Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren zat ik mijn lunch op te eten op mijn bureau. Ik liep snel even achter koffie, deur niet gesloten. Aan de koffie vroeg een studente me iets, waardoor ik misschien 10 minuten weg was.

Bij terugkomst: laptop verdwenen. Waarschijnlijk dieven die onder de middag eens door de gangen lopen (onze deur naar het departement staat open omdat studenten moeten binnengeraken), en zoeken naar al wat blinkt.

Godverdomme toch hé. Wat lokale data kwijt ook die nog geen backup had in de cloud.
Staan er geen camera's dan als dieven zo een plaag zijn?

Daarnet de factuur van het groot onderhoud van de auto gisteren nog eens in detail bekeken. Straks geld gaan terughalen op de garage want ze hebben 4 bougies aangerekend maar auto heeft maar 3 cilinders in. Nice try. :sarcastic:

Daarnet de factuur van het groot onderhoud van de auto gisteren nog eens in detail bekeken. Straks geld gaan terughalen op de garage want ze hebben 4 bougies aangerekend maar auto heeft maar 3 cilinders in. Nice try. :sarcastic:
ze hebben waarschijnlijk een verpakking van vier moeten openen.

dat doen ze toch ook zo met olie of andere vloeistoffen? ook al gebruiken ze maar een halve fles, ze rekenen u de volle aan.

dat doen ze toch ook zo met olie of andere vloeistoffen? ook al gebruiken ze maar een halve fles, ze rekenen u de volle aan.
Ruitenwisservloeistof waarschijnlijk maar olie is per vat normaal.
Ruitenwisservloeistof vullen ze zelfs bij als je hem zelf net voordat je hem achterliet in de garage volledig vol deed. 😂

ze hebben waarschijnlijk een verpakking van vier moeten openen.

Had eerst al gebeld naar de garage daarnet ook en ging akkoord. Dus krijg straks geld terug.

Waarom zie ik overal waar ik kijk artikels over Jamie-Lee Six verschijnen, en waarom mag die tegenwoordig aan ieder tv-programma meedoen?

Ze is oliedom, heeft geen presence, heeft een verschrikkelijk accent, kan niet acteren, komt er openlijk voor uit dat haar moeder alles voor haar regelt... En toch is ze overal. Die moeder moet nogal wat connecties hebben.

Zo, moest er even uit :unsure:

Waarom zie ik overal waar ik kijk artikels over Jamie-Lee Six verschijnen, en waarom mag die tegenwoordig aan ieder tv-programma meedoen?

Ze is oliedom, heeft geen presence, heeft een verschrikkelijk accent, kan niet acteren, komt er openlijk voor uit dat haar moeder alles voor haar regelt... En toch is ze overal. Die moeder moet nogal wat connecties hebben.

👍En zo schoon is die nu ook weer niet

Ik verwachte vandaag 2 pakjes, eentje van Proximus, het andere van Vandenborre, beide geleverd door bpost.
Het pakje van Vandenborre is deze voormiddag rond 10 geleverd door de gewone postbode die ook de brieven brengt.

Het pakje van Proximus is er nog steeds niet, maar ik heb ook totaal gaan barcode om de status van de levering te controleren.
Het enige wat ik wel heb is een mailtje van Proximus zelf dat mijn pakje onderweg is en vandaag nog geleverd zal worden....

Wie?

Dat is eigenlijk het geval voor die hele tagmag bende. Ik heb die hun populariteit nooit begrepen...

Destijds heeft ze haar borsten laten opspuiten en kwam dat ook uitgebreid in de media.

Ik heb toen de Dag Allemaal, Flair en 3 kranten gekocht om te controleren en het stond er inderdaad overal in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan