Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op p&a hebben ze zelfs geen hele zin nodig om de rest te negeren!

Zit die van de lannotte haar nu te verdedigen? Hij is zelf zo corrupt als kweetniewa :rofl:

Zit die van de lannotte haar nu te verdedigen? Hij is zelf zo corrupt als kweetniewa :rofl:
Ahja, daarom he. :unsure:

ergernisje: het tabblad icoon van Beyondgaming dat veel te neig trekt op dat van SMA Sunny Portal.. ik misklik mij altijd :(

1zMQKHx.jpg

en nee, tabblad van een van beide verslepen is mij teveel werk.
Kunnen jullie het logo veranderen aub?

ik vind dus van wel, mijn hersens zien daar diezelfde vormen en kleurenschakeringen in en ik flip compleet!

Misschien vind je uw kranten daar ergens tussen. Buurman deed zich voor als de eigenaar van uw woonst; heeft ze gelezen en dumpte ze bij een hoop afval, want waarom ook niet?
Dat is uitgesloten, die zijn zo vroeg nog niet wakker en hebben trouwens zelf een krantenabonnement.
En zij hebben iedere keer wel hun krant gewoon gekregen.
Deze morgend hoorde ik de postbode hier gewoon voorbij rijden en bij de andere huizen gewoon stoppen.

Melden aan de klantendienst van uw krant. Dan krijg je normaalgezien extra dagen bij uw abonnement, en zij contacteren dan Bpost hierover indien het meerdere keren is gebeurd, wat bij u dus het geval is.
Of zo was het toch bij kranten van het Mediahuis 1,5 jaar geleden. Ik neem aan dat het nog altijd zo werkt.
Dat hebben we uiteraard gedaan, de vorige 2 keer en deze voormiddag opnieuw.
Maar 3 keer op 3 weken tijd is toch wel wat overdreven.

Nog even een gouden tip over loslopende honden. Ik was 15 jaar geleden op zakenreis in Bangkok. Daar lopen veel loslopende honden rond. De Thai waarmee ik daar in bespreking was, gaven me aan dat Thai geloven in reïncarnatie en dat je na je dood terugkeert als hond wanneer je onder meer misdadiger geweest bent. En dat ze dus geen honden eten, want dat zijn voor hen ook een soort mensen .
Ik riposteerde daar op 'Amai dan zijn er veel criminelen in Thailand (omdat er zoveel honden losliepen :cool: ). Het floepte eruit, It was beyond my control.
De mensen die me er ontvingen hadden dus niet hetzelfde gevoel voor humor :unsure:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan