Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisterenavond ineens ijskoud, rillen tot en met. Ik had wel ook heel de dag al keelpijn.Om 21h in slaap gevallen in de zetel, tot half 3 de kleine zich liet horen. Dan in bed gegaan, tot 8h geslapen en ik had zeker nog 1 of 2 uur kunnen slapen.

De stad Kortrijk (zoals besloten het Antwerpen van de wereld) gaat 16.7 miljoen investeren in een nieuw museum voor 1302. Op zich heb ik daar geen probleem mee, cultuur en zo, we zijn tenslotte Antwerpen-doch-geen-Antwerpen, maar in de volgende adem kondigen ze aan er over na te denken Imog toe te laten huisvuil slechts om de twee weken op te halen. Omdat het duur geworden is en Imog niet graag aan klanten zou moeten doorrekenen (een nieuwe emotie voor Imog). Post komt nog drie maal per week, straks vuilnis twee maal per maand ongeveer. Betaal ik echt alleen maar om die 2% defensie budget te gaan halen?

Hier nooit anders geweten dan om de 2 weken en de postbode komt maar 2x per week. En da's dan Oost-Vlaanderen he! Het Latem van Kortrijk! Of zo iets... :unsure:

Ik ben het Texas van Vlaanderen ontvlucht naar het Noorden. Maar postbedeling is hier nog erger... Aanmaningen komen soms vroeger binnen dan de originele facturen (!)

De stad Kortrijk (zoals besloten het Antwerpen van de wereld) gaat 16.7 miljoen investeren in een nieuw museum voor 1302. Op zich heb ik daar geen probleem mee, cultuur en zo, we zijn tenslotte Antwerpen-doch-geen-Antwerpen, maar in de volgende adem kondigen ze aan er over na te denken Imog toe te laten huisvuil slechts om de twee weken op te halen. Omdat het duur geworden is en Imog niet graag aan klanten zou moeten doorrekenen (een nieuwe emotie voor Imog). Post komt nog drie maal per week, straks vuilnis twee maal per maand ongeveer. Betaal ik echt alleen maar om die 2% defensie budget te gaan halen?

A lot of fuss about nothing... op heel wat plaatsen is dit effectief al om de 2 weken, waaronder veel plaatsen in Limburg.

A lot of fuss about nothing... op heel wat plaatsen is dit effectief al om de 2 weken, waaronder veel plaatsen in Limburg.
Het groot verschil zijnde, dat ik niet in Limburg woon en het in dit geval mij persoonlijk aangaat. En ik vind mijzelf belangrijker dan Limburg!

b4e3667e6216fdb4caca4abab1b29460.jpg

Erger mij aan Amazon, al begrijp ik het wel. Gisteravond kan ik moeilijk slapen. Valt mij binnen dat Kind 1 nog een bepaald figuurtje wou en dat staat aan €10 op Amazon.nl. Buy now. Vraagt om verificatie. Het is 2u30, ik kan dan wel niet slapen maar voor €10 had ik ook geen zin om naar beneden te gaan en met die kaartlezer aan de slag te gaan (ik weet dat je dat ook met de app kunt maar ik ben de lezer gewoon en 99% van de keren winkel ik op een gewoon uur en is dat rap genoeg gedaan). Dus ik sluit de tab. Zet ik mij nu mét kaartlezer om dat popje te kopen. ‘We hebben uw rekening geblokkeerd wegens ongewone activiteit’.

Dus: ik begrijp het, het is voor mijn/onze eigen veiligheid én ik had ook gewoon kunnen opstaan én ik heb direct de nodige info kunnen doorsturen dus zal wel snel genoeg gefixt zijn. Maar ik had in de vooravond al twee zaken gekocht die merkbaar duurder waren, aankoop direct doorgegaan plus het IP adres is denk ik hetzelfde in bed als in de zetel. Allee bon, zelf veroorzaakte ergernis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan