't meTvrouwke die plots "Dieter" riep in haar slaap![]()
Yep, mijn route is Rabot - Zwijnaarde. Ook langs coupure, je komt toch wat tegen soms. Ooit eens een vader die zn helm aanhad met achterop een klein meisje zonder helm22 jaar in Gent gewoond. Nu op den buiten.
Als ik soms zag wat sommige ouders op hun bakfiets deden met kinderen in, in de 8 jaar die ik van regio St Pieters station naar het Rabot
(campus Odisee-KUL ) fietste voor m'n werk via de Albertlaan - Coupure... Zo fietsen met een bakzitje vooraan, en dan zonder kijken die fiets een druk kruispunt met auto's opduwen etc, kind eerst maw, daar kreeg ik altijd de kriebels van. Veel achteloosheid gezien bij veel fietsers, en als het glad ligt loont het soms es af te stappen of zeer traag te gaan... twas druk op t' spoed in Gent blijkbaar. Van studenten verwacht je soms nog zo'n zaken, maar van ouders met kinders niet ...
Hier kwam mist maar rond 11h30
10-11h zonnig en klaar .... ga naar kapper, wil even naar bos erna, mist mist mist overal op zo'n korte tijd
Word grijze drapdag alweer

Waarin Dieter de Duitse scheper van de geburen isKan ook erger geweest zijn: "Dieper Dieter"

Bwo, heb luchtbanden en eigenlijk nog nooit problemen gehad.Nog niet geleerd van @kay-gell dat je volle banden moet steken op zo'n stepke?
Bwo, heb luchtbanden en eigenlijk nog nooit problemen gehad.

Nee kloptMja gij hebt gene Xiaomi ofzo he![]()

Houden zo probeer zo maar eens nen band te vervangen! (Heb ik gelezen).Bwo, heb luchtbanden en eigenlijk nog nooit problemen gehad.

Impostor syndrome is real.De voorbije weken wat gefaalde projectjes gehad dus mij proberen herpakken en vandaag een project deftig afgewerkt. Relatief content ermee tot ik het op LinkedIn wilde posten en daar alle mensen met hun nieuwe jobs, crazy goeie projecten en succesvolle carrières zag en direct die put weer in en mij afvragen of ik wel goed genoeg ben en of ik mijnen tijd niet gewoon dik aan't verspelen ben*. Gelukkig ben ik te koppig om't op te geven en begin ik maandag aan't volgende project.
*maar niet zeggen aan Tonerider of hij gaat boos zijn![]()