True!Je kan het maar proberen natuurlijk![]()
Wie niet waagd blijft maagt of zo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True!Je kan het maar proberen natuurlijk![]()
Wie nie waadt, blijft maagd?True!
Wie niet waagd blijft maagt of zo

2) In de andere doodle was er discussie over de datums:
- Ik vul alles in met de mentaliteit: Alleen "niet" invullen wanneer het écht niet lukt. En dan vul ik "misschien" in bij weekends waar we met veel organisatie en geregel toch nog iets kan geforceerd worden. Ik had één dergelijk weekend ingevuld.
- Resultaat: "Ja, mac-bc, kun je van die "misschien" nog een "Ja" maken?"
Wat bleek nu? Er had ene een ganse maand als "Niet" ingevuld omdat ze "ergens in die periode" een weekje op reis willen gaan maar ze weten nog niet precies wanneer. En om zichzelf van alle keuzevrijheid te kunnen blijven bedienen, had hij maar direct de ganse maand als "niet" ingevuld.![]()
Ah ja, natuurlijk.
Een normale mens zou dat allemaal als Groen invullen, en zijn reisdatum vervolgens aanpassen aan de uitkomst van de Doodle volgens de First Come First Serve policy. Of desnoods nog vlug even overleggen met zijn madam en een keuze maken voor hun reis, waarna hij dan correct de Doodle kan invullen. Maar neen hoor. Alles in 't rood zegt hij. En dan wordt er gekeken naar mij om mijn "misschien" met veel moeite en organisatie te proberen omgooien naar een "Ja".Allez gast, serieus. No fucking way. Ik heb gevraagd aan die arrogante of hij niet gewoon zijn verlof al kan inplannen.
Les weer geleerd. Volgende Doodle:
- "Neen" blijft "Neen".
- "Misschien" invullen als "Neen".
- "Ja" invullen als "Misschien".
En het gekke van de situatie is: als je het op die arrogante manier doet, en men vraagt je om een "misschien" naar een "Ja" te veranderen, dan ben je waarschijnlijk nog de goede jongen die zich "aangepast" heeft. Terwijl ik nu waarschijnlijk als de ambetanterik zal gepercipieerd worden die "niet flexibel" is. Voor de kortzichtigen dan.
Maar is dat een probleem?Ik had het niet in de gaten maar die kerel had dus niet alleen die ganse maand rood gezet, hij had gewoon ALLES rood gezet. Heel 2022. Behalve dat ene weekend. Zelfs die dagen die hij wou reserveren stonden dus niet op “misschien” maar op “niet”. Zonder uitleg.
Dat is dus letterlijk zeggen: “kust ze allemaal, fuck jullie agenda, fuck jullie Doodle, het zal toch DAT ene weekend zijn die mij het allerbeste uitkomt en niets anders.”
Zo zitten sommigen blijkbaar in elkaar.
Dude. Stop daar toch over.Ik had het niet in de gaten maar die kerel had dus niet alleen die ganse maand rood gezet, hij had gewoon ALLES rood gezet. Heel 2022. Behalve dat ene weekend. Zelfs die dagen die hij wou reserveren stonden dus niet op “misschien” maar op “niet”. Zonder uitleg.
Dat is dus letterlijk zeggen: “kust ze allemaal, fuck jullie agenda, fuck jullie Doodle, het zal toch DAT ene weekend zijn die mij het allerbeste uitkomt en niets anders.”
Ik zou gewoon een ander weekend gaan, zonder hem.Ik had het niet in de gaten maar die kerel had dus niet alleen die ganse maand rood gezet, hij had gewoon ALLES rood gezet. Heel 2022. Behalve dat ene weekend. Zelfs die dagen die hij wou reserveren stonden dus niet op “misschien” maar op “niet”. Zonder uitleg.

Indien ik iemand die keuze zou zien ingeven, zou ik dat week-end misschien bewust leeg laten.Ik zou gewoon een ander weekend gaan, zonder hem.
Maar dan moet hij alleen op stapIk zou gewoon een ander weekend gaan, zonder hem.

Zou hem het minste frustratie opleveren wel...Maar dan moet hij alleen op stap![]()

Ik geef niet graag dendezen gelijk - maar hij zegt het niet alleen - maar je leest hier wel vaker wat een zooi het is als ‘grote mensen’ samen iets willen plannen. Zelfs met ‘ja maar carrière, kinderen, blablabla’. Ik stem mee met het kamp ‘laat het hem zelf uitzoeken, als je een datum zet dan zal je zien hoe snel het plots wél kan voor hem’.Ik zou gewoon een ander weekend gaan, zonder hem.
Meer focus op de omgeving en alle andere problemen van de wereld dan.Zou hem het minste frustratie opleveren wel...![]()

Wtf is dat voor logica? Dus omdat dat dier te veel kijklustigen aantrok, maken ze het af? Bah.Konden ze die nieuwsgierige idioten niet euthanaseren??
Rondzwervende walrus Freya afgemaakt in Noorwegen
![]()
Geliefde walrus Freya afgemaakt in Noorwegen nadat opdringerige fans haar niet met rust lieten
Noorwegen heeft de rondzwervende en kattenkwaad uithalende walrus Freya laten afmaken. Het dier werd continu belaagd door nieuwsgierige mensen. De autoriteiten hadden al gewaarschuwd Freya in te laten slapen omdat mensen zichzelf door hun opdringerige gedrag in gevaar brachten.www.hln.be
Terecht! Maar wat jij vooral doet in zowat elke post, is "u" zetten ipv "uw" en dat is erg vervelend om te lezen!Op iedere schrijffout en dt-fout gewezen te worden![]()