20 seconden van mijn leven verspild door hier even naar te kijken.Ok, boomers
Ik hou het op 1 video...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20 seconden van mijn leven verspild door hier even naar te kijken.Ok, boomers
Ik hou het op 1 video...
Goh, ik zou het vooral wijten aan het feit dat ik enkel nog maar stream, dus geen digitale tv meer heb, en me ver weg hou van allerhande krantenrubrieken die over "celebs" gaan. Mijn vrouw kan wel genieten van zo van die celeb-zaken, maar dat zijn dan steevast mensen uit de Spaanstalige wereld.Ok, boomers![]()

Ik vind het echt nie erg dat ge mij boomer noemt omdat ik deze drek niet kenOk, boomers
Ik hou het op 1 video...
Hehe doet me aan gisteren denken.Daarnet de factuur van het groot onderhoud van de auto gisteren nog eens in detail bekeken. Straks geld gaan terughalen op de garage want ze hebben 4 bougies aangerekend maar auto heeft maar 3 cilinders in. Nice try.![]()

Twas misschien voor de verpleegsters die u moesten verzorgenHehe doet me aan gisteren denken.
Ik doe de brief van het uza open, de factuur van mijn spoedbezoek enkele maanden terug.
Daarop 3x ibuprofen in pilvorm en 3x ibuprofen in oplosvorm.
Ik heb geen pijnstillers aangeboden gekregen zelfs
Achjah is voor de voetbalverzekering, dus ik doe er geen moeite voor

Als je zin hebt in iets lekkers om je op te beuren kan ik het je altijd wel komen brengenHele week slecht tot amper kunnen slapen, gecombineerd met een paar dagen ziekte, beginnen stilaan op mijn gemoed in te werken.![]()

Eerst eens wat raad gaan vragen in een ander topic.Tiramisu?
Voor na de sushi?Tiramisu?

Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe(de?).Eerst eens wat raad gaan vragen in een ander topic.
Dat lijkt me geen probleem, ik deel mijn wijn niet.Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe(de?).
Nee serieus, pas maar op dat er geen vriendin open doet, kan je die haar wijn nog betalen ook.

SorryLekker hé, zo van die crusty lips.
Als ik buiten ben en zonder dat ik er vaseline, sheabutter of een andere dikke pap op smeer lijkt het alsof ik met geraspte kaas op mijn lippen rondloop gatverdamme en de winter moet nog beginnen bah.![]()
Eind november en ik ben nog naar muggen aan het slagen.Begin november en ik ben nog naar muggen aan het slagen.![]()

Tijd om ne keer juist te meppen dan.Eind november en ik ben nog naar muggen aan het slagen.![]()
![]()