Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bedoel als je voorbeelden wil geven van crappy politici kan je niet veel beter doen dan Stevaert in het recente verleden.
Het ging er mij vooral om dat men een overleden politici erbij haalt. Er zijn er genoeg tussen de levenden die een crappy beleid voeren en waar ge uw punt komt halen.

Als ge uw punt moet halen door overleden politici als voorbeeld te nemen, zitten we in een straatje zonder einde. Voor ge het weet gaat er ene een collaborateur van de tweede wereldoorlog erbij halen enz...

En dit los van het feit of ge nu voor of tegen zijn beleid waard.

Het ging er mij vooral om dat men een overleden politici erbij haalt. Er zijn er genoeg tussen de levenden die een crappy beleid voeren en waar ge uw punt komt halen.

Als ge uw punt moet halen door overleden politici als voorbeeld te nemen, zitten we in een straatje zonder einde. Voor ge het weet gaat er ene een collaborateur van de tweede wereldoorlog erbij halen enz...

En dit los van het feit of ge nu voor of tegen zijn beleid waard.

Ik denk dat je ook wel weet dat bij stevaert het niet zijn beleid is dat hem tot een niet zo goede mens maakte :p

En natuurlijk grootvaders en weet ik veel wat die ooit zwart waren worden ook constant opgerakeld, dus ik ziet het verschil niet. Het is niet proper uiteraard, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat iedereen vuil is.

Het zebrapad op de parking Colruyt is dan wel ‘maar’ het zebrapad op de parking Colruyt, het zou toch vriendelijk zijn, madam-in-de-Audi, om te vertragen (ik vraag zelfs geen solide stop). Bijna Confit de Squidward.

Beter reinigen he dames.
Haha, artikel van 2 dagen geleden. Wat een toeval.

Dr. Caroline Jamaer legt uit hoe je verlost raakt van een blaasontsteking.

Dit artikel is exclusief voor abonnees​

:headshake:

Dus hup naar Somedi!
Via 1733 te boeken.
Ik heb gebeld. :shy:
Moest anders wachten tot dinsdag om bij mijn eigen huisarts te kunnen langsgaan.

Ongelofelijk dat men zo op TV kan komen. Een burgemeester die voor de camera komt verkondigen hoe gevaarlijk hoogspanning wel is om vervolgens botweg toe te geven dat hij niet eens weet welke spanning op de lijn staat.

Waarom wordt zo iemand aan het woord gelaten op nationale TV? Hebben we nog niet genoeg fake news?

☹️ het is eindelijk te koud geworden om buiten te gaan wandelen of te gaan fietsen zonder een paar kilo aan extra jas, muts, handschoenen,sjaal,... Mee te slepen. Zoals ik vanochtend zonder die accesoires pijnlijk moest vaststellen.

Mja, kweet niet goed wat ik moet doen. Ik heb vorige week al iets gehaald bij de apotheek zonder doktersvoorschrift maar het is daarmee niet over. Voorbije nacht terug acuut begonnen, en ik had die medicijnen zelfs nog niet volledig uitgenomen dus daarom dat ik denk dat het zonder antibiotica niet weg zal zijn. Vandaag iets anders bijgehaald want zonder is het echt niet te doen...
Een blaasontsteking is naar het schijnt (ik heb het zelf nog niet gehad, dus kan je dit beämen of ontkrachten?? ), één van de pijnlijkste euvels die je kan hebben. :frown:

Dus hopelijk is het snel weer beter. :thumb:

Een blaasontsteking is naar het schijnt (ik heb het zelf nog niet gehad, dus kan je dit beämen of ontkrachten?? ), één van de pijnlijkste euvels die je kan hebben. :frown:

Piekt heel hard bij het plassen. Vooral heel irritant ik moest constant naar het toilet en als je niet gaat zit je aan niks anders te denken. Ge kunt ook niks buitenshuis doen als dat echt doorbreekt. Vroeger al een aantal keer last van gehad. Ik heb hier wat preventie medicijnen liggen dat ik af en toe neem en voorlopig heb ik geen echte doorbraak meer gehad 🤪 Stomme blaasontstekingen :angry:

Hopelijk snel voorbij nu @BlackOccult :hug:

Ik vind het ook veeleer irritant dan pijnlijk. Heb alvast meerdere medische problemen gehad die veel pijnlijker waren en dan heb ik het nog niet eens over bevallen! 😝

Maar met de juiste medicatie is Black hopelijk maandag er terug van af!

Het

nee een niercrisis door nierstenen is het pijnlijkste euvel dat je kan hebben🙈

Toen mn vrouw daarachter zei tegen de dokter na controle van "kan het me voorstellen dat dat pijn doet zoals bij een bevalling". ... de dokter "het is nog iets pijnlijker dan een bevalling"😁

Nierstenen zijn inderdaad nog een pak erger.

Beetje koortsig gevoel deze namiddag, maar alleszins goed verder geholpen bij de huisartsenwachtpost en het bleek wel terecht te zijn om aan antibiotica te beginnen.
Flink zo!
Hopelijk deftig geholpen en snel beter. (y)
Jup! Ik hoop het ook.

Nu pas (3u15) terug van een feestje bij vrienden en seffes (9u) terug afgesproken met een andere kameraad voor een wandeling tussen de 25 en 30km..

Nie gedacht dat vandaag zolang zou duren en morgen zo vroeg zou komen.
Zal op karakter worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan