De veel te hard opvallende toupet van die gast van Immo Huybrechts in Costa Belgica.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is echt miserie zo een mensen. En die kunnen u echt lang het leven zuur maken.
Heel moeilijk om tegen op te treden zoals ge al aanhaalt.
Politie kan PV opmaken maar als die daar hun voeten aan vegen of inderdaad dan stil zijn...
Best zo veel mogelijk PVs proberen te verzamelen als 't de spuigaten uitloopt dan kunt ge naar de vrederechter.
Buurtbemiddeling kan ook soms helpen. Al hangt dat van de goodwill van de buur af.
Voor hetzelfde geld staat die gewoon ergens voor zo een greenscreen.
Bovenburen zijn de reden waarom ik van een appartement naar een huis ben verhuisd.Nieuwe bovenbuur. Vond 23u een goed moment om z'n verhuis te beginnen. Eerste week continu overlast; meubels schuiven, luid praten en lachen tot een stuk in de nacht, muziek, met schoeisel onnodig hard over de vloer lopen, bezoekers die alle bellen afgaan (ja, ook 's nachts).
Toch geprobeerd vriendelijk aan te kaarten. Sorry, bedankt om te laten weten, we letten er op etc. Overlast bleef duren, herhaalde pogingen hem er op aan te spreken door de volledige blok halen niets uit. "Koopt u ne koptelefoon dan kunde stoppen met zagen." Telewerken, ontspannen, in slaap vallen... Allemaal gestoord. Begin last te krijgen van continue stress en slaapgebrek.
Blijkt te gaan om een werkloze OCMW'er, appartement staat op naam van iemand anders. Politie bellen haalt weinig uit; ze zijn slim genoeg om niet te lang furore te maken want dan kan de politie vaststellingen doen. OCMW medewerker komt langs, krokodillentraantjes en loze beloftes en de volgende dag krijgen we als 'straf' een concert mannen die de vloer kapot springen.
Hem er uit krijgen is bijna onmogelijk — geluidsopnames zijn geen 'bewijs', hen op heterdaad betrappen is moeilijk want zo slim zijn ze nog. Ze wisselen gewoon doorheen de dag continu van welk appartement ze onveilig maken.
Ik snap die mensen niet. Andere mensen hun leven zuur maken want "het is mijn kot en ik doe wat ik wil". Alleszins wel duidelijk waarom die kerel geen job kan houden.
Oei, ik heb er momenteel nog geen last van, ik hoop dat ik dat nog een tijdje zo ga kunnen houden.Vanmorgen ook een pilletje moeten pakken![]()
En rond 17u nog eentje moeten pakken... Het belooft dus terug een gezellig jaartje te worden op dat vlak!Oei, ik heb er momenteel nog geen last van, ik hoop dat ik dat nog een tijdje zo ga kunnen houden.

Het is tenminste wel ne slimme buurman.Dat is echt miserie zo een mensen. En die kunnen u echt lang het leven zuur maken.

Koop jezelf een zetelbed?In slaap vallen in de zetel, naar bed gaan en dan wakker liggen en piekeren. Fuck you hersenen
Ik ga het moeten doen. Ik ben terug in de zetel gaan liggen. 5 minuten het nieuws gezien op tv, en dan als een blok in slaap gevallen.Koop jezelf een zetelbed?
Dat noemen ze boodschappen van algemeen nutReclame op VRT.nu, ik dacht dat ik daar al belastingen voor betaalde >.<

Zet u recht in de zetel. Ik weet het , liggen is veel aangenamer maar ik val ook al af en toe eens in slaap en als je dan naar je nest gaat heb je het vlaggen.In slaap vallen in de zetel, naar bed gaan en dan wakker liggen en piekeren. Fuck you hersenen
Hier hetzelfde.Corona regels en m'n buren: constant dagelijkse bezoeken van kinders kleinkinders acherkleinkinders... een bubbel of 4 ... Dat is dan een risico groep van 2 oudjes !
Corona bestaat blijkbaar niet meer en zo ook bepaalde regels, sinds begin november al blijkbaar voor hen.
Hoe braaf menskes toch ergens zwaar corona recidivist kunnen zijn uit puur eigenbelang (die 'recidivist' is een beetje ironisch bedoeld)
En hier zit ik dan die zelden nog m'n weinige familie zie![]()

Bij ons in de supermarkt moet iedereen verplicht een kar pakken. Is dat bij jullie dan niet zo? Kinderen kan je niet noodzakelijk alleen thuislaten natuurlijk.Moeder met drie kinderen die doodleuk in de supermarkt rondwandelen met elk een kar. Wat kopen ze? Eén zespak halveliterflesjes water.
Kassierster wijst die moeder erop dat dat niet mag. Moeder gebaart van krommenaas want ze kan geen Nederlands. Daarop vertaalt het oudste kind -die overigens wel perfect Nederlands kan- het voor de moeder.
Stom mens. Wij zullen wel in de rij aanschuiven tot er een kar beschikbaar is. Wij zullen wel braaf alleen gaan winkelen. Wij zullen ons wel aan de regels houden zodat gij met heel uw gezin en drie karretjes achter ZES FOKKING FLESKES water kunt gaan. Kalf!![]()