Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergernis van zaterdag:
Ergens stoppen op terras voor drankjes en een hapje voor de zoon.
Terwijl er duidelijk op het raam een Bankcontact vermelding was, geen cash aanvaard.
"Ja meneer, dat gaat pas vanaf 25euro, uw rekening is helaas iets minder"
Volgens mij niet wettelijk meer, maar toch maar netjes cash betaald, geen zin in discussie.
Ergernis van zondag:
Om 19u24 een bericht via Smartschool krijgen dat er voor de volgende les van meneer X (maandag!) nog wat extra materiaal nodig is:
Bepaald type lat, bepaald type vulpotlood,..... dus niet dingen die je toevallig in huis hebt liggen.
Euhm.. daar zou ik nu zelf ook geen dagen mee gewacht hebben. Kan puur stress zijn, kan ook iets veel ernstiger zijn.Vrijdag in de vooravond een vreemd gevoel in de borst/hartstreek. In het weekend is dat beginnen verergeren.
Ik voel mijn hart bonzen. M'n hart slaat met regelmaat, plots skipt ze een slag om de eerstvolgende slag een hardere bons te geven. Dit was eerst nekeer per minuut. Gisteren was dat om de 20-30 seconden. Nu is dat al om de 10-20 seconden.
Ik heb dat nog nooit voor gehad. Nu ben ik mij continu bewust van mijn hartslag en dat geeft een vreemd gevoel in de borststreek. Dat trekt tot aan mijn keel.
Vanavond toch maar eens langsgaan bij de dokter.
Als ik de avond haal tenminste. Indien niet, wil ik graag een apart tribute topic.

Vrijdag in de vooravond een vreemd gevoel in de borst/hartstreek. In het weekend is dat beginnen verergeren.
Ik voel mijn hart bonzen. M'n hart slaat met regelmaat, plots skipt ze een slag om de eerstvolgende slag een hardere bons te geven. Dit was eerst nekeer per minuut. Gisteren was dat om de 20-30 seconden. Nu is dat al om de 10-20 seconden.
Ik heb dat nog nooit voor gehad. Nu ben ik mij continu bewust van mijn hartslag en dat geeft een vreemd gevoel in de borststreek. Dat trekt tot aan mijn keel.
Vanavond toch maar eens langsgaan bij de dokter.
Als ik de avond haal tenminste. Indien niet, wil ik graag een apart tribute topic.

Niet panikeren, dacht ik. Ik moet ieder jaar m'n hart laten controleren voor den boks en dat is altijd in orde. Maar 't zal wel goed zijn dat ik eens ga.Euhm.. daar zou ik nu zelf ook geen dagen mee gewacht hebben. Kan puur stress zijn, kan ook iets veel ernstiger zijn.![]()
Vroeger niet. Sinds 2 jaar af en toe eens een energiedrankje. Vrijdag had ik net zo eentje op wanneer het begonnen is.Zijn overslagen. Drink je veel cafeïne? Op zich kan het geen kwaad van nu en dan eens een overslag te hebben, maar zoveel is niet goed en geven ze meestal medicatie voor. Maar je gaat de avond er wel mee halen![]()
Niet panikeren, dacht ik. Ik moet ieder jaar m'n hart laten controleren voor den boks en dat is altijd in orde. Maar 't zal wel goed zijn dat ik eens ga.
Vroeger niet. Sinds 2 jaar af en toe eens een energiedrankje. Vrijdag had ik net zo eentje op wanneer het begonnen is.
Gisteren heb ik me zitten ergeren aan mijn vriendin + schoonma (en zij blijkbaar aan mij)
Waren wat gaan eten met hen en de oma en nadien wou hare pa nog iets gaan drinken op een terras
Oké allemaal gezellig en tof en op het eind vraag ik de rekening en ik neem mijn portefeuille
Schoonpa "Neenee ik betaal vandaag"
Mijn reactie was gewoon "aah oké bedankt dan en ik steek men bankkaart terug weg"
Hij gaat naar binnen om te betalen en mijn vriendin zegt "ga ff mee en vraag om de helft te betalen"
Ik zeg ja maar hij wilt toch niet, ik heb het juist gevraagd
Mijn schoonma "ja maar het gaat om de geste die ge dan doet"
Euhm sorry, maar ik ga niet bedelen om te betalen hé. Hij zegt "ik betaal" dan moet hm dat ook maar doen
Krijg ik daar 2 kwaai gezichten alsof ik iets misdaan heb

Je kan straks aan de soepbedeling gaan staan en helpen uitscheppen.Eenzaamheid, heb er de laatste tijd weer meer last van. Het steeds vroeger donker worden helpt daar ook niet bij en dat zal niet beter worden komende maanden.
Ik las dat inderdaad op Reddit. Cafeïne, slaap tekort, stress, sporten en ziekte (corona) kunnen dat uitlokken. Kan ook te wijten zijn aan een tekort aan magnesium las ik. En magnesium verbruik je blijkbaar sneller als je stress hebt, slaaptekort, ziek bent, enz.Energiedranken kunnen dat wel uitlokken. Heb ik ook een tijd gehad na energiedrank te drinken. En ook na het sporten had ik er ook soms last van.
Is bij mij eigenlijk vanzelf weg gegaan. Maar die periode sliep ik ook slecht dus ik vermoed dat het een combinatie van slaaptekort en caffeine was.
Ik heb altijd kanker als ik op dokter reddit of dokter google zit.Ik las dat inderdaad op Reddit. Cafeïne, slaap tekort, stress, sporten en ziekte (corona) kunnen dat uitlokken. Kan ook te wijten zijn aan een tekort aan magnesium las ik. En magnesium verbruik je blijkbaar sneller als je stress hebt, slaaptekort, ziek bent, enz.
Waarom ga ik eigenlijk naar den dokter als ik alles terug vind op Reddit.
He?Je kan straks aan de soepbedeling gaan staan en helpen uitscheppen.
Dan zie je op zijn minst wat mensen.
Woon je toevallig in de buurt van Zwijndrecht?Ik heb altijd kanker als ik op dokter reddit of dokter google zit.
@Oldskooler cynisme as usual. Niets nieuws onder de zon hoor.
Maar dan ga je langs Instagram, zoek je één of andere 21 jarige babe die tevens ook 'life coach' is. Dankzij haar levenservaring lees je dan een quote in de zin van: 'Life is not about what happens to you, it's about how you react to it'.Ik heb altijd kanker als ik op dokter reddit of dokter google zit.
Volgens de seksadvertenties in de buurt van Schoten (hot girlss in schoten!)Woon je toevallig in de buurt van Zwijndrecht?
Dan kan het wel kloppen.
Zit ik niet meer op. Komt me echt de spauwgaten uit hoe iedereen met NUL levenservaring ineens levenscoaches zijn.Maar dan ga je langs Instagram, zoek je één of andere 21 jarige babe die tevens ook 'life coach' is. Dankzij haar levenservaring lees je dan een quote in de zin van: 'Life is not about what happens to you, it's about how you react to it'.
En dan kan je daar ook weer mee verder si.
NIks van aantrekken, je hebt toch zelf eerst je portefeuille bovengehaald? Blijven aandringen om te betalen vind ik eigenlijk onbeleefder dan gewoon OK zeggenGisteren heb ik me zitten ergeren aan mijn vriendin + schoonma (en zij blijkbaar aan mij)
Waren wat gaan eten met hen en de oma en nadien wou hare pa nog iets gaan drinken op een terras
Oké allemaal gezellig en tof en op het eind vraag ik de rekening en ik neem mijn portefeuille
Schoonpa "Neenee ik betaal vandaag"
Mijn reactie was gewoon "aah oké bedankt dan en ik steek men bankkaart terug weg"
Hij gaat naar binnen om te betalen en mijn vriendin zegt "ga ff mee en vraag om de helft te betalen"
Ik zeg ja maar hij wilt toch niet, ik heb het juist gevraagd
Mijn schoonma "ja maar het gaat om de geste die ge dan doet"
Euhm sorry, maar ik ga niet bedelen om te betalen hé. Hij zegt "ik betaal" dan moet hm dat ook maar doen
Krijg ik daar 2 kwaai gezichten alsof ik iets misdaan heb

Energie crisis, ik doe de gazet open elke dag en keer op keer lees ik dit.
Is het echt zo erg of is het media die weer iedereen depressief en angstaanvallen wil doen uitlokken.
Gewoon zeggen : schat jij slaapt op de bank vanavond. Als je mij zo'n blikken geeft dan wil ik u niet meer in ons bed. Je laat maar weten wanneer je van gedachten verandert. (dat gezicht is dan om van te smullen...)Krijg ik daar 2 kwaai gezichten alsof ik iets misdaan heb
.