Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dendezen heeft toch alle finesse van een steenezel in een glazenwinkel… Wat zegt die als hij condoleances moet doen bij een overlijden?
Bekijk bijlage 12853
Geen idee wat je bron is, maar die quote heb ik gisteren gehoord tijdens De Ochtend. Maar iirc ging dat over investeringen doen aan je appartement om de energiefactuur te verlagen, dat je als huurder dan afhankelijk bent van je huisbaas. Wel leuke clickbait titel natuurlijk.

Geen idee wat je bron is, maar die quote heb ik gisteren gehoord tijdens De Ochtend. Maar iirc ging dat over investeringen doen aan je appartement om de energiefactuur te verlagen, dat je als huurder dan afhankelijk bent van je huisbaas. Wel leuke clickbait titel natuurlijk.
Huurders geconfronteerd met hogere huurprijzen tijdens energiecrisis, Jambon: “Consequentie van huurder zijn”

In het artikel wordt dat lang niet zo mooi geformuleerd als wat jij zegt...

Huurders geconfronteerd met hogere huurprijzen tijdens energiecrisis, Jambon: “Consequentie van huurder zijn”

In het artikel wordt dat lang niet zo mooi geformuleerd als wat jij zegt...
Zou het nog eens moeten herbeluisteren dan, maar dat is in ieder geval hoe ik het me herinner.

Inderdaad... gaan wandelen in de miezer, gaan slapen met de druppels op het dak., al dat stof uit onze ademlucht.
Veel te lang geleden, laat maar komen.

Inderdaad... gaan wandelen in de miezer, gaan slapen met de druppels op het dak., al dat stof uit onze ademlucht.
Veel te lang geleden, laat maar komen.

Wist je dat...de concentratie aan asbestvezels in de lucht veel hoger is tijdens lange periodes van droog weer. Logisch, net zoals stof worden die met waterdruppels uit de lucht gehaald, en tijdens droog weer (met wat wind) komen die mooi uit al onze leien en golfplaten door erosie.

Een week vol grote en kleine "ergernissen".

Maandag voor de deur van een gesloten crèche. Blijkbaar vrijdag op bevel van de burgemeester gesloten. Maandag hadden de uitbaters een gesprek met oprgoeien Vlaanderen en de gemeente. Negatief resulaat en de crèche 3 maand dicht. Gelukkig is er noodopvang uit de bus gekomen. Kudos aan de gemeente maar toch effe ne zure.

Ik werk voor een Belgische keten, deze zomer ne kleine bonus gekregen onder vorm van 70 euro winkel tegoed. M'n vriendin gaat iets halen voor één van de kindje. Prijs: nog geen 4 euro. Jobstudent activeert m'n tegoed zonder het te zeggen. Enige wat ze zei: "er is nog een actie, daardoor gaat het volledige bedrag eraf". Knal heel de bon 70 euro eraan want da's in één keer op te nemen.

Gisteren: m'n grootouders wonen hier vlakbij. Als ik naar huis rij van't werk moet ik iets voor hun huis af slaan. Net op't moment dat ik wilde afslaan merk ik een ambulance op, wat verder door. Effe rechtdoor gereden en ja, 't was voor bij m'n grootouders. Ambulance en MUG voor de deur. Grootvader (hart patiënt) kon niks meer. Al bij al leek het mee te vallen. Zag bleek maar voor de rest heel rustig en bij de pinken. Wel nen hartslag van 190+. Die moest dus mee.
Maar mijn grootmoeder is dementerend en hij zorgt daar voor. Zij wist amper wat er gebeurde. Gelukkig was m'n ma der ondertussen ook. Grootmoeder kon mee naar het ziekenhuis en ligt daar in afwachting van een verdere oplossing op de geriatrie.
Ni alleen 't feit dat het ni goe gaat, ook gewoon alles bij elkaar: de manier hoe die uit elkaar "getrokken" worden, geen afscheid van elkaar of van het huis. 't idee dat ik daar nooit meer zo maar binnen kan springen met m'n bengels.. 't is een heel vreemd gevoel.
Ik hoop hard dat m'n grootvader hersteld en ze samen nog een paar goeie jaren in een tehuis hebben.

Nog 3 dagen. Hopelijk stopt het nu wel.

Nieuwe terras aan 't leggen. €90 per tegel. 3 tegels extra aangekocht als marge. Er ligt 1 rij en er is al ene gebroken bij het uitschijven van de dorpel.

Nog 2 fouten mogen er gemaakt worden of ik heb een serieus probleem.

Doel was om geen fouten te maken en die €270 aan tegels in 2 te zagen om als stapstenen in het gras te gebruiken.

Ik heb er hier al eens over gefoererd, maar waarom moet je tegenwoordig toch voor alles een account hebben? Of ik nu gewoon iets wil afprinten met mijn eigen printer, of tickets wil kopen voor naar't zwembad te gaan ... voor alles vragen ze tegenwoordig een account aan te maken. Laat mij toch eens met rust.

Ik heb er hier al eens over gefoererd, maar waarom moet je tegenwoordig toch voor alles een account hebben? Of ik nu gewoon iets wil afprinten met mijn eigen printer, of tickets wil kopen voor naar't zwembad te gaan ... voor alles vragen ze tegenwoordig een account aan te maken. Laat mij toch eens met rust.
Normaal niet - alles je gewoon usb kabel van printer naar pc doet (en printer toevoegen) that's it. Je moet meestal account maken voor zo inkten bij te vullen op afstand of hulp of afstand te gebruiken.

Maak een account met https://10minutemail.com/ sla dat indien nodig op in een PW-manager en done. Zo heb ik ook een account bij een zwembadgroep en na de aankoop druk ik de tickets netjes af. Ik ga daar heus mijn gewone accounts niet voor gebruiken.

Da's omdat al die zaken eigenlijk studentenprojecten waren en ze moesten van hun leerkracht ook een loginfunctie erbij sluiten... /s

Herkenbaar.

Ik wou hiernet eens inloggen bij de Watergroep om te kijken naar de facturen. Op een oude factuur staat een klantencode en login, maar ik mag die niet gebruiken want ik ben al geregistreerd.

Mijn paswoord dat ik van vorm altijd gebruik met enige modificatie werkt niet.
Paswoord herstellen, ik krijg geen mail.

Had toch makkelijk geweest als die originele code nog zou werken hé, alsof er iemand met kwade bedoelingen mijn waterfactuur zou stelen om dan kunnen in te loggen.

Laatst bewerkt:
Delhaize die al een tijd geen Bertolli boter (of margarine, whatever) meer aanbiedt en de alternatieven vind ik een serieus pak minder. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan