Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu pas (3u15) terug van een feestje bij vrienden en seffes (9u) terug afgesproken met een andere kameraad voor een wandeling tussen de 25 en 30km..

Nie gedacht dat vandaag zolang zou duren en morgen zo vroeg zou komen.
Zal op karakter worden
Het gaat vooral een dag gehuld in stilte worden :unsure:

Mijn elleboog. Al weken last van, en 't wordt erger - en vooral bij het afvegen na een wc-bezoek 😒. Weinig zin in een doktersbezoek, want die gaat 'rust' prediken, en met een nieuwbouw waarbij ik zelf ook af en toe iets moet doen en volleybal als hobby, waarbij aanwezigheid gewenst is om de ploegen niet in de problemen te brengen, komt dat helemaal niet uit 😞.

Mijn elleboog. Al weken last van, en 't wordt erger - en vooral bij het afvegen na een wc-bezoek 😒. Weinig zin in een doktersbezoek, want die gaat 'rust' prediken, en met een nieuwbouw waarbij ik zelf ook af en toe iets moet doen en volleybal als hobby, waarbij aanwezigheid gewenst is om de ploegen niet in de problemen te brengen, komt dat helemaal niet uit 😞.
Hebben ze er dan meer baat bij dat de kans erin zit dat je langer out zal zijn als het escaleert?

Naast rust kan die ook gepaste medicatie voorschrijven waardoor je bvb 1 week complete rust + medicatie krijgt, tegenover wekenlang sukkelen...

Tape die voorlopig in met kinesio tape?

Ik had ook last van mijn elleboog, en dokter ook uitgesteld omdat ik niet wou rusten / blijven sporten. Omdat het erger bleef worden, woensdag eindelijk geweest. Conclusie: min 6 maanden niet meer sporten en kine traject (tbc wat de kine juist gaat zeggen). Had minder kunnen zijn als ik vroeger naar de dokter was geweest.

Conclusie: Wees niet zo stom als ik, ga naar de dokter.

(en ik heb ook nog iets met mijne dikke teen, maar die is eraan voor de moeite, fuck my body)

Een kasteel kopen en dan komen janken in de krant dat de renovatiewerken veel gaan kosten..... Ik snap sommigen toch niet hoor

Een kasteel kopen en dan komen janken in de krant dat de renovatiewerken veel gaan kosten..... Ik snap sommigen toch niet hoor
Niks gekocht. Van de papa en mama geërfd nondeju.

Niet meer afvegen??😁

Een uitgebreide intro om eigenlijk te vragen of er een vrijwilliger is om u te komen helpen na een toiletbezoek.

Die bouwvakker vind je nog wel.

Zo'n tennis elleboog dat is inderdaad niet van de poes. Om te compenseren zou ik een keer de andere arm proberen. :unsure:

Hebben ze er dan meer baat bij dat de kans erin zit dat je langer out zal zijn als het escaleert?

Naast rust kan die ook gepaste medicatie voorschrijven waardoor je bvb 1 week complete rust + medicatie krijgt, tegenover wekenlang sukkelen...
Bwa, ik gok dat 1 van de ploegen waarin ik speel aan zijn laatste seizoen bezig is, dus ik wil dat graag uitdoen + matchen kunnen niet meer verplaatst worden/boetes als de match niet kan doorgaan (door bijv gebrek aan spelers).
En ik heb nu een aantal weken geen match, dus “1 week volledige rust” helpt niet, ontstekingsremmers neem ik sowieso al regelmatig. Kosten kine kan ik er nu, tot ik verhuisd ben, toch niet bijhebben, dus het gaat nog even vloeken zijn - al zal ik de oefeningen die ik online vind wel doen.

Allé vooruit, poging om stookoliepremie aan te vragen - inloggen via ITSME wederom een ramp want werkt terug niet, IT'ers moeten toch echt eersteklas idioten zijn om erin te slagen om zoiets dermate slecht te kunnen ontwikkelen, hoeveel van die verificatie zaken bestaan er ondertussen - een triljoen ofzo, en toch moet dat opnieuw en opnieuw en opnieuw geschreven worden en telkens loopt het verkeerd - wanneer gaan ze eindelijk eens werk maken van een schadevergoeding per fout, ik zal elke keer een filmke maken en per postduif opsturen (want hun e-mail zal ook wel niet werken).

is er eigenlijk zo geen dienst waar je alles nog met pen en papier kan regelen want de overheid en digitalisering - dat wordt een gat in de begroting waar het heelal niets tegen is, stel die IT'ers eens verantwoordelijk voor hun belabberd werk.

Nog zoiets: tijdje terug had ik het ook nodig en werkte het wel - rarara wat de eerste vraag is na het inloggen met ITSME: graag u naam en voornaam invullen aub - opnieuw het werk van hoogbegaafde IT'ers zeker, mannekes - ik kan er boeken over schrijven, bouw 1 machine met dergelijke logica en ze vervolgen u voor elke rechtbank ter wereld.

Allé vooruit, poging om stookoliepremie aan te vragen - inloggen via ITSME wederom een ramp want werkt terug niet, IT'ers moeten toch echt eersteklas idioten zijn om erin te slagen om zoiets dermate slecht te kunnen ontwikkelen, hoeveel van die verificatie zaken bestaan er ondertussen - een triljoen ofzo, en toch moet dat opnieuw en opnieuw en opnieuw geschreven worden en telkens loopt het verkeerd - wanneer gaan ze eindelijk eens werk maken van een schadevergoeding per fout, ik zal elke keer een filmke maken en per postduif opsturen (want hun e-mail zal ook wel niet werken).

is er eigenlijk zo geen dienst waar je alles nog met pen en papier kan regelen want de overheid en digitalisering - dat wordt een gat in de begroting waar het heelal niets tegen is, stel die IT'ers eens verantwoordelijk voor hun belabberd werk.

Nog zoiets: tijdje terug had ik het ook nodig en werkte het wel - rarara wat de eerste vraag is na het inloggen met ITSME: graag u naam en voornaam invullen aub - opnieuw het werk van hoogbegaafde IT'ers zeker, mannekes - ik kan er boeken over schrijven, bouw 1 machine met dergelijke logica en ze vervolgen u voor elke rechtbank ter wereld.
De aanvraag voor die premie kan je nog per post opsturen ook.

Heb zelf nog geen itsme gebruikt. Als ik zulke zaken moet doen, is het met de kaartlezer. Daar nog nooit problemen mee gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan