Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is de waaier ook de beste oplossing gebleken tegen de muggen
Naar het schijnt worden muggen aangetrokken door zure tenen https://wibnet.nl/dieren/insecten/mugEen kapitaal aan vliegramen gespendeerd. Letterlijk voor élk opendraaiend raam hebben we een vliegraam. Om dan quasi elke nacht wakker te worden van muggen.Onze kleine zijn gezicht staat weer vol.
Dan kijk je naar de buren: ramen wagenwijd open zonder vliegramen. -> Kleine heeft een perfect gave huid, niets aan het handje.
What is happening? Wat doen we verkeerd?
De muziek was beterDat op Facebook opeens publiciteit komt voor het boek L’étranger van Albert Camus.
Alsof ik dat kutboek zou willen kopen… nog trauma’s van… Franse les in het middelbaar….
Och ja en nu doe je er een schepje bovenop door mensen te schofferen, het werkt langs 2 kanten: beheersing en beleefdheid.
ps. het is een simpel ergernis topic hé, niet P&A.

Algemeen fenomeen, wat voor brol dat er op zo'n groepen komt is onvoorstelbaar. Standaard zinnen typen is blijkbaar ook te moeilijk daar.Ofwel wonen jullie allemaal in mijn gemeente ofwel is dat echt een algemeen fenomeen.
Gij boer, zo wa staan babbelen na 22uJa, veel lawaai heb ik niet gemaakt, de lijm opengegoten, epdm opengerold en aangedrukt met een veegborstel.
Het enige lawaai dat ik gemaakt heb is tegen mijn gebuur iets zeggen terwijl ie op mijn vingers stond te kijken vanuit zijn tuin.
."En dan gaat onze pensioenen betalen, arm België."Algemeen fenomeen, wat voor brol dat er op zo'n groepen komt is onvoorstelbaar. Standaard zinnen typen is blijkbaar ook te moeilijk daar.
Gij boer, zo wa staan babbelen na 22u.
"de jeugd is weer bezig Firmin", ik hoor het een azijnpissende vrouw van rond de 75 zo zeggen.
In plaats van de corporate buzzword bingo is dat de angry old people buzzword bingo."En dan gaat onze pensioenen betalen, arm België."
En op 45 op pensioen!In plaats van de corporate buzzword bingo is dat de angry old people buzzword bingo.
"de jeugd Mariette, die is lui en wilt ni werken, in mijnen tijd stonnekik op 14 jaar al int fabriek"
Niet om uw ergernis te minimaliseren, maar is dat zo erg?Dit weekend een jaar samen.
We gingen er een speciaal weekend van maken en hadden o.a. gereserveerd in een restaurant.
Moet hij morgen, uitgerekend MORGEN, ineens naar het buitenland voor het werk tot volgende week.
't Was al lastig genoeg dat hij geen verlof kan krijgen deze zomer, maar dit...!!!
Dan moet hij later deze zomer sowieso naar het buitenland ook.
Ik ben echt zwáár pissed en verdrietig.
.1 jaar samen zijn?Niet om uw ergernis te minimaliseren, maar is dat zo erg?
Dat gebeurt hier keivaak.
De echte seriële monogamist komt dat toch elke 1-2 jaar tegen.1 jaar samen zijn?
Vanaf ik ene zie met zo'n zijspiegel aan zijn stuur en lederen handschoentjes weet ik al genoeg. Ofwel rijd je met een auto, motor of fiets. Maar speel geen motard op ne fiets hé zeg.Het fietspad is volledig vrij en toch gaat meneer Elektrische Velo achter ons staan en met zijn vingers tappen en ogen draaien. Meneer, met uw fluo oranje helm, ditto sneakers en zelfs oranje sokken herken ik u de volgende keer prima, ik geef het maar mee.
Mijn opa was zo ene. Werkte bij Bockor. Reed rond met de camion van café tot café. Tegen de middag was die al goed zacht. Iedere avond kwam die ladderzat thuis. Schoentjes af en de zetel binnen. Oma bracht dan z'n eten en een pintje. Die man kwam de zetel niet meer uit, behalve om te plassen en te gaan slapen. Dat waren dezelfde die steeds zeiden: hard werken godverdomme, wij doen dat ook!En op 45 op pensioen!
/s
Het is elke generatie wat, maar ik ben ervan overtuigd dat de werkdruk niet gedaald is alleszins. Als ik die verhalen soms hoor van mijn buurman van bijna 80. Vroeg opstaan en vanaf 14 jaar werken, ok, maar wel een halve dag op café, en "al zijn maten" hadden zo'n drukke job dat ze nog een 2de konden doen, al dan niet door voordelen uit de eerste. Ondertussen de vrouw thuis de kinderen opvoeden, en een gigantisch stuk bouwgrond van de ouders gekregen om een nieuwbouw op te zetten met zijn loon als facteur.
Maar ja, de jeugd wil niet meer werken uiteraard, de profiteurs.
3 jaar later bestaat dat zaakske dus niet meer.... platgegooid voor de zoveelste appartementsblok.Pintjes aan €1.30 (toeristenprijs) die dan zakken naar 1€ ene keer ze doorhebben dat ge geen Brit zijt, uw best doet een paar woordjes Spaans te klappen en maar gewoon rap ene* drinkt uit beleefdheid want eigenlijk komt ge gewoon sigaretten halen.
Ik kijk er al aardig uit om volgend jaar terug op vakantie te gaan.
*ja, da bleef dus niet lang bij die ene, dag 3 was de vrouw al verbaasd/malcontent dat ik 2000km van thuis zo rap een stamcafé had gevonden.
Kheb de indruk dat mijn omgeving over niks anders kan praten dan het werk. Altijd gaat het over het werk.
Da's echt het laatste waar ik zelf na het werk over wil klappen.