Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoera, steenkolenfrans to the rescue!
Allez goed dat ze nu hebben ontdekt dat het toch mijn nummerplaat niet was...
Je demande une compensation importante de votre part pour le frappé de terreur que vous m'avez infligué!

Vous pouvez trouver les détails du compensation demandée en annexe ainsi que le numéro de mon compte bancaire que vous pouvez utiliser.

Dans l'attente de votre réponse,

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, X, l'assurance de mes salutations distinguées.

-Faux Argentée

Doet me denken aan een bedrijf waar ik professioneel wat contact mee had, waar iedereen in de handtekening dit had staan:

Kind regards – Cordialement – Met vriendelijke groetjes,

Ideaal voor de zakelijke communicatie.

😡 mail gestuurd omtrent meer info voor iets met 3 gerichte vragen, nadat ik de info op de website heb doorgenomen

Antwoord: kijk, in pdf vind je alle info terug (identiek dus aan wat op de website staat), bij verdere vragen aarzel niet om ons te contacteren.

Mail teruggestuurd: Beste, bedankt voor de info. Helaas bent u erin geslaagd om op geen enkele van mijn vragen te antwoorden. Ik wil a,b en c weten.

😡 mail gestuurd omtrent meer info voor iets met 3 gerichte vragen, nadat ik de info op de website heb doorgenomen

Antwoord: kijk, in pdf vind je alle info terug (identiek dus aan wat op de website staat), bij verdere vragen aarzel niet om ons te contacteren.

Mail teruggestuurd: Beste, bedankt voor de info. Helaas bent u erin geslaagd om op geen enkele van mijn vragen te antwoorden. Ik wil a,b en c weten.
Stuur je vragen eens terug in pdf

De overheid moet hier alles oplossen, ik snap wel waarom dat wij zo een gigantische put hebben want blijkbaar is de gemiddelde belg ook niet in staat om een spaarpotje aan te leggen in goede tijden. En de politiek is gewoon een doorsnee van de maatschappij

Ik heb dat zelf niet, maar wat is daar juist mis mee?
Ik heb dat wel in mijn handtekening, en vraag me ook wat er mis mee is.
Voertaal bij ons is Engels/Nederlands en soms Franse klanten.

Dus het wel gemakkelijk om alledrie direct in je handtekening te hebben.

En daar zijn onze eerste twee bitch ass enorme joekels van huisspinnen int huis :angry:. Ik heb de indruk dat die muterende moddafuckas elk jaar groter worden

Idd :unsure:

Arachnophoben best niet klikken

k6PGTuG.jpeg

En daar zijn onze eerste twee bitch ass enorme joekels van huisspinnen int huis :angry:. Ik heb de indruk dat die muterende moddafuckas elk jaar groter worden

Op het werk was er ook 1 joekel. Na het weekend keek ik naar die hoek waar ze zat en zat ik enkel nog de poten. Vond ik raar.. En na een minuut zag ik ze zitten een stuk onder haar web.. Volgens mij heeft die een andere helemaal opgegeten en enkel de poten nog over gelaten. 🙈

Mensen die een eenvoudige, louter informerend bedoelde vraag, interpreteren als een aanval of kritiek.

Voorbeeld:
- Staan de vuilzakken al buiten? (met als bedoeling dit gewoon te weten zodat je ze zelf nog kan buiten zetten als het nodig is)
- Nee ik heb al genoeg aan mijne kop !!!!!!!!

Stubru en hun evenepoel fascinatie. Al 2 dagen dat ze belachelijke woorden verzinnen waar vuelta of remco in komt. En nu nog een belachelijk liedje erbij.

Dat hij eerst nog maar heel de week recht blijft want hij is nog lang niet gewonnen.

En dan willen ze dat zo een jonge gast met de voeten op de grond blijft wat dan wel absoluut nodig is.

Mensen die een eenvoudige, louter informerend bedoelde vraag, interpreteren als een aanval of kritiek.

Voorbeeld:
- Staan de vuilzakken al buiten? (met als bedoeling dit gewoon te weten zodat je ze zelf nog kan buiten zetten als het nodig is)
- Nee ik heb al genoeg aan mijne kop !!!!!!!!
Iemand heeft ruzie gemaakt met zijn madam :laugh:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan