Slyke
Well-known member
Allé vooruit, poging om stookoliepremie aan te vragen - inloggen via ITSME wederom een ramp want werkt terug niet, IT'ers moeten toch echt eersteklas idioten zijn om erin te slagen om zoiets dermate slecht te kunnen ontwikkelen, hoeveel van die verificatie zaken bestaan er ondertussen - een triljoen ofzo, en toch moet dat opnieuw en opnieuw en opnieuw geschreven worden en telkens loopt het verkeerd - wanneer gaan ze eindelijk eens werk maken van een schadevergoeding per fout, ik zal elke keer een filmke maken en per postduif opsturen (want hun e-mail zal ook wel niet werken).
is er eigenlijk zo geen dienst waar je alles nog met pen en papier kan regelen want de overheid en digitalisering - dat wordt een gat in de begroting waar het heelal niets tegen is, stel die IT'ers eens verantwoordelijk voor hun belabberd werk.
Nog zoiets: tijdje terug had ik het ook nodig en werkte het wel - rarara wat de eerste vraag is na het inloggen met ITSME: graag u naam en voornaam invullen aub - opnieuw het werk van hoogbegaafde IT'ers zeker, mannekes - ik kan er boeken over schrijven, bouw 1 machine met dergelijke logica en ze vervolgen u voor elke rechtbank ter wereld.
Hier een paar dagen geleden wel goed de premie digitaal kunnen aanvragen.
Let op als je per post zou versturen: ze vereisen een aangetekende zending!

Voor mij is dat toch een serieuze verbetering geweest tegenover het getsjool met die kaartenlezers vroeger.

. Weinig zin in een doktersbezoek, want die gaat 'rust' prediken, en met een nieuwbouw waarbij ik zelf ook af en toe iets moet doen en volleybal als hobby, waarbij aanwezigheid gewenst is om de ploegen niet in de problemen te brengen, komt dat helemaal niet uit
.