Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu al last van kabaal, het laatste wat ik nodig heb is dat hij ook nog eens begint te schreeuwen omdat hij in de fik staat.
Zeer ergerlijk als ik het lees, en ja nachtrust missen kan snel veel dominos doen vallen ivm gezondheid (fysiek en mentaal). En dan de constante lawaai overlast = geen rust in huis en veel stres
Kzou toch politie blijven bellen en hun zeggen dat ze een spel spelen ermee, getuigenissen van bv 2 3 4 buren is ook al iets!

Khad zo een collega ooit, en die haar nieuwe bovenbuur deed z'n verhuis in een hittegolf naar een appartement ... en dan maar van 23h tot 4H snachts met een verhuislift de boel naar boven net voorbij die collega haar slaapkamerraam! En daarna ook veel rumour snachts etc.

Z'on mensen verdienen een marteling ... dark room paar dagen met uren aan stuk slijpschijven ofzo

ps haha die huis afgebrand thread, herinner me die ook nog

Wacht tot je je handen in de winkel moet ontsmetten...
Ik heb enorm veel last van loszittende velletjes rond mijn nagels.
En ik kan daar dan niet afblijven met als gevolg constant kleine wondjes aan mijn vingers.

Elke keer ik mijn handen moet ontsmetten in de winkel, op het werk,... sterf ik een klein beetje...

Ik heb enorm veel last van loszittende velletjes rond mijn nagels.
En ik kan daar dan niet afblijven met als gevolg constant kleine wondjes aan mijn vingers.

Elke keer ik mijn handen moet ontsmetten in de winkel, op het werk,... sterf ik een klein beetje...
:sarcastic: Echte mannen met baarden , hebben in feite daar geen last van .

Tiens ik moet precies toch een kleine kanttekening maken bij mijn vrouw haar poes :unsure:
Dat beest kruipt 5 keer per dag achter mijn lego en breekt regelmatig dingen af. Super irritant.

Tiens ik moet precies toch een kleine kanttekening maken bij mijn vrouw haar poes :unsure:
Dat beest kruipt 5 keer per dag achter mijn lego en breekt regelmatig dingen af. Super irritant.

Als je zelfs geen keeper in uw goal zet is het niet moeilijk dat er al eens een balletje ingekopt wordt eh :unsure:

Hier hetzelfde.

Ik wil niet onverdraagzaam zijn en iedereen zondigt al eens tegen een regel, al dan niet vanuit een zekere noodzaak. Maar is het nu echt nodig om elke dag 6 andere mensen uit te nodigen voor pure ontspanning alsof er niets aan de hand is, zoals die tweedeverblijvers naast ons? En niet gehinderd door enige vorm van gêne hé. Wat staan roepen op de gang, luide muziek 's nachts, met hun zatte botten wat staan meekwijlen, ... Hoe Corona? Wat Corona? Waar Corona?
Deze corona-crisis heeft de tweedeverblijvers echt wel ontmaskerd als dé eikels van onze samenleving. Terwijl families zaten weg te kwijnen in kleine appartementen moesten hun first-world problems prioritair aangepakt worden. En als ze dan hun goesting krijgen, zitten ze hier nog schaamteloos lockdown-feestjes te organiseren.

Op den duur begin je je zo'n ongelofelijk naïeve kloot te voelen dat jij je braaf aan de regels houdt en de curve helpt beheersen, terwijl je elke dag de "feestjes" van uw buren moet aanhoren. Maar wat moet je doen? Klagen en in de memoires komen van kay-gell? Neen, dan nog liever mijn kas opfretten.
T zijn maar oudjes en veel koffieklets overdag hier gelukkig. Het is voornamelijk voor hun welzijn dat we allemaal die regels volgen en zij doen het dan niet. Dat wringt soms wel eens hard. Maar ik zet dat van me af meestal voor m'n eigen welzijn.

Mensen die klagen over de nieuwe marsrover, omdat ze daar wel tijd en geld voor hebben ipv corona te fixen.

Ja want dat idee, het ding maken + naar mars vliegen is eind vorig jaar beslist... :sop::sarcastic:

Ik heb die eerst opgegeten en dan terug gedaan alsof da ne echte was!
Fooled you, simpele ziel :unsure:

Het verval is begonnen.
En ben zonet ei zo na op mijn gezicht gegaan met mijn elektrisch stepke daardoor.
Ik wilde de straat oversteken en kijk links maar moest dus half mijn lichaam meedraaien ipv mijne nek alleen. Dus da stuur gaat mee en ik verschoot, juist op tijd er af gesprongen. :coolbrows:
Op uwe leeftijd hoor je dan ook niet meer met tiener speelgoed te spelen he! Bewijs geleverd!

Mensen die klagen over de nieuwe marsrover, omdat ze daar wel tijd en geld voor hebben ipv corona te fixen.

Ja want dat idee, het ding maken + naar mars vliegen is eind vorig jaar beslist... :sop::sarcastic:

Alsof Corona oplossen op dit moment ook het enige is dat we moeten doen. Alle andere dingen even aan de kant se.

Leopold Lippens overleden.

Over de doden niets dan goeds, maar ik erger mij hoe die wordt verheerlijkt door de inwoners van Knokke om de stad "op niveau te houden". Het is een familie van notoire fraudeurs, die overal belangenvermenging doen, sjoemelen met bouwprojecten etc. Maar als je de frigoboxtoerist uit Knokke houdt, wordt dat blijkbaar allemaal met de mantel der liefde bedekt.

Leopold Lippens overleden.

Over de doden niets dan goeds, maar ik erger mij hoe die wordt verheerlijkt door de inwoners van Knokke om de stad "op niveau te houden". Het is een familie van notoire fraudeurs, die overal belangenvermenging doen, sjoemelen met bouwprojecten etc. Maar als je de frigoboxtoerist uit Knokke houdt, wordt dat blijkbaar allemaal met de mantel der liefde bedekt.
net zoals de gem. knokkenaar dus :p

Nieuwe bovenbuur. Vond 23u een goed moment om z'n verhuis te beginnen. Eerste week continu overlast; meubels schuiven, luid praten en lachen tot een stuk in de nacht, muziek, met schoeisel onnodig hard over de vloer lopen, bezoekers die alle bellen afgaan (ja, ook 's nachts).

Toch geprobeerd vriendelijk aan te kaarten. Sorry, bedankt om te laten weten, we letten er op etc. Overlast bleef duren, herhaalde pogingen hem er op aan te spreken door de volledige blok halen niets uit. "Koopt u ne koptelefoon dan kunde stoppen met zagen." Telewerken, ontspannen, in slaap vallen... Allemaal gestoord. Begin last te krijgen van continue stress en slaapgebrek.

Blijkt te gaan om een werkloze OCMW'er, appartement staat op naam van iemand anders. Politie bellen haalt weinig uit; ze zijn slim genoeg om niet te lang furore te maken want dan kan de politie vaststellingen doen. OCMW medewerker komt langs, krokodillentraantjes en loze beloftes en de volgende dag krijgen we als 'straf' een concert mannen die de vloer kapot springen.

Hem er uit krijgen is bijna onmogelijk — geluidsopnames zijn geen 'bewijs', hen op heterdaad betrappen is moeilijk want zo slim zijn ze nog. Ze wisselen gewoon doorheen de dag continu van welk appartement ze onveilig maken.

Ik snap die mensen niet. Andere mensen hun leven zuur maken want "het is mijn kot en ik doe wat ik wil". Alleszins wel duidelijk waarom die kerel geen job kan houden.
Hopelijk verhuis je nooit naar Hamburg-Noord. :unsure:

Nee, wat een degoutante beslissing. Iedereen verplichten om samen te hokken. Dit gaat goed gaan hoor. :sarcastic:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan