Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren nog eens fysiek inkopen gaan doen in de Colruyt.
260 Euro voor een gewoon gevulde kar met niks zot in.

Verschoot ik toch even van.

Gisteren nog eens fysiek inkopen gaan doen in de Colruyt.
260 Euro voor een gewoon gevulde kar met niks zot in.

Verschoot ik toch even van.
Mijn kar zat dinsdag bomvol, ben zelfs moeten stoppen met pakken omdat het anders gewoon van de kar zou vallen, en ik moest 220€ betalen. Om maar te zeggen dat het bedrag op zich niks zegt. ;)

Mijn kar zat dinsdag bomvol, ben zelfs moeten stoppen met pakken omdat het anders gewoon van de kar zou vallen, en ik moest 220€ betalen. Om maar te zeggen dat het bedrag op zich niks zegt. ;)
Nee, was al even geleden dat ik effectief een volle kar was gaan halen.
Anders meestal via collect en go kleinere hoeveelheden. Maar komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Dan is ze ook wel gevuld he.
Ja dat wel.

Nog nooit een blikske gehad dat spontaan openbarstte. Nu al 2x op 2 weken tijd. Eerste keer een pak cola zero, ik zet dat op de band aan de kassa in de winkel, ineens PPSSSSSSSSSHHHHHHHTTTTTT alles vol cola daar, die madam half onder gespoten. Nu deze morgen doe ik bij ons de kast open voor een nieuw bus melk te pakken, ineens zie ik dat heel die kast vol pepsi hangt, dus weer een kapot blikske dat voor een groot deel leeg gelopen is.

Zijn ze aant besparen op den aluminium ofzo 🤡
Op de plastic flessen wel, het is dunner geworden.
Toch bij Coca-Cola.
Geen idee van de blikken, maar zou me niet verbazen.

De gemiddelde leeftijd op het forum ligt ook wat hoger dan in de beginjaren, als dertiger veranderen de prioriteiten wel eens.
Akkoord, maar niemand is verplicht elke dag te posten hé.

Lid sinds 2002 of 2003, maar 't is nu niet dat ik al die jaren iedere dag kwam posten. In tegendeel. Dat ligt in periodes en plots kan ik jaren stil zijn.

Maar om m'n account weg te gooien, why?

Lid sinds 2002 of 2003, maar 't is nu niet dat ik al die jaren iedere dag kwam posten. In tegendeel. Dat ligt in periodes en plots kan ik jaren stil zijn.

Als je van plan bent om nooit meer te posten, waarom niet? Ik weet ook niet of ik op mijn 85 jaar nog ga liggen shitposten op Pol & Actua. :unsure:

Same

Ik lees veel mee en post in golven.
Vaak heb ik overdag ook gewoon geen tijd om op het forum te zitten.

Als je van plan bent om nooit meer te posten, waarom niet? Ik weet ook niet of ik op mijn 85 jaar nog ga liggen shitposten op Pol & Actua. :unsure:
Nooit meer posten?

De raad en advies die ik hier al opgestoken heb. Ik heb leren BBQ'n dankzij de mannen op dat subforum. Vragen over mijn verbouwingen, zonnepanelen, aankoop wagen, miserie verzekering, noem maar op. Sinds de kinderen er zijn is het toevluchtsoord forum ook een soort van uitlaatklep. Vroeg of laat heb ik de BG'ers wel eens nodig.

Als ik 85 jaar ben, ook dan ga ik hier (vanwage de ietwat zelfde generatie) uitleg kunnen vragen omtrent mijn nieuwe knie of het regelen van mijn begrafenis en de kosten die daarbij komen kijken. Afspreken om te gamen als we allemaal in het rusthuis zitten.

En als ik eens echt onzeker ben over mezelf, dan bezoek ik pol&actua en besef ik meteen dat er mensen rondlopen die nog veel meer onzekerheden hebben over zichzelf. Ik voel me dan weer helemaal top.

Neen, er is geen reden om den boel te verwijderen.

Nooit meer posten?

De raad en advies die ik hier al opgestoken heb. Ik heb leren BBQ'n dankzij de mannen op dat subforum. Vragen over mijn verbouwingen, zonnepanelen, aankoop wagen, miserie verzekering, noem maar op. Sinds de kinderen er zijn is het toevluchtsoord forum ook een soort van uitlaatklep. Vroeger of later heb ik de BG'ers wel eens nodig.

Als ik 85 jaar ben, ook dan ga ik hier (vanwage de ietwat zelfde generatie) uitleg kunnen vragen omtrent mijn nieuwe knie of het regelen van mijn begrafenis en de kosten die daarbij komen kijken. Afspreken om te gamen als we allemaal in het rusthuis zitten.

En als ik eens echt onzeker ben over mezelf, dan bezoek ik pol&actua en besef ik meteen dat er mensen rondlopen die nog veel meer onzekerheden hebben over zichzelf. Ik voel me dan weer helemaal top.

Neen, er is geen reden om den boel te verwijderen.
Ik ben actief sinds 2005 en heb ook nog geen intentie om ermee te stoppen, maar ooit kan dat er wel eens van komen. Het helpt wel dat de gemiddelde leeftijd meegroeit.

Ik verwacht een pakketje van Bpost. Zou verstuurd zijn met verzendwijze "bpack 24h", betekent dit dat ik het effectief binnen 24u mag verwachten? Gisterenavond afgegeven, vanmorgen aanvaard door Bpost en hopelijk morgen aan mijn voordeur? Anders heb ik een probleem en ik neem aan dat ik niet zomaar kan binnenspringen in een sorteercentrum om het af te halen?

Ik verwacht een pakketje van Bpost. Zou verstuurd zijn met verzendwijze "bpack 24h", betekent dit dat ik het effectief binnen 24u mag verwachten? Gisterenavond afgegeven, vanmorgen aanvaard door Bpost en hopelijk morgen aan mijn voordeur? Anders heb ik een probleem en ik neem aan dat ik niet zomaar kan binnenspringen in een sorteercentrum om het af te halen?
Normaal is dat dag +1 en zou het morgen moeten aankomen al kan dat wel is tegenvallen. Nee, in een sorteercentrum mag je niet binnen, lijkt me ook ondoenbaar om daar 1 specifiek pakje te vinden. Tracker in het oog houden.

Nieuw betaalkaske gaan halen op de bank. Ideaal want ik moest nog iets terugbetalen aan 2 mensen

"En nu moet ge nog enkele dagen wachten tot ge de brief krijgt met de speciale éénmalige code" :wallbash:

Disclaimer: ik weet dat door gebruik te maken van Deliveroo, ik mee Deliveroo in stand hou en ook zijn onnozelheden. Maar het blijft wel ergerlijk dat er in Kortrijk maar 1 soort driver is en dat die geen sikkepit Nederlands of Frans spreken. Niet dat ik daar mee moet converseren, maar ze verstaan de ballen van hun GPS. Dat die mensen zo een hustle job gebruiken, ik begrijp dat en dat iemand het al wíl doen, ik apprecieer dat. Maar een absolute basis zou toch moeten zijn, als je job rondrijden is dat je uw baan kan vinden?

Inleiding: dit lukt ook zonder fitness of personal trainer!
Gans het artikel: uitleg over zijn personal trainer. 🙄

Inleiding: dit lukt ook zonder fitness of personal trainer!
Gans het artikel: uitleg over zijn personal trainer. 🙄
En het heeft toch al eens ergens gestaan eerder?

Edit: https://www.tubantia.nl/gezond/zo-v...en-jaar-tijd-zonder-maagverkleining~a323299f/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan