Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die beweging gaat me bovengemiddeld goed af, iets met mijn lange armen en korte benen/torso ofzo. Ik doe ook gewoon al zo'n 17 jaar powerlifting, en ben stelselmatig in gewicht gestegen dus zo ongeloofelijk is het niet. Ik hoopte om de 300 kg conventionele deadlift aan te tikken voor mijn dochter geboren werd, maar ben op 290 blijven steken. Uit de hand gelopen hobby.
Ik zit met een soort spierpijn/verkramping ergens in mijn lagere monnikskapspier, die veroorzaakt lijkt te zijn door wat voorovergebogen mijn dochter (baby) vast te houden en haar te verversen op de verzorgingstafel.
Anderzijds probeer ik nog in de home gym te trainen, waar ik woensdagavond nog mooi heb getraind, om af te sluiten met 2x215 kg snatch grip (brede grip) deadlift.
Dus om samen te vatten:
baby van 5 kg --> pijntje
bar van 215 kg --> oh tof
![]()

Dan ga je toch gewoon voor een mannencorset?Morgen nog eens mijn kostuum aandoen. Toch wel wat bijgekomen de laatste tijd en mijn hemd springt een beetje open. In eerste plaats moet ik dan maar wat afvallen, wat niet tegen morgen lukt, maar ik twijfel om morgen toch nog een wit t-shirt onder mijn hemd aan te doen en mijn vest aan te houden. Zo valt dat allemaal niet zo op ....![]()
Lange das? Of stuk buik inkleuren met tipp-ex. Maar eerder lange das.Morgen nog eens mijn kostuum aandoen. Toch wel wat bijgekomen de laatste tijd en mijn hemd springt een beetje open. In eerste plaats moet ik dan maar wat afvallen, wat niet tegen morgen lukt, maar ik twijfel om morgen toch nog een wit t-shirt onder mijn hemd aan te doen en mijn vest aan te houden. Zo valt dat allemaal niet zo op ....![]()
Zet dat recept eens in die thread voor zij die laaaaang aan de ziekenkas willen.Recipe4Hernia![]()
Als ik rechtsta valt het mee, het is vooral als ik ga zitten. Maar ik denk aan een combinatie wit t-shirt en een kostuumvest.Lange das? Of stuk buik inkleuren met tipp-ex. Maar eerder lange das.
Mr S heeft ook dat probleem met sommige van zijn hemden, terwijl je gaat zitten moet je gewoon je hemd een plukje naar boven trekken, zodat de onderste knoop boven ‘het spanningsveld’ komt. En dan al rechtstaand gewoon terug naar beneden gladstrijken.Als ik rechtsta valt het mee, het is vooral als ik ga zitten. Maar ik denk aan een combinatie wit t-shirt en een kostuumvest.
En ge zijt het nog niet afgebold.al 5u aant wachten op nen dokter die ons kan ontslaan uit het ziekenhuis... met ne kleine die lastig is, honger heeft, naar huis wil. Joy!
Ik zit hier nog.En ge zijt het nog niet afgebold.
Respect voor uw geduld.
Al aan de verpleging gevraagd? Normaal moeten kleintjes x aantal uur opgevolgd worden just to be sure.Ik zit hier nog.
Mag da zomaar da afbollen? Geen zin in miserie met de hospitalisatie omdat we niet normaal ontslagen zijn.
Hij is nog aant opererenAl aan de verpleging gevraagd? Normaal moeten kleintjes x aantal uur opgevolgd worden just to be sure.

Ge zou u vereerd moeten voelen dat ze dat aan u willen spenderen.Eergisteren Sum 41 gefotografeerd. De eerste noot speelt en ik wil mijn eerste foto maken en krijg een hele bierdouche over mij heen
En dan te bedenken dat zo een pint 3,8 euro kost ofzo? Ik ga nooit begrijpen wat daar zo plezant aan is?![]()