Nee eh, want de UEFA heeft dat vorig jaar geschrapt.maar je hebt wel het thuisvoordeel he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee eh, want de UEFA heeft dat vorig jaar geschrapt.maar je hebt wel het thuisvoordeel he.
Nee, dat mag niet. Maar in de situatie dat er een junkie inbreekt zoals jij beschrijft (speciale buurt zeg) gaat die na pepperspray in het gezicht te krijgen volgens mij niet wachten, of later eens klacht indienen?Niemand heeft het over schieten. Heb je pepperspray in huis dan legt men je verboden wapendracht ten laste.
tttt... Thuisvoordeel telt nog altijd, maar dan enkel voor alle matchen samen als de onderlinge resultaten niet de doorslag geven.Nee eh, want de UEFA heeft dat vorig jaar geschrapt.
Beter pol en actua volgen. Nu ben je niet echt mee met de inside joke geloof ik.Nee eh, want de UEFA heeft dat vorig jaar geschrapt.
Mijn excuses. Maar ik ben een Club supporter, ik ken enkel de zoete smaak van de overwinning op Europees niveau.tttt... Thuisvoordeel telt nog altijd, maar dan enkel voor alle matchen samen als de onderlinge resultaten niet de doorslag geven.
Ik heb echt gewoon letterlijk uw post gequote zonder enige rekening te houden met de context ervan. Meer pol en actua kan haast niet.Beter pol en actua volgen. Nu ben je niet echt mee met de inside joke geloof ik.

Kon toch selectiever, vind ik. Ik waardeer deze post daarom maar met 7 Loser-punten op 10.Ik heb echt gewoon letterlijk uw post gequote zonder enige rekening te houden met de context ervan. Meer pol en actua kan haast niet.![]()
Het is een perfect legaal verdedigings"wapen". Dat was mijn punt.De investering om een hond te (onder)houden lijkt me toch minder efficiënt dan een wapen oid in je kast te hebben liggen ...
Slaapt de hond in een bench, dan ben je er vet mee. Enfin, ik heb toch ook eerder het gevoel "Sja. Wat zeg je nu op zoiets".

Da’s mijn punt idd.Het is een perfect legaal verdedigings"wapen". Dat was mijn punt.
En als je die opsluit in een bench is die als "wapen" even efficiënt als een pistool in een kluis.![]()
Nee, het bezitten van een kruisboog is niet verboden in België (leeftijdsbeperking), maar mag enkel gebruikt worden op privéterrein en niet als jachtwapen.Eerlijk,ik en niemand kan echt weten hoe hij zou reageren.
Mijn zeeaquarium kunnen ze alvast niet meenemen
2 dingen staan wel voor mij 200% vast .
-Vrouw en kinderen in gevaar ,ga ik over de rooie.
- Komen ze aan de auto ,idem
Is een kruisboog nu eigenlijk een verboden wapen?? Ik vermoed van wel??
Maar heb al verschillende meningen gehoord in mijn omgeving
1&2 ga ik mee akkoord maar 3 snap ik niet. Natuurlijk is een vuurwapen efficient op korte afstand je kan perfect een 9mm op iemand leegschieten die u probeert te overmeesteren. Sommige vuurwapens zijn net ontwikkeld voor op dichte afstand.3. Vuurwapens zijn net totaal niet efficiënt op korte afstand. Als je het al tijdig te pakken zou krijgen.
Een hond en rolluiken zijn misschien een pak duurder maar gelijk ook een pak efficiënter om inbraak te voorkomen.
Op korte afstand= wanneer iemand knal voor je staat. Mij is gezegd dat je dan weinig bent met een pistool omdat je met de blote hand veel te snel terug ontwapend bent.1&2 ga ik mee akkoord maar 3 snap ik niet. Natuurlijk is een vuurwapen efficient op korte afstand je kan perfect een 9mm op iemand leegschieten die u probeert te overmeesteren. Sommige vuurwapens zijn net ontwikkeld voor op dichte afstand.
Ik heb bvb 9mm met zaklamp gemonteerd liggen, als de hond blaft direct ff gasn zien met de 9mm.
Aangezien het BG is "nee ik wil niemand neerknallen rambo style. En eigenlijk nog nooit onveilig gevoel. Meestal blaffen ze als er leeuw ergens dicht tegen hun ligt. Honden binnen leeuw buuten he.

https://toerismevlaanderen.be/nl/to...eques-gebruiken-hotels-met-een-groene-sleutelEcocheques, kheb 67€ dat volgende maand vervalt en geen idee wat te kopen.
nachtje weg met het liefje?Een kraan in de IKEA die je meteen bij het buitengaan terug binnenbrengt omdat ze toch niet is wat je had verwacht. Daarna vraag je je geld terug:Ecocheques, kheb 67€ dat volgende maand vervalt en geen idee wat te kopen.
c) Bijzonder geval: betalingen met ecocheques
In geval de oorspronkelijke aankoop gebeurde bij middel van ecocheques, dient erop gewezen dat ecocheques een heel specifiek ‘betaalmiddel’ zijn. Enkel erkende instanties mogen ecocheques uitgeven (KB 12 oktober 2010 tot vaststelling van de erkenningsvoorwaarden en erkenningsprocedure voor uitgevers van maaltijd-of ecocheques in een elektronische vorm, tot uitvoering van artikelen 183 en 185 van de wet van 30 december 2009 houdende diverse bepalingen).
Wanneer de onderneming niet erkend is als uitgever van ecocheques, is de consument – die gebruik maakt van zijn herroepingsrecht en die betaalde met ecocheques – gerechtigd tot een terugbetaling in contanten, en kan de consument niet verplicht worden in te stemmen met een tegoedbon.
Wenst u een online aankoop te annuleren, en wordt u als consument verplicht in te stemmen de teruggave van uw aankoopbedrag te aanvaarden d.m.v. een tegoedbon, spreek de verkoper hier dan op aan.
You da real MVP, @Mulanhttps://toerismevlaanderen.be/nl/to...eques-gebruiken-hotels-met-een-groene-sleutelnachtje weg met het liefje?