Barbaar!welke serie van de kampioenen is da?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barbaar!welke serie van de kampioenen is da?
Ni waar hé jeanine, tzitten der goeie bij uuk héZe stemmen hier op de Sossen!!!
Lap, heel mijn wereldbeeld weg.Ni waar hé jeanine, tzitten der goeie bij uuk hé
dat es hier een tikkende tijdbom!Lap, heel mijn wereldbeeld weg.
Dude...welke serie van de kampioenen is da?
Idd, Het leven zoals het is: de syndic
Dat nog niemand daar is opgesprongen
Ze moeten dan ook de juiste mensen volgen.VTM heeft dat wel es geprobeerd se.
Er is toen een ploeg mee naar een vergadering geweest met mijne baas maar das uiteindelijk niets geworden
Ze moeten dan ook de juiste mensen volgen.

dat es hier een tikkende tijdbom!
Wat gaan we nog krijgen, linkshandigen? Ongedoopten?Wat is het volgende? Dat onze kinderen geen vlees meer mogen eten?
Nieuwe bovenbuur. Vond 23u een goed moment om z'n verhuis te beginnen. Eerste week continu overlast; meubels schuiven, luid praten en lachen tot een stuk in de nacht, muziek, met schoeisel onnodig hard over de vloer lopen, bezoekers die alle bellen afgaan (ja, ook 's nachts).
Toch geprobeerd vriendelijk aan te kaarten. Sorry, bedankt om te laten weten, we letten er op etc. Overlast bleef duren, herhaalde pogingen hem er op aan te spreken door de volledige blok halen niets uit. "Koopt u ne koptelefoon dan kunde stoppen met zagen." Telewerken, ontspannen, in slaap vallen... Allemaal gestoord. Begin last te krijgen van continue stress en slaapgebrek.
Blijkt te gaan om een werkloze OCMW'er, appartement staat op naam van iemand anders. Politie bellen haalt weinig uit; ze zijn slim genoeg om niet te lang furore te maken want dan kan de politie vaststellingen doen. OCMW medewerker komt langs, krokodillentraantjes en loze beloftes en de volgende dag krijgen we als 'straf' een concert mannen die de vloer kapot springen.
Hem er uit krijgen is bijna onmogelijk — geluidsopnames zijn geen 'bewijs', hen op heterdaad betrappen is moeilijk want zo slim zijn ze nog. Ze wisselen gewoon doorheen de dag continu van welk appartement ze onveilig maken.
Ik snap die mensen niet. Andere mensen hun leven zuur maken want "het is mijn kot en ik doe wat ik wil". Alleszins wel duidelijk waarom die kerel geen job kan houden.