Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Als journalisten nu eens zouden stoppen met kwalitatief slechte filmpjes, gefilmd met een gsm van achter het stuur, ondertussen kijkfile veroorzakend, te gebruiken in hun verslagen? Het is extreem ergerlijk, gevaarlijk en asociaal, maar de media geeft hen een platform. Triest.

Ahja, en als rokers hun afval in hun auto houden ipv door het raam te zwieren, zou het al veel minder aanleiding zijn om bermbranden te filmen. Vuil volk.

2 uurkes geleden, ik merkte een rookgeur op, dacht dat het barbecue was ofzo en besloot daarna om wat water uit de keuken te halen, zie ik opeens wa combi's op straat staan. Apartement van gebouw aan overkant op 2de verdiep heeft lichte brand gehad (geen vlammen gezien maar wel redelijk wat rook). 't Stond redelijk wat pompiers en zwaantjes buiten.

Zal nu wel onder controle zijn want tis al veel minder volk en de pompiers doen hun gewoonlijke koffieklets maar ben toch benieuwd wat de oorzaak geweest zal zijn... da gebouw aan overkant is identiek aan de mijne, dan hoop je dat het een menselijke fout was en niks van het gebouw zelf want tis al ne vree oud gebouw.

Ik woon hier al 11 jaar, en nooit brand geweest in de buurt, en dit jaar (in minder dan 4 maanden zelfs) nu al 2 branden geweest. Geruststellend zeg amai.

Laatst bewerkt:
Mijn moeder woont in een gemeente waar de "zondagsrust" nog manu-militari afgedwongen wordt, dus tuinieren met machinerie daar om te helpen (het besje is toch ook al 73, ik zie ze niet direct meer met een heggentrimmer in de weer gaan) kan al niet, het is veel te warm om te gaan fietsen, veel is er gesloten vanwege feestdag en/of zomerverlof,...

Mijn moeder woont in een gemeente waar de "zondagsrust" nog manu-militari afgedwongen wordt, dus tuinieren met machinerie daar om te helpen (het besje is toch ook al 73, ik zie ze niet direct meer met een heggentrimmer in de weer gaan) kan al niet, het is veel te warm om te gaan fietsen, veel is er gesloten vanwege feestdag en/of zomerverlof,...
dan kan je toch gewoon niks doen

Ik vind dat toch serieus lastig, niks doen.
Vergt wel wat talent. Weten dat de afwasmachine klaar is en die toch niet uitladen.
Lege flesjes laten staan ipv ze weg te bergen. Verpakking op tafel laten liggen ipv in de vuilbak te gooien.
Mijn vrouw is dan af en toe lastig maar die beseft niet hoe moeilijk en hoeveel concentratie dat wel niet vergt om niet de ideale man te zijn.
En dat ik dus na een sessie niets doen meestal moet uitrusten.

Vergt wel wat talent. Weten dat de afwasmachine klaar is en die toch niet uitladen.
Lege flesjes laten staan ipv ze weg te bergen. Verpakking op tafel laten liggen ipv in de vuilbak te gooien.
Mijn vrouw is dan af en toe lastig maar die beseft niet hoe moeilijk en hoeveel concentratie dat wel niet vergt om niet de ideale man te zijn.
En dat ik dus na een sessie niets doen meestal moet uitrusten.
bij nader inzien heb ik er toch geen zo'n moeite mee :unsure:

Fucking immokantoren, ge stuurt die een vraag en ge krijgt een bericht terug met de vraag naar je telefoonnummer en naar het antwoord op je vraag kan je fluiten.
Ze hebben gvd u telefoonnummer toch niet nodig om die vragen te kunnen beantwoorden he.

Fucking immokantoren, ge stuurt die een vraag en ge krijgt een bericht terug met de vraag naar je telefoonnummer en naar het antwoord op je vraag kan je fluiten.
Ze hebben gvd u telefoonnummer toch niet nodig om die vragen te kunnen beantwoorden he.
Sommige vragen zijn misschien gemakkelijker om telefonisch te bespreken?

Bah, kandidaten in overvloed. Dat is het probleem. Daarom kunnen ze wat nonchalant zijn. Dus antwoord op mail, nada. En terug bellen als je belt en je nr opgeeft doen ze ook al niet snel meer, tenzij het al een lopende zaak is.
Vantegenwoordig wil m'n je nu ook al screenen op voorhand, t'is meer solliciteren geworden om een te huis bezoeken of whatever.

Bah, kandidaten in overvloed. Dat is het probleem. Daarom kunnen ze wat nonchalant zijn. Dus antwoord op mail, nada. En terug bellen als je belt en je nr opgeeft doen ze ook al niet snel meer, tenzij het al een lopende zaak is.
Vantegenwoordig wil m'n je nu ook al screenen op voorhand, t'is meer solliciteren geworden om een te huis bezoeken of whatever.
Het enige dat die mannen nog interesseert is hun commissie binnenhalen, het verkoopt zichzelf toch en boven de prijs, waarom nog moeite doen dan?

das bij verzekeringen/leningen e.d. dikwijls ook zo. Zeker met onlinesimulaties: al wat je wil is het resultaat van die simulatie, maar in 90% van de gevallen willen ze uw gegevens om u te contacteren en krijg je niets van resultaten als je dat niet ingeeft.
En meestal laten ze u dat eerst volledig invullen om dan pas u in de laatste stap te vraagen achter die gegevens. Das zo hatelijk. :angry: Geef me de resultaten en ik zal wel zelf beslissen of het de moeite is dat er met u contact wordt opgenomen :angry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan