Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moesten ze u ni :p
Was het een kringwinkel of nog iets anders? Misschien dat daar het verschil zit?
Is afhankelijk van Kringwinkel tot Kringwinkel denk ik en hoe druk het daar is op het moment dat je hen contacteert.

Heb vorig jaar ook contact gehad met een winkel toen mijn nonkel naar een appartement verhuisde.
Ze mochten komen kijken en alles meenemen wat ze interessant vonden.
Nonkel was alle dagen thuis, dus ze mochten eender welke datum kiezen de weken erna.

"Jamaar, dat kan ten vroegste pas eind volgende maand. Onze vaste man die dit eerst komt bekijken is ziek en onze camionette staat in panne zodat ik alle afspraken van de laatste dagen opnieuw moet gaan inplannen, ..."

Persoon kon me ook niet garanderen dat er tegen eind van de maand erop zeker iemand kon langskomen. Ja, laat ook maar hé dan. :tongue:

Container geboekt en het risico niet gelopen om zaken achter te laten die Kringwinkel dan mogelijks toch niet moet hebben.
Ganse inboedel + quasi nieuwe frigo is op de container gegaan...

Ganse inboedel + quasi nieuwe frigo is op de container gegaan...
Ik ging zeggen "zet dat online als gratis weggeef" tot ik me herinnerde dat ik dat vorig jaar of zo eens gedaan heb, en van de 5-tal berichten die ik kreeg maar 2 man heb gezien. Ik heb het dan ook mogen wegsmijten achteraf.

Blaasontsteking, deed vannacht plots stuk meer zeer, blijkt op de nieren te zijn geslagen. Dat doet pijn, jong, maar vooral vervelend omdat ik op geen enkele manier kan zitten dat het geen zeer doet. Ik sta al heel de dag als ene van Ikea’s minder geslaagde Læmpêdaire te staan.

Blaasontsteking, deed vannacht plots stuk meer zeer, blijkt op de nieren te zijn geslagen. Dat doet pijn, jong, maar vooral vervelend omdat ik op geen enkele manier kan zitten dat het geen zeer doet. Ik sta al heel de dag als ene van Ikea’s minder geslaagde Læmpêdaire te staan.
Ohnee, HEEL veel sterkte!!!

Lekker hé, zo van die crusty lips.
Als ik buiten ben en zonder dat ik er vaseline, sheabutter of een andere dikke pap op smeer lijkt het alsof ik met geraspte kaas op mijn lippen rondloop gatverdamme en de winter moet nog beginnen bah.:sop:

Ken dat.
Hier ook vaak last van sinds enkele jaren, dan zeer hoge koorts en rillen tegen 200/u.
Het is wel nog niet op mijn nieren geslagen gelukkig.

Lekker hé, zo van die crusty lips.
Als ik buiten ben en zonder dat ik er vaseline, sheabutter of een andere dikke pap op smeer lijkt het alsof ik met geraspte kaas op mijn lippen rondloop gatverdamme en de winter moet nog beginnen bah.:sop:
Hahaha ik heb daar ook super rap last van. Ik weet dat het koud gaat worden als mijn lippen voelen alsof ze van sigarettenblaadjes gemaakt zijn.

Gisteren zat ik mijn lunch op te eten op mijn bureau. Ik liep snel even achter koffie, deur niet gesloten. Aan de koffie vroeg een studente me iets, waardoor ik misschien 10 minuten weg was.

Bij terugkomst: laptop verdwenen. Waarschijnlijk dieven die onder de middag eens door de gangen lopen (onze deur naar het departement staat open omdat studenten moeten binnengeraken), en zoeken naar al wat blinkt.

Godverdomme toch hé. Wat lokale data kwijt ook die nog geen backup had in de cloud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan