Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren druppels in de ogen die het accommodatievermogen volledig uitschakelen. Duurt 12 uur tegen het hersteld.
Ik zie nog steeds niet scherp en kan geen zonlicht verdragen. Mijn iris is bijna niet te zien, pupillen staan volledig open.

En 't is net een zonnige dag. Kan het nu serieus niet bewolkt zijn zoals gisteren.

bestel een pakje, ge moogt een dag kiezen voor de levering. Ik kies morgen aangezien ik dan zeker thuis ben.

goed nieuws: je pakje is onderweg en wordt vandaag geleverd tussen 12:45 en 16:45

goed nieuws :unsure: :rolleyes:

bestel een pakje, ge moogt een dag kiezen voor de levering. Ik kies morgen aangezien ik dan zeker thuis ben.

goed nieuws: je pakje is onderweg en wordt vandaag geleverd tussen 12:45 en 16:45

Volgens mij doen al die bezorgbedrijven gewoon hun zin. Ook al meermaals gehad dat ik een bezorgmoment koos, meestal dan bv. een dag later omdat ik anders niet thuis ben. De dag dat ik niet thuis ben krijg ik dan net hetzelfde: "goed nieuws, het komt eraan!"

Ik had onlangs een pakje 'het pakje is geleverd in je bus'. Ik weet nog altijd niet hoe ze het er in gekregen hebben zonder aan frieten te scheuren, want ik heb daar aan staan trekken om het er uit te krijgen, nie te doen. Het waren kleren in zo'n papieren zak, die volgens mij in mijn bus gestampt was met de voet want anders kon dat er niet in.
Pas op, ik vind het wel makkelijk dat ze gewoon via het deurke kleine pakjes in de bus gooien, maar iets meer voorzichtigheid mocht wel.

Mijn zus krijgt zaterdagavond bericht: uw pakje werd geleverde op de eerste verdieping.
Behoorlijk indrukwekkend voor een woonhuis me dunkt?

Ze controlereert de voordeur, brievenbus, achtertuin,... Nergens een pakje te vinden. Dus zondag gaat ze eens bij de buren gaan bellen, je weet maar nooit... Blijkt dat de overbuurvrouw wel heel enthousiast was over de levering: ze stond op de eerste verdieping en zag hoe de koerier meerdere pogingen nodig had om... Het pakje op het slaapkamerbalkon van 0.5m2 te mikken. 🙈
Dus pakje wel degelijk gevonden op de 1ste verdieping! :s
Extra bonuspunten natuurlijk omdat er een elektrisch toestel in zat.

Mijn zus krijgt zaterdagavond bericht: uw pakje werd geleverde op de eerste verdieping.

Ze controlereert de voordeur, brievenbus, achtertuin,... Nergens een pakje te vinden. Dus zondag gaat ze eens bij de buren gaan bellen, je weet maar nooit... Blijkt dat de overbuurvrouw wel heel enthousiast was over de levering: ze stond op de eerste verdieping en zag hoe de koerier meerdere pogingen nodig had om... Het pakje op het slaapkamerbalkon van 0.5m2 te mikken. 🙈
Dus pakje wel degelijk gevonden op de 1ste verdieping! :S
Ik heb vorig jaar een week zitten bellen en mailen omdat ze beweerden een pakket geleverd te hebben maar ik had niets ontvangen. Ook de buren in de gehele straat hadden niets ontvangen.

De zondag heb ik, terwijl ik in de tuin aan het werken was, dat pakket in de struiken terug gevonden. Hadden ze gewoon over de poort gegooid.

Pakket was kletsnat want het regende heel die week.

Ik heb vorig jaar een week zitten bellen en mailen omdat ze beweerden een pakket geleverd te hebben maar ik had niets ontvangen. Ook de buren in de gehele straat hadden niets ontvangen.

De zondag heb ik, terwijl ik in de tuin aan het werken was, dat pakket in de struiken terug gevonden. Hadden ze gewoon over de poort gegooid.

Vorige maand hetzelfde gehad met GLS en een pakketje van Zalando :sop:

Dus pakje wel degelijk gevonden op de 1ste verdieping! :S

Vorige maand hetzelfde gehad met GLS en een pakketje van Zalando :sop:

Hier ook een farce. Bestel 6 cadeaus voor mijn vriendin vrijdag avond. Paar minuten later al melding dat er 1 niet meer op stock is, dus geannuleerd. Gisteren krijg ik mail: Goed nieuws, we hebben je retourzending ontvangen en we betalen je terug.

Bitch, jullie hebben mijn pakket nog geeneens verstuurd, hoe kan ik het dan al terugsturen. Resultaat: geen cadeaus.

Ik ben weer werkzoekende, helaas........ (Al sinds juni door die smerige Rus...). Ik zag via mijn profiel op de VDAB website dat ze mij (gisteren) gingen opbellen.... Een hele dag heb ik zitten wachten tot ze mij gingen op bellen, om zeker aan hun regels te voldoen. Om uiteindelijk niet eens opgebeld te zijn geweest door hun en dus een hele dag wortel te zitten schieten. Bedankt VDAB om mij weer maar eens te kloten.........

Mijn vriendin stond onlangs in de krant (voorpagina) ivm haar werk en ziekte.
Diezelfde dag is ze verschillende keren door een journalist van 1 van de zenders gecontacteerd geweest.
Ze was daar niet mee gediend.
Vandaag liet haar chef weten dat een collega van de dienst communicatie haar privé nummer onterecht heeft doorgegeven aan de pers...

:wallbash:

Hier ook een farce. Bestel 6 cadeaus voor mijn vriendin vrijdag avond. Paar minuten later al melding dat er 1 niet meer op stock is, dus geannuleerd. Gisteren krijg ik mail: Goed nieuws, we hebben je retourzending ontvangen en we betalen je terug.

Bitch, jullie hebben mijn pakket nog geeneens verstuurd, hoe kan ik het dan al terugsturen. Resultaat: geen cadeaus.
6 cadeaus? 6?

Wat heb je nu weer misdaan?

Sinds vorige week foutmeldingen op mijn dashboard (elektronische handrem laten controleren, stuurbekrachtiging viel soms uit bij achteruit indraaien, …)
Steek die gisterenavond binnen bij Ciac Gent om te laten uitlezen. Vanmiddag 11:30 een bericht dat ik hem mag komen ophalen.

“Testjes gedaan, updates uitgevoerd en een testrit gedaan. Dat is dan 260€ alstublieft.

Oja, opmerking erbij: verder op te volgen
.

What the actual f*ck. Bijna 3 werkuren om updates uit te voeren. Ik hoef toch ook niet naar mijn zandloperke te blijven staren als mijn laptop moet updaten. :angry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan