Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Youtube video's en de reclame tegenwoordig is echt om te huilen. Video van 20 minuten begint met reclame van 15 seconden die je niet kan skippen, gevolgd door reclame van 15 seconden die je pas na 5 seconden kan skippen. Ik spoel vervolgens door naar het stuk dat ik moet zien in de video. Opnieuw de reclame van 15 seconden die ik in het begin kreeg en dus niet kan skippen.
WTF man.
Ze zijn echt wel hard aan het pushen om mensen premium te doen kopen..

Ik stel voor dat we, in de verfilming van @stungunner zijn zwembad-kleedkamer verhaal, hemzelf en de "aan de verkeerde kant uitgestapte mens" race-swappen. En dan kunnen we erna over discussiëren in deze thread:

On topic: Die thread... ik word er fysiek misselijk van. Ik moet dringen stoppen met lezen.

Toen ik student was heb ik ook eens zo'n hangry mom voor mij gehad. Die kwam wekelijks in dat restaurant en heeft na haar onbeleefd gedoe toen een lifetimeverbod gekregen :ROFLMAO: Toen was het opeens minder, is haar zelfs nog komen excuseren in de hoop nog te mogen komen, maar lifetimeverbod bleef overeind.
stoer

Hoewel ik niet de beste band met mijn ouders heb, ga ik ze wel altijd dankbaar zijn dat ze hun liefde voor lezen aan mij hebben doorgegeven. Wekelijkse bezoeken aan de bibliotheek, en mij vooral zelf laten ontdekken wat ik graag las (ook al nam ik dan soms eens boeken mee die veel te moeilijk waren en waarvan ik dan maar deed alsof ik ze begrepen had) waren daarin doorslaggevend.

Je kan de hobbies van je kinderen niet bepalen, maar ik denk dat je als ouder wel kan zorgen dat lezen niet van jongs af aan wordt aanzien als louter een saai taakje dat ze voor school moeten doen, maar iets dat een ontspannende en verrijkende hobby kan zijn.
Altijd al fan geweest van bagger?

Mijn tandarts gaat op pensioen. Dat is dus wel problematisch... ok, de praktijk gaat wel verder door maar ik had eindelijk eentje waar ik mij op mijn gemak voelde.... nu ga ik met een lichte fobie dus een nieuwe tandarts krijgen of moeten zoeken.
En om de medische lijn verder te zetten,een oude,langdurige wonde waar ik al ff voor in behandeling was is (weer) ontstoken geraakt. Nu ist behandeling met wondzorg van een verpleegster en als het niet betert doorverwijzing naar de wondkliniek, volgens de dokter is ertoch wel een reëel risico op bloedvergiftiging....

Daarstraks met een vriendin aan het praten geweest en op een gegeven moment zegt ze na wat vijven en zessen dat ze ziek is, maar dat ze toch gaat werken. Ik vraag waarom? Als je ziek bent, ben je toch ziek zeker? "Ja, maar dat gaat mijn werk niet leuk vinden." Tsja, ik ken geen enkele werkgever die blij wordt van een ziektemelding, maar soit.

Paar uur later bericht van diezelfde vriendin:

"Ik lig in het ziekenhuis, ik ben flauwgevallen op het werk en ze hebben mij afgevoerd met den ambulance."

:unsure:

Daarstraks met een vriendin aan het praten geweest en op een gegeven moment zegt ze na wat vijven en zessen dat ze ziek is, maar dat ze toch gaat werken. Ik vraag waarom? Als je ziek bent, ben je toch ziek zeker? "Ja, maar dat gaat mijn werk niet leuk vinden." Tsja, ik ken geen enkele werkgever die blij wordt van een ziektemelding, maar soit.

Paar uur later bericht van diezelfde vriendin:

"Ik lig in het ziekenhuis, ik ben flauwgevallen op het werk en ze hebben mij afgevoerd met den ambulance."

:unsure:
De wake-up call die ze misschien nodig had.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan