Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Durban op zich is niet de moeite, maar ik denk er bvb aan iets op korte termijn te kopen in Ballito. Is one favoriete holiday area hier, we gaan nu terug weer naar daar voor 2 weken. En goeie investering naar airbnb revenue toe. Kunnen uithuren en dan zelf gaan, zou op 5j terug betaald moeten zijn.

Dat élke Facebookpagina over voetbal bomvol zit met Nigerianen die de hele tijd over en weer kwetteren en ruzie maken.
"Us in London..." Honey please, ge woont in Abuja, niks te "us" in Londen.
Zijn dat geen betaalde Russische trolls die even ontregeld zijn en binnenkort weer gericht kunnen spammen over hoe goed Poetin wel niet is?

Durban op zich is niet de moeite, maar ik denk er bvb aan iets op korte termijn te kopen in Ballito. Is one favoriete holiday area hier, we gaan nu terug weer naar daar voor 2 weken. En goeie investering naar airbnb revenue toe. Kunnen uithuren en dan zelf gaan, zou op 5j terug betaald moeten zijn.
Is Durban niet gewoon heel erg gevaarlijk? Of is dat al gepasseerd, die riots en moorden?

Ook eens meegemaakt.
Snap je toch niet zulk gedrag. Alsof ze denken dat je dat niet gaat zien nadien?

Kunt u ook afvragen hoe ze die bril zou kunnen stukmaken. Met een plof erop?
Geen idee, da's volgens mij van u erop te smijten.

Die kleine kwijlde ook op onze vloer. Vind ik ook niet erg want we hebben ook een kleine.

Maar als ik zeg : "Uw kleine kwijlt op mijn vloer" en de reactie is " Ja, haha, daar ligt nu kwijl. Wij hebben dat ook he"
Kweet niet...

Allé, nu komt er weer een sociaal tarief voor internet + digitale tv. Er moet tegenwoordig precies voor alles een sociaal tarief gemaakt worden.

Allé, nu komt er weer een sociaal tarief voor internet + digitale tv. Er moet tegenwoordig precies voor alles een sociaal tarief gemaakt worden.
Dat is enkel voor de personen in de eerste categorieën zoals mensen met een leefloon, handicap, overlevingspensioen,...
Niet voor de lagere middenklasse die 20k/jaar kan aangeven bij de belastingen.
En dat sociaal tarief ligt ook "maar" 10 euro lager dan een Scarlet abonnement, niet dat ze het voor niets krijgen dus.

Dat is enkel voor de personen in de eerste categorieën zoals mensen met een leefloon, handicap, overlevingspensioen,...
Niet voor de lagere middenklasse die 20k/jaar kan aangeven bij de belastingen.
En dat sociaal tarief ligt ook "maar" 10 euro lager dan een Scarlet abonnement, niet dat ze het voor niets krijgen dus.
En? Dat er voor internet en basispakket beschikbaar wordt kan ik nog ergens begrijpen omdat internet nu tegenwoordig ook voor dagdagelijkse taken zoals bankieren belangrijk is. Maar die digitale tv slaat helemaal nergens op.

Ach, van een beetje uitdeelpolitiek meer of minder kijkt niemand nog op. Ipv mensen te motiveren en die sociale tarieven binnen de perken te houden, in de tijd te beperken of terug te schroeven gooien we er nog een paar extra’s bij. En de rest leest volgend jaar in juni rustig op HLN hoeveel Telenet deze keer stijgt.

Sociaal tarief voor het meest triestige internet abonnement met 10 mbps en 15 GB limiet kan ik nog inkomen. Maar sinds wanneer is digitale tv een noodzakelijk recht?

Wie luistert er inderdaad nog naar commerciële radio, ik alvast al jaren niet meer sinds ik Spotify heb.

Dat is toch letterlijk SM voor je oren?
- irritante jingles
- irritante presentatoren
- irritante reclame
- irritante wedstrijden
- irritante interviews met doorsnee Vlaming
- irritante muziek

Maar hey, stuur ons jouw mening via onze app. 🤮

Engie :sop:

Ik heb een onderhoudscontract voor mijn ketel, omdat ik er dan van uit ga dat ik me niks moet aantrekken. Ja dat kost wss meer maar ik koos voor het gemakt. Gisteren ontdekte ik toevallig dat het onderhoud al een half jaar geleden had moeten gebeuren :angry:
Waarom heb ik eigenlijk een contract als zij werkelijk niks doen?

Wie luistert er inderdaad nog naar commerciële radio, ik alvast al jaren niet meer sinds ik Spotify heb.

Dat is toch letterlijk SM voor je oren?
- irritante jingles
- irritante presentatoren
- irritante reclame
- irritante wedstrijden
- irritante interviews met doorsnee Vlaming
- irritante muziek

Maar hey, stuur ons jouw mening via onze app. 🤮
Ik doe dat! Het is ronduit zalig om uw ongezouten mening (weliswaar beleefd) zo te sturen, ze doen er wel niks mee maar je kan even stoom aflaten. Alleen als het echt te belachelijk is voor woorden, even appje open, fileren en een louterende wellness voelen.

Huisbaas die me net vertelde dat hij sociaal tarief had aangevraagd voor gas , elektra , enz....
En dat is nog goedgekeurd ook omdat hij maar 900€ pensioen heeft.
Heeft wel 30 jaar als zelfstandige gewerkt , geld opgepot en uiteindelijk 2 blokken met telkens 4 appartementen recht (laten) zetten.
Hoe dit zelfs kan , ik begrijp het niet. 8 appartementen verhuren , een afbetaald (groot) eigen huis en dan sociaal tarief kunnen krijgen.

Het gaat goed met ons België.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan