Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben al 3 nesten laten verdelgen en gisteren ontdekt dat die fuckers een nieuwe nest aan het bouwen zijn...dit jaar krioelt het ervan wegens het uitzonderlijk droge voorjaar
Tijd om een vlammenwerper aan te schaffen.

Mijn ergernis: slapen met airco, zalig. Op het werk airco maar niet in productie. En ik moet geregeld weg en weer lopen.
Resultaat is dat ik zo mottig als iets ben. Keelpijn, niezen, hoofdpijn.

Maar ik vergeet even de doe het zelvers die werken wanneer het hen past en niet even aan buren denken of de uren waar 95% van de anderen verbouwkabaal maken soms straal negeren odmat het niet anders kan, maak fuckin tijd, het is een dunne lijn ja ...
Misschien doen die doe-het-zelvers dat dan ook na hun werk dus kunnen ze weinig anders (verlof is nogal snel op met verbouwingen)?

Misschien doen die doe-het-zelvers dat dan ook na hun werk dus kunnen ze weinig anders (verlof is nogal snel op met verbouwingen)?
Moet ergens kunnen, maar als je buren hebt met een baby die slaapt om 20h , best even communiceren dat je in een gedeelde muur gaat boren tot 22h.

Ik zelf ga nog iets landelijker proberen gaan wonen binnenkort denk ik, ik heb nood aan rust en natuur voor m'n gezondheid en boeren en traktors zijn okay voor me ... Niet dezelfde shit (over en over) waarom ik uit Gent verhuist ben. Moest ik een timetable maken van alle verbouwingen die ik meemaakte sinds 2012, te gek gewoon (zelfs tot op mijn werk toe, 2 jaar ook daar). En het effect op m'n gezondheid was vrij nefast te noemen... nu ja, hyperacusis is een bitch from hell vanaf een bepaalde ernst, en das mijn grootste zorg al 6 jaar. Zomer nr 6 die een ramp is, zeer tof zulle.... das dan ook de grootste overkoepelende ergernis.

Afijn over and out, genoeg erover.

Laatst bewerkt:

Mijn ergernis: slapen met airco, zalig. Op het werk airco maar niet in productie. En ik moet geregeld weg en weer lopen.
Resultaat is dat ik zo mottig als iets ben. Keelpijn, niezen, hoofdpijn.
Ik kan echt niet tegen airco. Op reis hadden we ook airco op de kamer en na 2 dagen heb ik die afgezet. Snachts had ik precies geen zuurstof genoeg, neus en keel zaten dicht tot ik weer een halve dag buiten geweest was.

Ik kan echt niet tegen airco. Op reis hadden we ook airco op de kamer en na 2 dagen heb ik die afgezet. Snachts had ik precies geen zuurstof genoeg, neus en keel zaten dicht tot ik weer een halve dag buiten geweest was.
Ja 't is zowat dat dat ik nu ervaar.

Hoeveel keer ik al ziek gevallen ben op reis door die airco, niet normaal.

Ik had het dan eens opgezocht en vaak is het doordat de airco niet goed onderhouden is. Wat in een hotel ook weer niet verwonderlijk is.
Ahzo. Ja dat kan goed zijn inderdaad.
Bij ons thuis is het nog maar een nieuwe, dus dat kan het niet zijn. Maar in 'den trek' liggen zal ook niet zo gezond zijn denk ik.

Op het werk wordt er geregeld onderhoud gedaan aan de airco's. Tenminste, als je om de 10 jaar geregeld noemt.

Gisterenavond was de BBB aka Belachelijke Brommerkes Brigade weer op stap. Jongens toch. Tussen 23.30u en 24.00u vier keer gepasseerd op de rotonde hierachter. Hebben die nu echt niks beters te doen dan met die gatachterlijke lawijtbrommerkes 1000000 toerkes te maken rond dezelfde 5 straten. Wat een fun hohoho.

/rant

Gisterenavond was de BBB aka Belachelijke Brommerkes Brigade weer op stap. Jongens toch. Tussen 23.30u en 24.00u vier keer gepasseerd op de rotonde hierachter. Hebben die nu echt niks beters te doen dan met die gatachterlijke lawijtbrommerkes 1000000 toerkes te maken rond dezelfde 5 straten. Wat een fun hohoho.

/rant

Dit weekend een jaar samen.
We gingen er een speciaal weekend van maken en hadden o.a. gereserveerd in een restaurant.
Moet hij morgen, uitgerekend MORGEN, ineens naar het buitenland voor het werk tot volgende week.

:wallbash::wallbash::wallbash:

't Was al lastig genoeg dat hij geen verlof kan krijgen deze zomer, maar dit...!!!
Dan moest hij later deze zomer sowieso naar het buitenland ook.

Ik ben echt zwáár pissed en verdrietig.
Ga mee.

Lachen met die zelfverklaarde buurtwachters terwijl ze hier zelf het schoolvoorbeeld zijn van de stereotype Vlaming onder zijn kerktoren die op alles commentaar heeft, want de buren werken godverdomme 's avonds nog aan hun dak en het schorem rijdt rond op brommerkes! Kers op de cringy taart is het feit dat we ze dan een "ludieke" naam geven terwijl een ander staat te zeiken over eLeMenTaiEe bEleEfDhEid!!1!1!, dit is toch echt gewoon vlaanderen samengevat in 1 topic :laugh:

Een kapitaal aan vliegramen gespendeerd. Letterlijk voor élk opendraaiend raam hebben we een vliegraam. Om dan quasi elke nacht wakker te worden van muggen. :wtf: Onze kleine zijn gezicht staat weer vol.

Dan kijk je naar de buren: ramen wagenwijd open zonder vliegramen. -> Kleine heeft een perfect gave huid, niets aan het handje.

What is happening? Wat doen we verkeerd?

Een kapitaal aan vliegramen gespendeerd. Letterlijk voor élk opendraaiend raam hebben we een vliegraam. Om dan quasi elke nacht wakker te worden van muggen. :wtf: Onze kleine zijn gezicht staat weer vol.

Dan kijk je naar de buren: ramen wagenwijd open zonder vliegramen. -> Kleine heeft een perfect gave huid, niets aan het handje.

't Is erg qua muggen dit jaar, hier ook. Onze kleine slaapt onder een muggennet en heeft nu ook geen beten meer. Voor we dat hadden, zat die ook vol.
Nu sta ik vol muggenbeten, maar ik heb het geluk dat dat niet jeukt bij mij, dus ik neem ze gerust over voor hem. :p

En als het dezelfde buren zijn als die van de bouwwerken, is het gewoon omdat zelfs de muggen daar niet binnen willen. :unsure:

Lachen met die zelfverklaarde buurtwachters terwijl ze hier zelf het schoolvoorbeeld zijn van de stereotype Vlaming onder zijn kerktoren die op alles commentaar heeft, want de buren werken godverdomme 's avonds nog aan hun dak en het schorem rijdt rond op brommerkes! Kers op de cringy taart is het feit dat we ze dan een "ludieke" naam geven terwijl een ander staat te zeiken over eLeMenTaiEe bEleEfDhEid!!1!1!, dit is toch echt gewoon vlaanderen samengevat in 1 topic :laugh:
Och ja en nu doe je er een schepje bovenop door mensen te schofferen, het werkt langs 2 kanten: beheersing en beleefdheid.

ps. het is een simpel ergernis topic hé, niet P&A.

Laatst bewerkt:
Ik verkoop materieel op 2ehands, minimum prijs op 500 euro in het zoekertje. Dat is dus korting meegerekend omdat het tweedehands is. Komt iemand af met: “Hey, ik koop het materieel aan 250 euro.” 😑

Nog iemand anders: “Hey, wat zou je er minstens voor willen?” Terwijl de minimumprijs in het zoekertje staat…Dus ik herhaal tegen de persoon: “ik zou er minstens 500 euro voor willen.” Komt ie af met: “ik kan eventueel 400 euro geven. Budgetair mag het niet te zwaar zijn.” 😑

De muggen binnen opgesloten ipv omgekeerd?

Ja, veel lawaai heb ik niet gemaakt, de lijm opengegoten, epdm opengerold en aangedrukt met een veegborstel.

Het enige lawaai dat ik gemaakt heb is tegen mijn gebuur iets zeggen terwijl ie op mijn vingers stond te kijken vanuit zijn tuin.
wassekikda?

Ik verkoop materieel op 2ehands, minimum prijs op 500 euro in het zoekertje. Dat is dus korting meegerekend omdat het tweedehands is. Komt iemand af met: “Hey, ik koop het materieel aan 250 euro.” 😑

Nog iemand anders: “Hey, wat zou je er minstens voor willen?” Terwijl de minimumprijs in het zoekertje staat…Dus ik herhaal tegen de persoon: “ik zou er minstens 500 euro voor willen.” Komt ie af met: “ik kan eventueel 400 euro geven. Budgetair mag het niet te zwaar zijn.” 😑

Toch algemeen geweten dat je je prijs wat hoger moet zetten, zodat je kan zakken naar de prijs die je er echt voor wil.

Jij blij en dien andere denkt een zaakje gedaan te hebben.

Nickname hier is de Death Star
Eenmaal het wat donker wordt gaan alle insecten daar op af en sterven een gruwelijke dood.

Héél tevreden over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan