Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hollanders zeggen dan ook niet "supporteren" maar "supporten". Zij vinden dat eerste woord heel raar, terwijl wij dat normaal vinden.Dat is nu eens een woord dat ik altijd onlogisch gevonden heb. “Iets aflassen” klinkt toch veel logischer dan “iets afgelasten”. Welke hollander heeft dat verzonnen?
Troost u, in de texaco is het 4,95 voor een smoske kaas/hesp.delhaize waar ik mijn broodje ga halen is van 2.45€ naar 2.99€ gegaan ... euh you whut mate![]()
![]()
In het woord supporteren zit het woord eren. #heteilandHollanders zeggen dan ook niet "supporteren" maar "supporten". Zij vinden dat eerste woord heel raar, terwijl wij dat normaal vinden.

Hangt nu wel van persoon tot persoon af. Ik heb altijd nog cash op zak en probeer wel mijn login-gegevens wat te managen. Al zijn er wel een paar die ik zou moeten opzoeken.Mijn GSM begon gisterennamiddag te flippen, continu opnieuw opstarten uit zichzelf
Maar hoe hulpeloos zijn wij zonder zo'n ding ?
'S middags gaan eten.. Cash ? Heb ik niet bij, bankcontact dan maar. Dat hebben ze niet, wel Payconiq dus een collega heeft mogen voorschieten.
Naar huis rijden met de navigatie van de auto ipv waze, 2x in wegenwerken terecht gekomen en extra km en tijd gemaakt
'S avonds thuis dan na heel lang proberen eindelijk een hard reset kunnen doen, alle apps stonden nog in een back-up, maar uiteraard de log-ins niet meer.
Hoeveel verschillende log-ins heeft een mens eigenlijk tegenwoordig ?!
Intussen werkt mijn Its me nog steeds niet
Dan de banking app & payconiq, opnieuw inloggen, maar daarvoor heb je de digipass/kaske nodig van de bank
Zoeken waar dat ligt, tot de conclusie komen dat die batterij plat is. Wij hebben uiteraard zo geen batterij meer reserve in huis.
Naar mijn ouders, batterij eruit prutsen, nieuwe erin. Wat zegt dat ding ? LOCK!
Bank bellen, "aah ja das normaal, ge moogt dat niet zelf opendraaien, kom maar langs dan krijgt ge een nieuw"
Ik heb zin om alles aan het raam uit te smijten, maar ge hebt het zo vaak nodig![]()
Awel? Alles valt recht in de vuilnisbak, maar enkele cv's worden weerhouden.Ik heb dat met "niet weerhouden" zijn bij een sollicitatie
weerhouden = tegenhouden
niet weerhouden zijn = niet geselecteerd
whut?![]()
nee zo van die driehoek sandwiches.Troost u, in de texaco is het 4,95 voor een smoske kaas/hesp.
Of heb je het over een gewoon brood?
De algemene zaken kende ik inderdaad ook welHangt nu wel van persoon tot persoon af. Ik heb altijd nog cash op zak en probeer wel mijn login-gegevens wat te managen. Al zijn er wel een paar die ik zou moeten opzoeken.
Maar ik ben destijds ook redelijk laat overstag gegaan voor het hele smartphone gebeuren, nadat ik er eentje cadeau kreeg omdat men het niet meer kon aanzien. Wat mij vooral stoort is hoe snel je de gewoonte ontwikkelt om toch maar even naar dit en dat te kijken, voor je het weet kan je geen gesprek meer voeren of maaltijd consumeren zonder dat ding in je hand te houden.
PS: De autocorrect heeft ook een reset gekregen zeker?

Nog nooit gekocht eigenlijk.nee zo van die driehoek sandwiches.
.IMO is dat "maak een account aan voor X" ook wel een moderne ziekte, vaak omdat het via de smartphone moet gaan en dus op elke smartphone moet werken. Allez een login voor een deurbel bijvoorbeeld. Ik ben een late adopter voor al die zaken dus hier is dat uiteraard nog niet het geval, maar zo heeft mijn vrouw een camera/microfoon-combinatie die als babyfoon moet dienen. Daar heb je dan ook weer een login en eerst account voor nodig, dan denk ik al snel dat die oude radiofrequentie-babyfoons nog zo slecht niet waren.De algemene zaken kende ik inderdaad ook wel
Maar bv. onze buitenbel heeft een login, de applicatie van de airco is ook een andere. Sommige zaken zijn dan met het mail adres van mijn vriendin ipv de mijne
Wij hebben er het afgelopen weekend nog over gehad hoe veel je afhankelijk bent er van en dat je dat inderdaad te pas en te onpas in je handen neemt.
Mijn vriendin was in 1e instantie trouwens heel tevreden dat mijn gsm niet werkte, tot ze er ook achter kwam hoeveel eigenlijk op dat ding staat
Autocorrect + woorden aanvullen/voorspellen inderdaad ook volledig rest
Precies alsof ik een volledig nieuwe gsm heb, maar dan zonder het nieuwe
F*ck sociaal aanvaardbaar! Zet jezelf maar op de eerste plaats.Van de pilletjes waar je minder triest van wordt, wordt je dikker. Van de spuitjes waar je trager van doodgaat, wordt je ook dikker. Van de pilletjes waar je minder pijn van zou kunnen hebben (zware nadruk op ‘zou kunnen’) wordt je triest en krijg je andere pijn. Er zijn pilletjes waar je minder dik van wordt, maar dan wordt je wel triester. Wat voor een cyclische hel is dit eigenlijk? Als ik de boel de boel laat, kan ik misschien wel dun zijn. Miserabel maar dun. Da’s dan toch sociaal aanvaardbaarder?

Praktische oplossingen?![]()
Kartonnen tentjes voor minderjarige asielzoekers verwijderd door politie | VRT NWS Nieuws
De burgemeester van Brussel heeft de politie de opdracht gegeven om kartonnen tentjes op te ruimen, die door vrijwilligers in elkaar waren geknutseld voor minderjarige asielzoekers. Het plaatstekort in de opvangcentra is zo groot dat sinds vorige week ook niet meer voor alle kinderen een bed...www.vrt.be
![]()
Politie vernietigt slaapplaats minderjarigen
Woensdagochtend ging de politie van de zone Brussel Hoofdstad-Elsene ter plekke aan de humanitaire hub om de kartonnen tenten waarin de minderjarigen slapen te verwijderen. Volgens de politie werd het tijdelijk kampement afgebroken en teruggegeven aan mensen ter plaatse. Volgens getuigenissen...www.standaard.be
Wat een redenering...
Er is niet genoeg slaapplaats voor een aantal minderjarige asielzoekers, dus vrijwilligers maken wat tijdelijke kartonnen tenten omdat het beter is dan niks.
Burgemeester Philippe Close: "We kunnen niet accepteren dat kinderen buiten slapen in onze stad, dus we breken die kartonnen tenten af."
Ja wat man, dan slapen ze nu buiten zonder die tenten he. Voorzie dan gvd een oplossing![]()
Ik vraag me af of dit nog altijd kadert in de worstelmatch tussen Brussel en de DVZ/federale regering.![]()
Kartonnen tentjes voor minderjarige asielzoekers verwijderd door politie | VRT NWS Nieuws
De burgemeester van Brussel heeft de politie de opdracht gegeven om kartonnen tentjes op te ruimen, die door vrijwilligers in elkaar waren geknutseld voor minderjarige asielzoekers. Het plaatstekort in de opvangcentra is zo groot dat sinds vorige week ook niet meer voor alle kinderen een bed...www.vrt.be
![]()
Politie vernietigt slaapplaats minderjarigen
Woensdagochtend ging de politie van de zone Brussel Hoofdstad-Elsene ter plekke aan de humanitaire hub om de kartonnen tenten waarin de minderjarigen slapen te verwijderen. Volgens de politie werd het tijdelijk kampement afgebroken en teruggegeven aan mensen ter plaatse. Volgens getuigenissen...www.standaard.be
Wat een redenering...
Er is niet genoeg slaapplaats voor een aantal minderjarige asielzoekers, dus vrijwilligers maken wat tijdelijke kartonnen tenten omdat het beter is dan niks.
Burgemeester Philippe Close: "We kunnen niet accepteren dat kinderen buiten slapen in onze stad, dus we breken die kartonnen tenten af."
Ja wat man, dan slapen ze nu buiten zonder die tenten he. Voorzie dan gvd een oplossing![]()
Low key stoeferDit prachtige weer is volledig aan mij te danken.
Chauffage vergeten af te leggen met de ramen open.
best nen OnlyFans starten om dat te kunnen betalen. Of ne GoFundMe.Dit prachtige weer is volledig aan mij te danken.
Chauffage vergeten af te leggen met de ramen open.

Nothing lasts foreverIk zie nu pas dat Nahrtent hier geen account meer heeft, en dat Jonas89 blijkbaar ook weg is.![]()