Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk dan gewoon niet.

Na verschillende klachten: Slachtofferhulp Nederland roept Netflix op om serie rond Jeffrey Dahmer te verwijderen
Kom kom, we weten allemaal dat een simpele oplossing als gewoon niet kijken, not done is anno 2022. We moeten hierover klagen en het item in kwestie laten verbieden!

ze hebben gelijk, de laatste afleveringen gingen meer over de slachtoffers en overlevers van Dahmer. Interesseerde mij niet, ik wou méér Dahmer!

ze hebben gelijk, de laatste afleveringen gingen meer over de slachtoffers en overlevers van Dahmer. Interesseerde mij niet, ik wou méér Dahmer!
Waren juist goede afleveringen. Heel die impact op zijn familie, de nabestaanden en die autoriteiten.

Nu, hopelijk zijt ge sarcastisch :D

Gisteren was hun timing ‘te krap’ en vandaag is mijn boek ‘moeilijk leverbaar’. Dat is code voor BPost doet vandaag geen ronde in mijn straat dus stoof ze nog efkes. Hoezeer ik ook wil met aankopen de site steunen maar Bol dus voor mijne kop niet meer. AbeBooks for life. Daar moet ik óók op wachten maar als die zeggen ‘over zeven dagen om 12u’ dan is het er ook dán.

Madam en ik hebben al 1,5 jaar een ergenis door een aanrijding achteraan.
verhaal kort te maken.
Mijn madam rijd de toegelaten snelheid van 50 zonder remmen.
Ineens in haar gat serieuze knal.
Ambulance voor whiplash.... coronatijd ...politie mocht niet direct ondervragen v d ambulancier... ok geen probleem kom volgende week voor verhoor bij de politie.
Wij gedaan verhoor getekend.
Andere vrouw nooit geweest ook niet na zogezegd 3 aanmaningen.
Nu na deze periode onlangs d.a.s advocaat opgezet want da spel blijft duren.
Zaak ik simpelweg geseponneerd,
Fotos ... alles duidelijk
Verzekering blijft betwisten 😖
Nu gaan ze de verzekeringsmaatschappij aanklagen

In wat voor ne wereld leven wij.
Civic fn2 was economisch per totalle
Niet akkoord want wat we er maar voor kregen.
Civic is ondertussen zelf door ons verkocht
Nog geen cent gezien

Kijk dan gewoon niet.

Na verschillende klachten: Slachtofferhulp Nederland roept Netflix op om serie rond Jeffrey Dahmer te verwijderen
Inderdaad wat ne zever lol. "Ik heb een trauma van spinnen, dus aub geen documentaires of films meer over spinnen uitzenden!!111"!""
Ik stel het nu wat simplistisch voor. Maar tegenwoordig is het de gewoonte dat alles maar gecanceled moet worden dat niet in de kraam past.

douche besteld. douche geleverd. douche geannuleerd door bol. douche terugbetaald.
moet ik nu melden dat zij de douche wel geleverd hebben en dat de annulatie onterecht was?
Neen.

Maat van mij had TV besteld en laten leveren op 't werk. Ging gaan kijken en daar stonden 2 TV's, waarvan 1 betaald.
Heeft die TV 2 maanden aan de kant gezet en verkocht.

Free TV.

Kijk dan gewoon niet.

Niets mag nog den dag van vandaag.

Na het zien van de serie kreeg ik zin om mijn broek af te steken en ermee te spelen toen ik tijdens het lopen een uiteengereten kat zag liggen midden de weg.
Uiteindelijk heb ik het niet gedaan, gegarandeerd weer iemand die erover zou zagen.

Madam en ik hebben al 1,5 jaar een ergenis door een aanrijding achteraan.
...
Meestal ongevallen worden gesponeerd en worden door de verzekering geregeld.

Hopelijk al rechtsbijstand ingeschakeld?

Uw verzekering zou perfect jouw schade kunnen vergoeden en die terugvorderen bij de (verzekering van) de tegenpartij.
Maarja, zij hebben liever dat jij de kosten draagt dan het risico lopen dat zij verlies doen

Meestal ongevallen worden gesponeerd en worden door de verzekering geregeld.

Hopelijk al rechtsbijstand ingeschakeld?

Uw verzekering zou perfect jouw schade kunnen vergoeden en die terugvorderen bij de (verzekering van) de tegenpartij.
Maarja, zij hebben liever dat jij de kosten draagt dan het risico lopen dat zij verlies doen

Nu na deze periode onlangs d.a.s advocaat opgezet want da spel blijft duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan