Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Why the hell kost een notaris +5K om een lening van 200k af te sluiten???
Waarom is dat bedrag variabel met hoeveel je leent? Dure inkt voor de extra cijfers?

afzetters
Ik was me 7 jaar geleden al aan het opjagen in de bancaire dossierkost van 200€ om een lening te openen.
Vandaag krjig ik te horen dat die kost ondertussen 475€ is :tongue:

Waarom zoveel Nederlanders op TV, ik kijk weinig maar net even aan het zappen en overal Nederlanders, is er daar geen werk meer, zijn ze goedkoper, wie zijn ze, wat doen ze ....

niets tegen Nederlanders maar ze zijn allemaal groter en kunnen het beter uitleggen

Karen Damen kan niet overal tegelijk zijn hé

:cautious:
Het filmpje.

Het enige dat je dient te doen, is je inbeelden dat de man op het einde in het filmpje, je buurman is.

Wedden dat het goed voelt?

(het expliciet linken doe ik niet)
Ik heb nu al last van kabaal, het laatste wat ik nodig heb is dat hij ook nog eens begint te schreeuwen omdat hij in de fik staat.

Aub wel doen, we hebben weer zo een thread nodig:
Maar om wat leuker af te sluiten: BESTE blijft toch die gast met vervelende buren, en na een ellenlange thread opeens de post "tis opgelost" met een foto van het kot van zijn buren dat in brand stond en hij ervoor met double thumbsup 🤣

Dat is de straf van god omdat ge ne perfect eetbare mars kapot hebt gemaakt!

Ik heb die eerst opgegeten en dan terug gedaan alsof da ne echte was!
Fooled you, simpele ziel :unsure:

waar is de tijd dat je schreef dat je aan sport deed om niet op uw tachtigste in een rolstoel te belanden. aaah , the memories...

Het verval is begonnen.
En ben zonet ei zo na op mijn gezicht gegaan met mijn elektrisch stepke daardoor.
Ik wilde de straat oversteken en kijk links maar moest dus half mijn lichaam meedraaien ipv mijne nek alleen. Dus da stuur gaat mee en ik verschoot, juist op tijd er af gesprongen. :coolbrows:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan