Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben actief sinds 2005 en heb ook nog geen intentie om ermee te stoppen, maar ooit kan dat er wel eens van komen. Het helpt wel dat de gemiddelde leeftijd meegroeit.
BG over 40-50 jaar:

• De grote rusthuisthread: ervaringen en tips
  • Valse gebitten: een hap uit je pensioenbudget?
  • Testamenttopic deel 35: onterven voor dummies
  • Je ergernisen van vandaag deel 65459631
  • Toevluchtsoord voor grootouders: wat is het gangbare tarief voor een nieuwjaarsbrief tegenwoordig?

BG over 40-50 jaar:

• Toevluchtsoord voor grootouders: wat is het gangbare tarief voor een nieuwjaarsbrief tegenwoordig?
Intimiteit met een stoma: hoe doe je dat?
Hoe heb jij de bom overleefd?
Ga jij collaboreren met de aliens?
Het Grote "Wie is er nu weer dood?" topic: BeyondGamers naar de eeuwige jachtvelden

:unsure:

Het Grote "Wie is er nu weer dood?" topic: BeyondGamers naar de eeuwige jachtvelden

:unsure:
Volgende forummeeting: koffietafel van lid huppeldepup

Doet me er aan denken dat -indien dit forum zo lang zal blijven bestaan- er vandaag één lid zal zijn die als laatste zal overblijven van de huidige garde en die dus alle users één voor één zal zien weggaan. :shutup:

BG over 40-50 jaar:

Wat is jouw pensioen? Niet vergeten.
En de hoeveel heeft jouw pensioensparen opgebracht.

Doet me er aan denken dat -indien dit forum zo lang zal blijven bestaan- er vandaag één lid zal zijn die als laatste zal overblijven van de huidige garde en die dus alle users één voor één zal zien weggaan. :shutup:
Nog een topicidee: The last of us. Voor de anciens.

BG over 40-50 jaar:

Een poll: hoeveel keer ben jij deze nacht opgestaan om naar het toilet te gaan?

Hopelijk de admin dan want anders zal er niet veel forum overblijven.

Misschien is dit alles een slingerbeweging, en wordt de volgende generatie al die social media zonder werkelijke inhoud beu en komen ze massaal naar hier!

Een mens mag dromen hé :unsure:
Ik zie toch echt geen discussies zoals hier (hoe vermoeiend ze soms ook zijn) ergens op fb ofzo onstaan.

Misschien is dit alles een slingerbeweging, en wordt de volgende generatie al die social media zonder werkelijke inhoud beu en komen ze massaal naar hier!

Ik zie toch echt geen discussies zoals hier (hoe vermoeiend ze soms ook zijn) ergens op fb ofzo onstaan.
Discussie over 15 jaar aan de eettafel:

Kind: "Papa, ik heb iets tof ontdekt. Een internetforum, genaamd Beyond Gaming. Het ziet er daar wel plezant uit, maar sommige mensen zijn wel raar. Vooral die shellshock post soms vreemde dingen."

Vader:
sweating-nervous.gif

Awel ik heb nooit op het 9L forum gezeten vroeger, fora zeiden me niets.
Heb sinsdien wat tijd doorgebracht op fb groups, reddit, quora, ... en ben dan vorig jaar hier beland en heb spijt dat ik vroeger niet meer op de forum kant van 9Lives heb gezeten. Ik ben 27j btw, misschien niet meer bij de jeugd maar toch bij de jongsten op het forum denk ik.

Awel ik heb nooit op het 9L forum gezeten vroeger, fora zeiden me niets.
Heb sinsdien wat tijd doorgebracht op fb groups, reddit, quora, ... en ben dan vorig jaar hier beland en heb spijt dat ik vroeger niet meer op de forum kant van 9Lives heb gezeten. Ik ben 27j btw, misschien niet meer bij de jeugd maar toch bij de jongsten op het forum denk ik.
Het gaat hier nog een old boys club worden (en old gals).

Ik ben begonnen om games.telenet.be dat later 9lives is geworden. De échte anciens zaten op het Shrimpforum.

Ik zit met een soort spierpijn/verkramping ergens in mijn lagere monnikskapspier, die veroorzaakt lijkt te zijn door wat voorovergebogen mijn dochter (baby) vast te houden en haar te verversen op de verzorgingstafel.
Anderzijds probeer ik nog in de home gym te trainen, waar ik woensdagavond nog mooi heb getraind, om af te sluiten met 2x215 kg snatch grip (brede grip) deadlift.

Dus om samen te vatten:
baby van 5 kg --> pijntje
bar van 215 kg --> oh tof

:wtf:

Ik zit met een soort spierpijn/verkramping ergens in mijn lagere monnikskapspier, die veroorzaakt lijkt te zijn door wat voorovergebogen mijn dochter (baby) vast te houden en haar te verversen op de verzorgingstafel.
Anderzijds probeer ik nog in de home gym te trainen, waar ik woensdagavond nog mooi heb getraind, om af te sluiten met 2x215 kg snatch grip (brede grip) deadlift.

Dus om samen te vatten:
baby van 5 kg --> pijntje
bar van 215 kg --> oh tof

:wtf:
Het eerste is dan ook een verkrampte houding waar je nogal voorover gebogen staat (hier toch).

Mijn onderrug en schouders zijn geen fan van een pamperwissel op de verzorgingstafel terwijl dit nog steeds de meest ergonomische houding is om dit te doen. :sop:

/EDIT: het is bewezen dat dochters van de papa een softie maken

BG over 40-50 jaar:

Moest ineens denken aan de keren dat we als ramptoerist Seniorennet bezochten om met bepaalde gedateerde meningen te lachen.

Net nog eens gedaan en eerste wat ik lees gaat over een man die zijn vrouw aan het verliezen is aan kanker om dan twee posts verder het overlijden aan te kondigen.

Nog niet vaak mijn gemoedstoestand zo snel van vrolijk naar kut zien zakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan