Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
vakbonden/stakers. klojo's hadden de tunnel aan de Weba met dranghekken afgezet. stilstaande file tot en met natuurlijk. ik ben er met de motor langsgekunnen en ben ook gewoon hun dranghekken gepasseerd (alhoewel ze zaten te roepen dat ik moest wachten, yeah right: ik ga naar jullie luisteren.), maar al die mensen die in die file zaten, shit zeg. ge zult maar naar de dokter moeten of zo. ksnap dat echt niet: hoe denkt ge sympathie voor uw zaak te krijgen met gewone mensen te kloten
Blij dat ik thuiswerk vandaag. Hier beetje verder aan de rotonde stonden er vanochtend vroeg al van een fabriek. Een Roemeense chauffeur moest ergens gaan laden of lossen bij een andere firma in de industriezone en kon eerst de rotonde niet op. Stonden ze daarmee te discussiëren maar mocht dan toch de rotonde op. Zetten ze alles al terug om het meteen daarna terug uit de weg te moeten zetten want die chauffeur moest terug naar waar hij vandaan kwam. 🤦‍♂️

Maar daarvoor hoef ik geen verlof te nemen :fingerguns_r:
Weet ik wel :);

vakbonden/stakers. klojo's hadden de tunnel aan de Weba met dranghekken afgezet. stilstaande file tot en met natuurlijk. ik ben er met de motor langsgekunnen en ben ook gewoon hun dranghekken gepasseerd (alhoewel ze zaten te roepen dat ik moest wachten, yeah right: ik ga naar jullie luisteren.), maar al die mensen die in die file zaten, shit zeg. ge zult maar naar de dokter moeten of zo. ksnap dat echt niet: hoe denkt ge sympathie voor uw zaak te krijgen met gewone mensen te kloten
Ooit eens een uur of 6 in mijn auto gezeten in Brussel toen de vuilnisophalers spontaan tot actie overgingen en op verschillende kruispunten afval in brand hadden gestoken. Die dag niet op mijn werk geraakt en mijn blaas bijna ontploft (de toiletten aan de e40 in Groot-Bijgaarden konden mijn zondvloed maar net aan).

Goh, maar met een beetje interpretatie besef je toch dat om een idee te hebben van procedurefouten je moet kunnen lezen, en het hier over hooligans gaat.
Kijk dat is nu eens mijn ergernis zie, dat je de dag van vandaag nog moeten denken en zaken interpreteren als je iets leest. Of is het net het feit dat velen dat niet doen? Ik weet het allemaal niet meer. :unsure:

Ik had deze geschreven als: "Hooligans gaan door procedurefout vrijuit voor heel zware rellen aan Jan Breydelstadion".

Deze laat volgens mij geen, of toch minder, ruimte voor interpretatie.
Als ik me niet vergis zijn hier zelfs regels voor en komt de plaats telkens als laatste.

Kijk dat is nu eens mijn ergernis zie, dat je de dag van vandaag nog moeten denken en zaken interpreteren als je iets leest. Of is het net het feit dat velen dat niet doen? Ik weet het allemaal niet meer. :unsure:
"Ik weet niet wat ik hierover moet denken maar ik heb wel een HEEL LUIDE MENING!"
- Gerda de fb-commentator

Ik had deze geschreven als: "Hooligans gaan door procedurefout vrijuit voor heel zware rellen aan Jan Breydelstadion".

Deze laat volgens mij geen, of toch minder, ruimte voor interpretatie.
Als ik me niet vergis zijn hier zelfs regels voor en komt de plaats telkens als laatste.
Imo was het beter toch een titel geweest met wat betere woordspelingen he. Hooligans gaan door procedurefout VARuit voor heel zware rellen aan Jan Breydelstadion. @Hit Hard, uw mening hierover?

Allez jong de economie miljoenen kosten en de werkmens een kloot aftrekken... dat geeft toch het goede signaal, nee? :unsure:

OT: het is week van de afvalophaling of zoiets. Poster gekregen vorige week om aan het raam te hangen. Nog goed dat ik hem niet gehangen heb, want gisteren zag ik op Facebook dat zij OOK staken en er dus geen ophaling is. Wel plezant voor al die mensen die dit bericht niet gezien hebben... hun oud papier staat nu in de regen en die mogen dat dus allemaal binnen halen en 2 weken stockeren. Ik spreek hier over 98% van mijn straat.

Is men aan het staken?

Dju, met al dat thuiswerk ben je ook niet meer van alles op de hoogte.

Misschien ga ik ook maar eens staken.

Van thuis uit uiteraard.

Het nieuw snobisme (of voor sommigen obsessie om er dagelijks met bezig te zijn): temperatuursnobisme ... Ja ik weet het ondertussen wel al (347x) dat het in een modern geïsoleerd huis langer warm blijft ...

ps. kan een invalide ook staken van thuis, of join ik een gezellig rotondeke (gratis verwarming door kampvuur)? T'is voor de koopkracht hé. Alsof het iets of nog veel gaat uithalen zo lang die oorlog in Oekraïne woedt.

Laatst bewerkt:
Allez jong de economie miljoenen kosten en de werkmens een kloot aftrekken... dat geeft toch het goede signaal, nee? :unsure:

OT: het is week van de afvalophaling of zoiets. Poster gekregen vorige week om aan het raam te hangen. Nog goed dat ik hem niet gehangen heb, want gisteren zag ik op Facebook dat zij OOK staken en er dus geen ophaling is. Wel plezant voor al die mensen die dit bericht niet gezien hebben... hun oud papier staat nu in de regen en die mogen dat dus allemaal binnen halen en 2 weken stockeren. Ik spreek hier over 98% van mijn straat.
Ksnap echt niet wat ze met zo'n acties willen bereiken. Mensen zijn al gefrustreerd, het leven is al moeilijk en dan ga je die mensen nog wat pesten. Zet u met uw vlag langs de kant en we gaan het ook zien. Nu verliezen mensen tijd en geld en mogelijk breng je zelfs mensen in gevaar doordat ambulances e.d. niet meer door kunnen.
Staak eens op een positieve manier for a change ipv op een vijandige manier. Ge gaat veel meer sympathie krijgen.

Laatst bewerkt:
Ksnap echt wat ze met zo'n acties willen bereiken. Mensen zijn al gefrustreerd, het leven is al moeilijk en dan ga je die mensen nog wat pesten. Zet u met uw vlag langs de kant en we gaan het ook zien. Nu verliezen mensen tijd en geld en mogelijk breng je zelfs mensen in gevaar doordat ambulances e.d. niet meer door kunnen.
Staak eens op een positieve manier for a change ipv op een vijandige manier. Ge gaat veel meer sympathie krijgen.
Ik las ooit dat in Japan buschauffeurs staakten door gewoon te rijden maar niemand te laten betalen. Dat is tenminste een actie die de personen raakt die het moeten voelen. Abonnementen buiten beschouwing gelaten natuurlijk.

Ik las ooit dat in Japan buschauffeurs staakten door gewoon te rijden maar niemand te laten betalen. Dat is tenminste een actie die de personen raakt die het moeten voelen. Abonnementen buiten beschouwing gelaten natuurlijk.

Heeft De Lijn 16-18 jaar geleden ook al eens gedaan, zo'n betaalstaking. Vraag me af waarom het niet voor herhaling vatbaar was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan