Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol. Met respect communiceren = "koning mac"?! Uw gedrag neigt veel meer naar koning-allures hoor.

Ooit al eens bij stilgestaan dat jouw superieure (en blijkbaar verborgen) agenda ook impact heeft op anderen hun inferieure agenda, oh koning recipe4hate?! Ik ga mij niet in 5 bochten wringen omdat koning Recipe4hate de autist wil uithangen om uw grasje te maaien op een vast tijdstip hoor.

Je hebt exact mijn punt bewezen van hoe laag sommigen hun standaarden leggen. Uw manier van communiceren is een recept voor haat.
Wat geeft u het recht om te mogen weten waarom ik belet zou zijn?
Ik kan die dag niet, punt.

Kiest gewoon een datum dat iedereen kan en klaar he. En als niet iedereen kan; kies dan de datum met de meeste deelnemers.

Gij maakt uw leven toch zo moeilijk soms

Als ik met mijn vriendinnen groepje een Doodle heb dan pak ik nee wanneer ik echt niet kan en soms is dat voor andere misschien een futiele reden maar voor mij een belangrijke reden om nee te zeggen.
Als we er samen niet uitkomen om allemaal af te spreken dan pakken we de datum waar de meeste kunnen.
En zo gaan we toch om de paar maanden iets eten of doen.
Anders zou het maar 1 keer per jaar zijn of zo.

Ergens begrijp ik Mac wel

Onlangs ook een heel georganiseer met verschillende om dan antwoorden te krijgen als (+1 maand op voorhand)
- Het zou misschien wel kunnen zijn dat wij dat weekend eens naar zee gaan -> Pech dan is het zonder u, ik blijf nie wachten
- Nee wij kunnen niet want op zondag ga ik voormiddag altijd 100km fietsen -> Pech dan is het zonder u, en volgende keer krijgt ge zelfs geen uitnodiging meer

Edit: Ik heb eigenlijk zelfs liever geen verantwoording dan flauwe (misschien) excuses

Mijn broer heeft de ambetante gewoonte om twee of drie dagen op voorhand pas door te geven dat er een verjaardagsfeestje is voor een van zijn kinderen. Dan is het twee uur op rijden voor een stukske taart, daar dan twee uur te zitten en dan twee uur terug te rijden. Met een peuter. :unsure:

Je vrienden werken niet voor jou en hebben dus geen verantwoording af te leggen.

Niet blij met je vrienden en hun gedrag? Je kan er misschien betere maken.

Ik zit de laatste dagen weer op een golf van emoties. Het was enkele maanden geleden dat ik er zoveel last van had. Het ging de laatste maanden juist beter met hier en daar een minder dagje. Ik begin dan ook alles in twijfel te trekken en dingen in vraag te stellen. Ik haat dit.

@mac-bc Er is niets mis met waarden of loyaliteit te hebben, maar er is ook zoiets als realiteitszin. Als uw standaarden mijlenver van anderen liggen, dan ligt dit toch ook deels aan jezelf.

Ik ben bijvoorbeeld iemand die graag stipt is, soms ben ik er al 30-40 min op voorhand, om zeker op tijd te zijn.
Anderen komen 5 min op voorhand en anderen zijn dan weer 5 min te laat. Moet ik dan anderen veroordelen, omdat ze mijn strakke stiptheidswaarden niet hanteren? Zolang de activiteit normaal kan doorgaan heeft niemand er last van.

Fuck zeg, geflitst in Brussel. Ik weet dat het volledige centrum zone 30 is behalve op de grote assen.

Nu hebben ze mij geflitst aan de Nieuwpoortlaan, dat is dus aan het kruisje hier op de kaart.

De gele assen zijn 50 of 70 per uur, de rest is 30. Dus de ganse kleine ring is 50 of 70, behalve dat ene stuk langs het kanaal. Dat wist ik dus niet en was mij dus ook niet opgevallen.

Goed, geflitst aan 55km per uur. Geen duizelingwekkende snelheid dus. Boete: 227,06€. :angry:

Kijk, je kan nu zeggen "ge moet u maar aan de snelheid houden" en dat is natuurlijk zo. En ik probeer dat ook echt overal te doen. Maar dit is gewoon mensenkloterij. Het is wellicht niet toevallig dat ze net op dat ene stuk, het enige stuk van de ring waar het toch zone 30 is, staan te flitsen, omdat ze goed genoeg weten dat velen zich daar zullen vergissen en zullen denken dat het er zone 50 of 70 is.

Goed, dat ze dan een boete geven, tot daar aan toe. Maar 227,06€? Zijn die nu compleet de realiteitszin kwijt? Dat is voor de meeste mensen met een normaal inkomen toch niet te betalen, zeker in deze tijden?

Laatst bewerkt:
Flitslocaties worden meestal mede bepaald door ongevalstatistieken.

Van waar het idee ook komt dat men flitst uit mensenkloterij blijft mij toch ook een mysterie. Precies of het boetebedrag komt op de weddefiche van de agent terecht

Ik zie nog steeds geen mensenkloterij. Als ik 1 zou kunnen flitsen die 90 rijd in de bebouwde kom dan trakteer ik er zelfs 1 voor heel het commissariaat. 51 enzo zijn zure boetes maar als je 90 rijdt in de bebouwde kom dan ben je gewoon een dwaas.

Het gaat mij vnl om het feit dat ze het blijkbaar jammer vinden als iemand net vertraagt en ze die dus niet kunnen flitsen. En ook wanneer Q-musiq het omroept dat daar een flitser staat en de mensen daar dus vertragen, dat vinden ze dus ook "vervelend". Kijk, dan draait het niet meer om verkeersveiligheid maar puur om het kunnen en willen flitsen, niet meer, niet minder.

Ze zouden net blij moeten zijn toch dat de mensen effectief vertragen, dat is toch het doel? Trager en veiliger verkeer?

Uiteraard is 90 in de bebouwde kom dwaas en not done. Maar 227€ boete voor 55 in een zone 30, waarbij die zone 30 dan ook nog eens echt een uitzondering is op de rest van de wegen in Brussel, ja, dat vind ik er toch net wat over.

Het gaat mij vnl om het feit dat ze het blijkbaar jammer vinden als iemand net vertraagt en ze die dus niet kunnen flitsen. En ook wanneer Q-musiq het omroept dat daar een flitser staat en de mensen daar dus vertragen, dat vinden ze dus ook "vervelend". Kijk, dan draait het niet meer om verkeersveiligheid maar puur om het kunnen en willen flitsen, niet meer, niet minder.

Ze zouden net blij moeten zijn toch dat de mensen effectief vertragen, dat is toch het doel? Trager en veiliger verkeer?
trager verkeer over heel de weg is meer verkeersveiligheid. Mensen die te snel rijden, remmen voor de flitser en dan terug versnellen heeft weinig invloed op de verkeersveiligheid.

Uiteraard is 90 in de bebouwde kom dwaas en not done. Maar 227€ boete voor 55 in een zone 30, waarbij die zone 30 dan ook nog eens echt een uitzondering is op de rest van de wegen in Brussel, ja, dat vind ik er toch net wat over.

Meestal als ze weten waar ze staan is dat een vrijgeleide om in alle andere plekken dan te vlug te gaan rijden want daar staan ze dan al zeker niet. Die bedragen bepaalt de politie niet e. Daarvoor moet je bij vadertje staat zijn. En ze mogen trouwens ook niet zomaar staan waar ze willen. Bij ons krijgen ze straten waar ze mogen staan om pesterijen te voorkomen.

Meestal als ze weten waar ze staan is dat een vrijgeleide om in alle andere plekken dan te vlug te gaan rijden want daar staan ze dan al zeker niet. Die bedragen bepaalt de politie niet e. Daarvoor moet je bij vadertje staat zijn. En ze mogen trouwens ook niet zomaar staan waar ze willen. Bij ons krijgen ze straten waar ze mogen staan om pesterijen te voorkomen.
Welke straten zijn dat? :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan