Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had het identiteitsbewijs en hij had nog drie stukken op die naam die hij perfect wel kon afgeven. Als Mr S trouwens gewoon mijn naam
achterop dat briefje zet kan ik het wél voor hem gaan afhalen.
Gewone brieven worden niet op naam geleverd maar op adres, aangetekende brieven zijn wel op naam. Als hij jou naam op het briefje zet moet hij ook wel handtekenen op dat briefje

Ik had het identiteitsbewijs en hij had nog drie stukken op die naam die hij perfect wel kon afgeven. Als Mr S trouwens gewoon mijn naam
achterop dat briefje zet kan ik het wél voor hem gaan afhalen.
Zo werkt het dus niet he. Postbode doet zijn werk perfect en het is niet zijn logica die fout is.

Waar is een Jan Hoet jnr of andere kunstenaar die zegt dat hij op de burgemeeter van Brugge z'n kop gaat schijten en er een kunstwerk van gaat maken... nergens ... triest. En dat omdat een gekleurd stoeltje niet meer kan. Trieste tijden

Kwa gebouwen moet er idd wel een regel zijn in een oude stad met sterke middeleeuwse roots van kunst handel en cultuur , maar ffs, een paar stoelen met kleur

ps. een vriend vertelde me ooit dat een kunstenaar een 3m hoge butplugg gemaakt had als werk in Rotterdam, ergens als reactie op een bekrompen burgemeester of politicus. De realiteit was ietsje anders, maar toch LOL.

Flup kowlier zong anders "nen welgemeende fuck you"

Laatst bewerkt:
We zaten hier gisteren op het kleine terras van ons hotel na een flinke wandeling. Zit er aan één van die tafels een dikke Duitser die een sigaar aan ‘t paffen is én dan ook nog eens zeer luid aan het telefoneren was 😡 Na 10 min gewoon beslist om ergens anders iets te gaan drinken (ook al hadden de benen na een wandeling van 5 uur daar niet zoveel zin in)

Natuurlijk niet, waar zeg ik dat dan? Ik vind het gewoon exemplarisch voor deze stad. Het bestuur zou originaliteit net moeten aanmoedigen en faciliteren. Met de ingesteldheid dat het nodig is om te dicteren welke kleuren de terrasstoelen mogen hebben, dan gaat Brugge gaat nooit van haar doodse imago afkomen.

Als ik kijk naar het horeca-aanbod in Gent, Antwerpen, Leuven of zelfs Aalst of Kortrijk ... dan valt Brugge toch echt belachelijk bleek uit. Dit soort regeltjes zijn verstikkend en houden de zielloze eenheidsworst enkel in stand.
Het Stad Brugge wil geen concurrentie voor hun eigen groene stoelen zeker die ze hier en daar zetten. :fingerguns:

Koelkast besteld, vanmorgen bericht gehad dat ze onderweg is, ik werk speciaal van thuis vandaag... zie ik nu dat het leveradres fout is :wallbash:

EDIT: gebeld met de klantendienst, het adres is aangepast en ze kunnen er vandaag nog mee komen (danku coolbue!) :clap:
dus nu moet ik dit eigenlijk naar het glimlach-topic verplaatsen :unsure:

Laatst bewerkt:
GLS afgelopen week.
Ik bestel 2 mini frigo's, laat die leveren bij mijn ouders aangezien die toch de hele dag thuis zijn.
Paar uur later krijg ik een bevestiging dat ze verzonden zijn. Ik zie meteen dat het leveradres gewijzigd is naar Cubee automaat 2 dorpen verder.
1. Why? 2. Dat gaat nooit passen in zo'n automaat. Ik mail de klantendienst maar ik krijg natuurlijk geen reactie.

Dag later krijg ik een mail van iemand bij GLS. "Ja we willen uw pakje leveren maar dat gaat niet in die automaat? Mag dat eventueel ook naar een adres?" Ik leg hem die situatie uit en hij weet ook niet hoe die Cubee automaat in die bestelling verwikkeld geraakt is.
Paar uur later krijg ik nog een mail met welke uren ze mogen leveren, waarop ik aangeef dat dat de hele dag mag. Tenslotte mailt die kerel dan nog dat ze niet weten of dat lukt :unsure: Uiteindelijk is het wel toegekomen.

De dag nadien shipped Zalando mijn kleren/schoenen ook via GLS. Deze keer gelukkig wel meteen naar het adres. Ik krijg op het werk een melding dat het geleverd is dus ik rij snel tussendoor naar mijn ouders want ik wou mijn schoenen gisteren aandoen om te gaan eten.

Natuurlijk niks geleverd maar wel een "handtekening" op de leverbon :sop: Uiteindelijk hebben ze die zak ergens aan de zijkant van het huis in de tuin in de struiken gegooid. Iets wat mijn moeder ontdekte toen ze de honden ging uitlaten 's nachts. Thanks GLS :love:

Hier gaan we weer. Het jaarlijkse posten van een foto van mijn kind op de eerste schooldag. Facebook blijft uit voor de rest van de dag.
Hier zo een redelijk verre kennis -zo beetje stereotype van 12 stielen 13 ongelukken, die op het ongezonde af alles documenteert van haar zoontje en dat op fb smijt- die als verhaal een "stylish" zwart-wit filmpje post waarop ze huilt omdat hij al naar het eerste studiejaar gaat en "I can't with this". :unsure:

De weeeeeegenwerken. Ik ga gewoon twee drones aan elk kind hangen en ze zo naar school doen, niet zozeer voor de tijd die het duurt maar mensen reden vandaag echt gevaarlijk idioot.

De website van 1207. Ik wil gewoon op adres zoeken ZONDER naam, omdat ik de correcte schrijfwijze van de naam wil weten, maar natuurlijk kan dat niet...

Koelkast besteld, vanmorgen bericht gehad dat ze onderweg is, ik werk speciaal van thuis vandaag... zie ik nu dat het leveradres fout is :wallbash:

EDIT: gebeld met de klantendienst, het adres is aangepast en ze kunnen er vandaag nog mee komen (danku coolbue!) :clap:
dus nu moet ik dit eigenlijk naar het glimlach-topic verplaatsen :unsure:
Nu staan ze toch verkeerd :headshake:
problemen met hun IT... of zoiets :wtf:

Nu ja, kan er intussen wel om lachen, normaal staan ze er hier morgen mee, chance dat ik dan ook thuis ben

Hier gaan we weer. Het jaarlijkse posten van een foto van mijn kind op de eerste schooldag. Facebook blijft uit voor de rest van de dag.
En het zijn altijd de ouders die het vrolijk posten. Ik zie maar weinig kinderen zelf enthousiast posten dat hun vakantie over is. 😂
De website van 1207. Ik wil gewoon op adres zoeken ZONDER naam, omdat ik de correcte schrijfwijze van de naam wil weten, maar natuurlijk kan dat niet...
Post het anders hier met de foutieve naam en dan even wachten op @recipe4hate of @Loser voor de verbetering.

Een grote ergernis is het wegvallen van persoonlijk contact met figuren die vroeger echte vertrouwenspersonen waren, zoals de dokter.
Familielid sluit zich al weken op, eet bijna niks meer en als het u al lukt als ze u binnenlaat, komt er amper iets uit.
Doet niks anders dan slapen en is heel verstrooid en onverschillig.

Naar de dokter geweest met dan andere familieleden om een goed gesprek te hebben.
Het is al een praktijk waar dus meerdere samenzitten, wat al de vertrouwensband niet ten goede komt.
Ene geeft daar van die clichématige uitleg dat ze zich moet herpakken en that's it.
Dan lang aandringen een tweede voor eens bloed te trekken - bij een andere dokter-, waarna die dokter het in twijfel trekt.
Nu geraken we al niet meer voorbij de receptioniste, " die het wel even zal zeggen".

Kopke van de wc borstel dat loskomt en in de pot ligt. Dus kan da er met mijn handen gaan uitvissen.
Ik weet dat hiermee een nieuwe wereld voor jou kan opengaan, maar een doos latex handschoenen maakt dat werkje alvast minder goor.
(Doe de handschoenen wel aan, niet gewoon de doos erachteraan gooien. :unsure: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan