Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kost geld ipv op te brengen he, ook al kunnen ze met die verkeersremmers levens redden.

De laatste keer dat ik geflitst ben was het ook op een lege straat (@ 52 km/u waar je vroeger 70 mocht). Toegegeven : er is een klein schooltje op die baan, maar om 5u10 is het daar nog héél rustig. Enkel mensen die vroeg naar hun werk moeten vertrekken passeren daar ... En de flikken.
Geflitst aan 52 dan is er al 2x een correctie toegepast en stond er nog meer op de teller. Maar dat vergeet iedereen altijd als ze verongelijkt hub verhaal vertellen

Het overlijden van die arme Beluga. En dan zijn er kwatongen die beweren dat het dier er niet zelf heen is gezwommen? Alsof dat zo maar even in Seine is gezet...

Laatst bewerkt:
Klantenservice van Tadaam. In november vorig jaar werkte de domiciliëring ineens niet meer. Ja meneer, we hebben problemen met de betalingen. Heb sinds dan geen enkele factuur meer gekregen. Enkele maanden geleden viel m'n euro dat ik die rekeningen niet meer krijg. Log ik in op het portaal: kan enkel m'n verbruik zien, maar niets van abonnement gegevens. Al paar keer gereport via dat portaal: geen reactie. Vandaag via Whatsapp: de chatbox werkte maar zodra dat bleek dat het niet genoeg was: doodse stilte. Echt, hoe slecht kunt ge uw dienst na verkoop maken. En maar reclame maken via Instagram met wedstrijden e.d., maar een beetje investeren in wat er toe doet, no way josé

Klantenservice van Tadaam. In november vorig jaar werkte de domiciliëring ineens niet meer. Ja meneer, we hebben problemen met de betalingen. Heb sinds dan geen enkele factuur meer gekregen. Enkele maanden geleden viel m'n euro dat ik die rekeningen niet meer krijg. Log ik in op het portaal: kan enkel m'n verbruik zien, maar niets van abonnement gegevens. Al paar keer gereport via dat portaal: geen reactie. Vandaag via Whatsapp: de chatbox werkte maar zodra dat bleek dat het niet genoeg was: doodse stilte. Echt, hoe slecht kunt ge uw dienst na verkoop maken. En maar reclame maken via Instagram met wedstrijden e.d., maar een beetje investeren in wat er toe doet, no way josé
Nu doet ge mij wel twijfelen, ik dacht dat ne keer te nemen voor 1 maand en dan terug te sturen (tijdelijk gebruik) zouden ze ook moeilijk doen om te retourneren?? Die domiciliëring dus niet echt nodig, maar als de klantendienst zo slecht is..?

Nu doet ge mij wel twijfelen, ik dacht dat ne keer te nemen voor 1 maand en dan terug te sturen (tijdelijk gebruik) zouden ze ook moeilijk doen om te retourneren?? Die domiciliëring dus niet echt nodig, maar als de klantendienst zo slecht is..?
Ze maken er toch reclame mee dat ge het voor 1 maand kunt gebruiken. Misschien dat ge dat normaal via dat portaal kunt annuleren, maar ik kan er ieg niets meer in zien buiten m'n verbruik :p
't is bijna onmogelijk om er iemand te contacteren: in november heb ik het via Instagram WhatsApp en mail geprobeerd. Via mail kreeg ik toen het bericht dat ze de toestroom aan berichten niet aan konden en dat ik via social media moest proberen. Via instagram noppes en via Whatsapp dus het bericht: 'ja, we hebben problemen. Wacht nog even en zie of het zijn eigen oplost.' (niet de exacte woorden). Niet dus :p
Kga zeker niemand aanmoedigen om Tadaam in huis te nemen alhoewel de belofte van next day delivery wel klopte en de verbinding ook wel oké is. Maar qua support een dikke 0 dus.

dus nu heb je al enkele maanden gratis internet en tv?
Yep, al bijna een jaar. Wat leuk is, zolang ze me binnen een paar maanden niet ineens een factuur van >400€ voorschotelen, zeker aangezien ik de eerste maanden het bedrag niet heb opzij gezet aangezien ik het gewoon was om dat met domiciliëring te betalen.

Ergernisje omdat ik niet weet of het over mij gaat of ne andere apartementbewoner.

Ne brief van de wijkagent in mijn postbus (zo eentje netjes getypt) met de vraag van luide muziek zachter te zetten. Nu ben ik er ene die wel met regelmaat naar muziek luister, maar ik doe dat nooit luider dan nodig en 'savonds/snachts zet ik het zo stil mogelijk. Maar omdat ik zwaar slechthorend ben, en een gehoorapparaat gebruik, weet ik natuurlijk niet hoe luid dit nog altijd is voor een normaal horende persoon.

En eigenlijk is het een dubbele ergernis want ik woon hier al 10 jaar en mijn muziek heeft nooit luider of stiller gestaan, dus als dat over mij gaat heb ik dus al 10 jaar hetgene gedaan dat ik absoluut wou vermijden: mijn buren overlast bezorgen. :angry:

Kwil weten of dat van mij kwam of ne andere bewoner gvd!

Als het over u zou gaan zouden uw buren toch al zelf eens bij u geklaagd zouden hebben zeker?

Enige manier dat ze dat zouden kunnen doen (en eigenlijk de beste manier) is door een briefje in mijn brievenbus of tegen mijn deur achter te laten en dat heb ik nog niet gezien.

Maar tegenwoordig gaan ze al met vanalles en nog wat direct bij de politie klagen "de wijkagent zal het wel oplossen", dus wie weet. Het is een gebouw met sociale apartementen, het zijn niet de meest inteligentste mensen die hier wonen (bewijs: ikzelf), dus again, who knows...

Der zit wel een emailadres van de wijkagent in de brief. Mailtje sturen en info vragen/mezelf aangeven? :unsure:

Ergernisje omdat ik niet weet of het over mij gaat of ne andere apartementbewoner.

Ne brief van de wijkagent in mijn postbus (zo eentje netjes getypt) met de vraag van luide muziek zachter te zetten. Nu ben ik er ene die wel met regelmaat naar muziek luister, maar ik doe dat nooit luider dan nodig en 'savonds/snachts zet ik het zo stil mogelijk. Maar omdat ik zwaar slechthorend ben, en een gehoorapparaat gebruik, weet ik natuurlijk niet hoe luid dit nog altijd is voor een normaal horende persoon.

En eigenlijk is het een dubbele ergernis want ik woon hier al 10 jaar en mijn muziek heeft nooit luider of stiller gestaan, dus als dat over mij gaat heb ik dus al 10 jaar hetgene gedaan dat ik absoluut wou vermijden: mijn buren overlast bezorgen. :angry:

Kwil weten of dat van mij kwam of ne andere bewoner gvd!
Als ge het wilt weten, kan je dan geen brief ophangen in de lobby met de uitleg die je hier geeft en de vraag om het u gewoon te zeggen wanneer de muziek te luid staat. (Of een x aantal brieven printen en dit bij de directe buren posten)

Enige manier dat ze dat zouden kunnen doen (en eigenlijk de beste manier) is door een briefje in mijn brievenbus of tegen mijn deur achter te laten en dat heb ik nog niet gezien.

Maar tegenwoordig gaan ze al met vanalles en nog wat direct bij de politie klagen "de wijkagent zal het wel oplossen", dus wie weet. Het is een gebouw met sociale apartementen, het zijn niet de meest inteligentste mensen die hier wonen (bewijs: ikzelf), dus again, who knows...

Der zit wel een emailadres van de wijkagent in de brief. Mailtje sturen en info vragen/mezelf aangeven? :unsure:
Zou gewoon mailtje sturen naar hem en vragen of de klacht over u ging. Toont enkel uw goodwill als ge dit doet.

Echt weer de meest 2022 uitspraak die je kan hebben. "Het gebeurt enkel bij vrouwen." Nee madam 1-hit wonder, elke artiest waar ook ter wereld moet zich op een festival aan het gegeven tijdslot houden. Je moet al bij de top der top horen om daar speling op te krijgen.

Van zo'n bullshit krijg ik het dus op mijn heupen. En dan nog zo'n uitspraak doen op het meest inclusieve festival dat je hier hebt. Achterlijk mens.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan