Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wespennest ontdekt in de gasmeterkast die aan onze oprit staat waar mijn vrouw haar auto parkeert en recht onder de slaapkamer van onze dochter. Kastje opengekregen en dat ding is gigantisch! Dan maar 30 euro neertellen voor een verdelging ...

Ik zou 1 of 2 nemen naargelang verkeer. Voor of na ochtendspits is 2 meestal best maar om 17u en komende van Leuven niet meteen een idee. E411 heeft het voordeel dat je rechtstreeks van autostrade bijna op de Pleinlaan of Triomflaan zit, via optie 1 kan je van Montgomery tot de VUB nog redelijk lang stilstaan.

Nuja veel blabla om Google Maps of Waze te gebruiken.
Thnx!
Straks googlemaps maar eens bekijken voor de actuele situatie, just ook tegen men chef gezegd dat ik vroeger stop en dan ga ik maar mee. Kan ze nog wat herhalen in de auto en nie stressen over parking etc

Examen is om 5 dus het gaat mooi buiten de spits vallen (om aan te komen, om te vertrekken is iets anders waarschijnlijk)

Thnx!
Straks googlemaps maar eens bekijken voor de actuele situatie, just ook tegen men chef gezegd dat ik vroeger stop en dan ga ik maar mee. Kan ze nog wat herhalen in de auto en nie stressen over parking etc

Examen is om 5 dus het gaat mooi buiten de spits vallen (om aan te komen, om te vertrekken is iets anders waarschijnlijk)
Parking, kan je binnen op de campus? Of bedoel je dat je wat kan rondrijden terwijl zij al binnen is?

Parking, kan je binnen op de campus? Of bedoel je dat je wat kan rondrijden terwijl zij al binnen is?
Ja ze heeft parking gereserveerd binnen op de campus idd. Maar vorige keer was de eerste parking die ze opreden vol dus moesten ze verder zoeken. Als het dan zo is kan ik ze nog afzetten en zelf wat rondrijden.

Ze is harder aant stressen voor t verkeer denk ik dan voor het examen

Ja ze heeft parking gereserveerd binnen op de campus idd. Maar vorige keer was de eerste parking die ze opreden vol dus moesten ze verder zoeken. Als het dan zo is kan ik ze nog afzetten en zelf wat rondrijden.

Op dat uur zal er wel plaats genoeg zijn overal.

Raadpleeg het campusplan op de website wel best, want door werken raak je niet van de ingang aan de Triomflaan naar die op de Pleinlaan.

Op dat uur zal er wel plaats genoeg zijn overal.

Raadpleeg het campusplan op de website wel best, want door werken raak je niet van de ingang aan de Triomflaan naar die op de Pleinlaan.
Heeft ze me gisteren ook al 3x laten zien :biglaugh: ze moet in blok B zijn dus parking aan de pleinlaan
Nog 2x na dit (als het goed gaat), nog 2x

Wespennest ontdekt in de gasmeterkast die aan onze oprit staat waar mijn vrouw haar auto parkeert en recht onder de slaapkamer van onze dochter. Kastje opengekregen en dat ding is gigantisch! Dan maar 30 euro neertellen voor een verdelging ...

Doet de brandweer dat normaal niet gratis?

Hier is wespenverdelging gratis. Voor bijen komen ze echter niet langs

Is van mij ook zo. Ik moet binnenkort naar Brussel voor een examen en ik heb al bijna geen goesting om deel te nemen gewoon om er te geraken alleen al.

Volgens mij zou het gewoon al simpeler zijn moest ik met de trein gaan.

Bij mij is het de luchtmachtlaan in Brussel waar ik moet zijn.

Is van mij ook zo. Ik moet binnenkort naar Brussel voor een examen en ik heb al bijna geen goesting om deel te nemen gewoon om er te geraken alleen al.

Ik rij regelmatig met de auto naar centrum Brussel en dat valt best mee hoor.
Beetje drukker dan in het gemiddelde dorp, maar de snelheid ligt dan ook laag genoeg :)

Van waar moet jij komen ?
Zoals ik het zag met de trein dan moet ze al 3 treinen nemen om daar te geraken, waarvan 2 in Brussel zelf om dan nog n halve km te moeten wandelen
Misschien dat metro of tram ook een optie is..
Maar zelfs op het openbaar vervoer kun je nu ook niet echt rekenen..

vroeger lag Selor op de Bischoffsheimlaan, was ook niet echt een cadeau om met te auto te gaan

Dat is vlakbij waar @Silence moet zijn. Daar in de buurt op straat parkeren weet ik niet, volgens mij is dat sowieso betalen in de meeste straten van Elsene. Je kan misschien op de parking van de Colruyt staan :)

Waarom ook niet de trein? Van Etterbeek is dat misschien 10-15 min stappen. Of naar het Centraal en dan met de metro naar Thieffry. Openbaar vervoer binnen Brussel werkt goed.

Nu, zoals @Pan zegt vind ik ook wel dat in Brussel rijden meevalt (het is niet voor niets dat bewoners klagen dat het een stad voor automobilisten is/was), mensen blazen dat altijd wat op. Parkeren is soms wel een probleem, en dat verschilt tussen de vele gemeenten.

Laatst bewerkt:
Dat is vlakbij waar @Silence moet zijn. Daar in de buurt op straat parkeren weet ik niet, volgens mij is dat sowieso betalen in de meeste straten van Elsene. Je kan misschien op de parking van de Colruyt staan :)

Waarom ook niet de trein? Van Etterbeek is dat misschien 10-15 min stappen. Of naar het Centraal en dan met de metro naar Thieffry. Openbaar vervoer binnen Brussel werkt goed.

Nu, zoals @Pan zegt vind ik ook wel dat in Brussel rijden meevalt (het is niet voor niets dat bewoners klagen dat het een stad voor automobilisten is/was), mensen blazen dat altijd wat op. Parkeren is soms wel een probleem, en dat verschilt tussen de vele gemeenten.
Mja het is een beetje de afweging maken.. Met de trein ben ik een stuk langer onderweg vanuit West-Vlaanderen als alles goed gaat, maar als ik dan fille heb dan gaat het niet zo zot veel meer schelen qua tijd..

Van waar moet jij komen ?
Zoals ik het zag met de trein dan moet ze al 3 treinen nemen om daar te geraken, waarvan 2 in Brussel zelf om dan nog n halve km te moeten wandelen
Misschien dat metro of tram ook een optie is..
Maar zelfs op het openbaar vervoer kun je nu ook niet echt rekenen..

vroeger lag Selor op de Bischoffsheimlaan, was ook niet echt een cadeau om met te auto te gaan
Vanuit west vlaanderen.

Mja het is een beetje de afweging maken.. Met de trein ben ik een stuk langer onderweg vanuit West-Vlaanderen als alles goed gaat, maar als ik dan fille heb dan gaat het niet zo zot veel meer schelen qua tijd..
Zet gewoon op Google Maps je ideale aankomsttijd (en dag) in en zie wat eruit komt.

moeite met mijn dromen te onderscheiden van de realiteit, ik was bijvoorbeeld overtuigd dat ik mijn broer niet meer moest terugbetalen voor iets, blijkt dat ik dat effectief gedroomd heb en als waar heb onthouden.

ook mijn teen gestoten in een droom waar mijn nagel in zijn geheel eraf viel, dat is mij ooit al eens overkomen maar niet recent. Nu check ik toch vrij vaak mijn teen en heb ik 'fantoompijn'.

trein naar Brussel en dan Etterbeek is wel deftig. Vanaf Etterbeek geen tien minuten wandelen.

Zit weer eens bij de tandarts (trekken wijsheidstand).

Afspraak om 10u.
Om 10u30 roept hij iemand anders binnen en excuseert hij zich dat hij aan het uitlopen is.

En gsm-batterij zit op 19%, vannacht vergeten opladen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan